AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #61 Skrevet 21. desember 2023 Jeg sliter ikke med det, jeg har alltid et tosifret antall orgasmer hver gang jeg har sex. Kan fint ha 30 stk, eller fler. Jeg får orgasme av både oral, fingre, kun penetrering, får det av alt liksom. Og jeg får de ofte, og mange. Veldig følsom. Har aldri faket. Fikk faktisk ikke orgasme før jeg var kanskje 23/24 første gang, men så var det veldig lett etter det. Anonymkode: 18d95...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #62 Skrevet 21. desember 2023 Mannen min er velutstyrt og jeg kommer vaginalt maaange ganger når vi har sex 🤤 Anonymkode: 1b081...5cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #63 Skrevet 22. desember 2023 Aldri. Anonymkode: 3bae0...91f 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #64 Skrevet 22. desember 2023 Jeg har aldri kommet med penetrering alene. Nå var jeg riktig nok gift i mange år så jeg vet ikke om det stiller seg annerledes med en annen mann og en annen penis (den forrige var veldig stor). Jeg håper jeg finner noen som vil være med å teste med meg, en tålmodig og nysgjerrig mann😊 For jeg har kjempe lyst til å komme ved penetrering! Anonymkode: 00409...bb6 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #65 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har aldri kommet med penetrering alene. Nå var jeg riktig nok gift i mange år så jeg vet ikke om det stiller seg annerledes med en annen mann og en annen penis (den forrige var veldig stor). Jeg håper jeg finner noen som vil være med å teste med meg, en tålmodig og nysgjerrig mann😊 For jeg har kjempe lyst til å komme ved penetrering! Anonymkode: 00409...bb6 Trekk han litt oppover slik at penis masserer klitoris når han penetrerer. Dette gjorde susen for oss ❤️ Men god og lang "oppvarming" er selvsagt viktig. Anonymkode: d88ab...d5c 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #66 Skrevet 22. desember 2023 Har hatt parnere og x'er som har kommet veldig lett ved vaginal / penetrerende stimuli, ei ville bare være på toppen og tre seg nedpå å ri. Hun kom etter veldig kort tid og begynte og skjelve og riste å hadde ikke mulighet til og fortsette eller en ny runde da orgasmen var så intens. Nåværende kjæreste kreves det en del mere til. Hun må stimulere klitoris sammen med penetrering, men kan derimot fortsette å oppnå mange serieorgasmer under ett samleie. Anonymkode: 70d9a...a4b
SPOCA Skrevet 22. desember 2023 #67 Skrevet 22. desember 2023 Kommer lett, kommer flere ganger per samleie. Aldri hatt problemer med å komme, jeg trenger verken hjelp fra tunge, fingre eller andre hjelpemidler for å komme. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #68 Skrevet 22. desember 2023 K30. Aldri fått vaginal orgasme. Med en del anstrengelse og tid kan jeg få klitorisorgasme. Anonymkode: 6ae3c...336 1 1
Matas Skrevet 1. januar 2024 #69 Skrevet 1. januar 2024 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av brukere som utgir seg for å være flere personer og avsporinger. Matas, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #70 Skrevet 1. januar 2024 Litt gambling for oss menn når det kommer til å finne ei dame som får orgasme, har jeg forstått. Veldig mye variasjon her. Hun jeg er med nå klarer ikke å oppnå orgasme, selv ved mye oppvarming og at hun tar på seg selv ved samleiet. Litt nytt for meg og gir meg en litt dårlig følelse. Føler at jeg ikke er bra nok eller "stor" nok. Ønsker også å se hun komme, det er sexy! Kjipt, vet ikke om jeg klarer å leve resten av livet uten å kunne gi en kvinne orgasme. Har et lite håp om at ting bedre seg med tiden! Anonymkode: 779b1...106 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #71 Skrevet 1. januar 2024 Har aldri fått orgasme ved kun penetrering. Med noen. Anonymkode: 093f6...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #72 Skrevet 1. januar 2024 Aldri gjort det i et sexliv på 30 år Anonymkode: 14343...f6a 1
