Gå til innhold

Ventesorg❤️ Mamma er syk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har metastatisk brystkreft, og fylte 50 år nå i november. Så ung. Vi er så mye sammen og snakker hver dag. Hun er den besteforeldrene som er nærmest barna våre også. Jeg håper og tror at hun skal leve lenge, i mange år. Samtidig så er det noe i meg som sier at hun mest sannsynlig ikke blir en gammel dame. Det er så vondt 😢

Anonymkode: 09197...a1c

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler ekstremt med deg. Utnytt tiden som er igjen, uansett hvor mye av den, si alt du vil si, gjør alt du vil gjøre.

Klem 

Anonymkode: a4a55...35c

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har selv levd med en syk mor i noen år helt til hun døde. Noe jeg ikke gjorde mens hun levde var å ta ting forgitt. Det viktigste er å sette pris på hverandre og vise omsorg. Ta vare på den tiden du og moren din har sammen. 

Anonymkode: b690a...e15

• Hjerte 1
Skrevet

Klem til deg!

Da er moren din nøyaktig like gammel som meg, og jeg skjønner godt at det er altfor, altfor tidlig for dere!

Det er vondt, ja. Og ventesorg er tøft! Min far, som jo er mye eldre enn dine foreldre, har demens og vi vet at vi kommer til å miste ham som person før han faktisk dør, sannsynligvis. Og selv om han er mange og 70, så er ventesorgen fortsatt der.

Man kan håpe, men realitetene får man ikke gjort noe med. Nyt tiden dere har sammen, man vet aldri hva som skjer i morgen uansett!

Anonymkode: 4aca7...52d

• Hjerte 1
Gjest thelight
Skrevet

Vær sammen med moren din nå når hun trenger deg. Gi henne all din oppmerksomhet og kjærlighet. Dette er den vanskeligste tiden i et personlig liv, når sykdom skader våre kjære. Vær der og prøv å løfte opp og opplyse deres sjel. Jeg føler deg, jeg har vært i samme situasjon. Vær der for henne. Gud er barmhjertig, ha håp. Alt er i hans hender. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...