Resignert Skrevet 1. januar 2024 #73 Skrevet 1. januar 2024 33 minutter siden, AnonymBruker said: Litt gambling for oss menn når det kommer til å finne ei dame som får orgasme, har jeg forstått. Veldig mye variasjon her. Hun jeg er med nå klarer ikke å oppnå orgasme, selv ved mye oppvarming og at hun tar på seg selv ved samleiet. Litt nytt for meg og gir meg en litt dårlig følelse. Føler at jeg ikke er bra nok eller "stor" nok. Ønsker også å se hun komme, det er sexy! Kjipt, vet ikke om jeg klarer å leve resten av livet uten å kunne gi en kvinne orgasme. Har et lite håp om at ting bedre seg med tiden! Anonymkode: 779b1...106 Min erfaring er dessverre at det ikke gjør det. Fruen kommer kun ved hjelp av leketøy, eventuelt når hun gnir klitten på en helt spesifikk måte, og i en positur som utelukker samtidig penetrering. Om du/dere ikke har "fått det skikkelig til" i løpet av et år med regelmessig sex, er jeg ytterst skeptisk til at det vil skje noensinne. Nå vet jeg ikke hvor gamle du/dere er, men om du forventer å kunne ha (forhåpentligvis god) sex i tiår inn i fremtiden, bør du etterhvert ta hele forholdet opp til vurdering om ting ikke bedres.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #74 Skrevet 1. januar 2024 Orgasme kun av samleie/penetrasjon skjer ikke. Helt uaktuelt. Jeg får utrolig lett orgasme av mye annet da. Ikke at det pleier å være noe mål, men det tar meg noen seksunder å få en orgasme. Om mannen bruker fingre, munn eller et leketøy, så tar det sekunder om han ikke bremser/tar pauser. Anonymkode: 147a7...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #75 Skrevet 1. januar 2024 1 hour ago, Resignert said: Min erfaring er dessverre at det ikke gjør det. Fruen kommer kun ved hjelp av leketøy, eventuelt når hun gnir klitten på en helt spesifikk måte, og i en positur som utelukker samtidig penetrering. Om du/dere ikke har "fått det skikkelig til" i løpet av et år med regelmessig sex, er jeg ytterst skeptisk til at det vil skje noensinne. Nå vet jeg ikke hvor gamle du/dere er, men om du forventer å kunne ha (forhåpentligvis god) sex i tiår inn i fremtiden, bør du etterhvert ta hele forholdet opp til vurdering om ting ikke bedres. Mener du/dere at dersom mannen ikke får til å gi kvinnen vaginal orgasme så bør en kanskje se etter en ny partner? Jeg har aldri i mitt liv klart å oppnå den store O med bare penetrering. Må ha annen stimulans også, noe som mannen sjeldent gidder( kanskje 4-5 ganger i året) mens vi har jevnt med omganger a la 3-4 ganger i uken. Det er ikke så big deal for meg. Man kan jo alltid bare fullføre etterpå selv, men nå ble jeg nesten litt bekyret for at han kanskje vil begynne å se seg etter noen andre siden han nok aldri får opplevd å gi en kvinne vaginal orgasme igjen. (Vi er gift). Anonymkode: 8c7a5...708 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #76 Skrevet 1. januar 2024 Aldri fått orgasme kun ved samleie. Må få stimulering på klitoris. Og jeg får ikke orgasme hver hang vi har sex. Jeg har ikke behov for det. Jeg synes det er drit godt uten også. Uten den jaget etter orgasme. Endelig så førte mannen min på meg om det. For han så ble det et nederlag at jeg ikke kom. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt ifra at det er ikke noe jeg må. Og de gangene jeg føler at jeg må ha orgasme så får han vite det. Og vet hva han må gjøre da. Anonymkode: 96b9d...bb4
Resignert Skrevet 1. januar 2024 #77 Skrevet 1. januar 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Mener du/dere at dersom mannen ikke får til å gi kvinnen vaginal orgasme så bør en kanskje se etter en ny partner? Jeg har aldri i mitt liv klart å oppnå den store O med bare penetrering. Må ha annen stimulans også, noe som mannen sjeldent gidder( kanskje 4-5 ganger i året) mens vi har jevnt med omganger a la 3-4 ganger i uken. Det er ikke så big deal for meg. Man kan jo alltid bare fullføre etterpå selv, men nå ble jeg nesten litt bekyret for at han kanskje vil begynne å se seg etter noen andre siden han nok aldri får opplevd å gi en kvinne vaginal orgasme igjen. (Vi er gift). Anonymkode: 8c7a5...708 Det kommer jo helt an på mannens holdning til dette. Han jeg svarte opplever jo det hele som en kjip og trist situasjon. Jeg og, forsåvidt, men er etterhvert såpass gammel at oddsen for å finne ei som det klaffer 100% seksuelt med, og som ellers er bra match, er mikroskopisk. Så derav mitt brukernavn/ nick.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #78 Skrevet 1. januar 2024 Resignert skrev (2 timer siden): Min erfaring er dessverre at det ikke gjør det. Fruen kommer kun ved hjelp av leketøy, eventuelt når hun gnir klitten på en helt spesifikk måte, og i en positur som utelukker samtidig penetrering. Om du/dere ikke har "fått det skikkelig til" i løpet av et år med regelmessig sex, er jeg ytterst skeptisk til at det vil skje noensinne. Nå vet jeg ikke hvor gamle du/dere er, men om du forventer å kunne ha (forhåpentligvis god) sex i tiår inn i fremtiden, bør du etterhvert ta hele forholdet opp til vurdering om ting ikke bedres. Jeg er redd du har rett, tenkt det samme selv. Vi er begge i starten av 40 årene. Vi har det så fint sammen ellers og jeg bryr meg om henne, så gir det mer tid. Vi har bare datet i 7mnd og ble relativt nylig sammen. Ses ikke så alt for ofte, siden hun har barn ca 60%. Prøver heller å se det på som en utfordring, men er også til tider litt frustrerende. Håper hun er ærlig, når hun bare sier at hun trenger enda mer tid. Men innerst inne, så tviler jeg på at ting blir så mye bedre siden vi har datet såpass lenge Høres kynisk ut, men kjedelig at jeg skulle bli glad i ei dame som man kanskje ikke passer helt sammen med seksuelt! Anonymkode: 779b1...106 1 1
Trolltunge Skrevet 1. januar 2024 #79 Skrevet 1. januar 2024 Resignert skrev (52 minutter siden): Det kommer jo helt an på mannens holdning til dette. Han jeg svarte opplever jo det hele som en kjip og trist situasjon. Jeg og, forsåvidt, men er etterhvert såpass gammel at oddsen for å finne ei som det klaffer 100% seksuelt med, og som ellers er bra match, er mikroskopisk. Så derav mitt brukernavn/ nick. Hva med å bare respektere at kvinner er noe ulikt menn fysisk, og at senteret for vår nytelse ligger ligger slikt til at orgasme uten stimulering av klitoris egentlig er som å forlange at du skal få orgasme uten stimulering av penishode? Det er faktisk mulig det også, men hadde vært utrolig ugreit av kvinner å forlange det av deg, hadde det ikke? Det er ikke noe galt med verken deg eller henne om hun trenger stimulering av klitoris for å oppnå orgasme. Det er vanlig det. De fleste par hvor det er nødvendig klarer også å forholde seg til dette uten å resignere og kalle sitt sexliv dårlig. 6
Resignert Skrevet 1. januar 2024 #80 Skrevet 1. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Høres kynisk ut, men kjedelig at jeg skulle bli glad i ei dame som man kanskje ikke passer helt sammen med seksuelt! Anonymkode: 779b1...106 Velkommen i "klubben"....Vi er nok ikke de eneste medlemmene ☹️....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå