Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dag er han hyggelig, morsom og en veldig grei fyr, men så kan han plutselig bli kald og avvisende. Hva er greia med slike mennesker?

Anonymkode: 1adaf...5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske klare store bokstaver til deg som skriker LØØØØØØØØØØØØØØØØP

Anonymkode: 68dcb...8b2

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Sikkert menopausen..

• Liker 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

Sikkert menopausen..

Ikke på den måten.....

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke på den måten.....

Ahh.. 

Da er det sikkert bare den gode gamle følelsen av usikkerhet og utilstrekkelighet han sliter med.

Det går nok bra. 😊

Skrevet

Emosjonelt umoden.

Anonymkode: cf4f4...e43

• Nyttig 5
Skrevet
KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Ahh.. 

Da er det sikkert bare den gode gamle følelsen av usikkerhet og utilstrekkelighet han sliter med.

Det går nok bra. 😊

Og? Hvem faen bryr seg hvorfor noen er av/på, drt skader en over tid å forholde seg til sånt. 

Skrevet

Du blir manipulert. Han lovebomber og fryser ut. Det gir en følelse av hekt for deg; du vil stå på og holde ut for å få tilbake det gode. Det gir ham en følelse av makt å veksle på å glede og såre deg, og det vil bli verre.
Han har ingen respekt for deg. Ha respekt for deg selv. Avslutt.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Og? Hvem faen bryr seg hvorfor noen er av/på, drt skader en over tid å forholde seg til sånt. 

Du virker aggressiv. 

Jeg liker det :danse2:

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

En dag er han hyggelig, morsom og en veldig grei fyr, men så kan han plutselig bli kald og avvisende. Hva er greia med slike mennesker?

Så forvirrende! Skal ikke kalle hen noe som helst, MEN at det er et klassisk narsissistisk trekk kan jeg underskrive. 
Kommer fra en 'psyko-familie' og holder på å skrive om den typen personligheter så mener jeg vet hva jeg snakker om.

Håper det ordner seg, men kanskje du burde lest litt om det og sett fek Anita Sweeney's YT videoer, sånn just in case...
Skulle legge ut et spørsmål selv, men dette måtte jeg bare svare på, for unner INGEN den samme skjebnen som meg selv!

Et godt råd er å skaffe deg kunnskap i det skjulte og observere i det stille, inntil du har svaret... Masse lykke til! 

Skrevet
KnekkeBørre skrev (24 minutter siden):

Du virker aggressiv. 

Jeg liker det :danse2:

Haha! Da hadde du elsket meg ass ;)

• Hjerte 1
Skrevet
Tinka71 skrev (33 minutter siden):

Så forvirrende! Skal ikke kalle hen noe som helst, MEN at det er et klassisk narsissistisk trekk kan jeg underskrive. 
Kommer fra en 'psyko-familie' og holder på å skrive om den typen personligheter så mener jeg vet hva jeg snakker om.

Håper det ordner seg, men kanskje du burde lest litt om det og sett fek Anita Sweeney's YT videoer, sånn just in case...
Skulle legge ut et spørsmål selv, men dette måtte jeg bare svare på, for unner INGEN den samme skjebnen som meg selv!

Et godt råd er å skaffe deg kunnskap i det skjulte og observere i det stille, inntil du har svaret... Masse lykke til! 

Takk, for godt svar. 

Skrevet

Det høres nesten ut som du også er et tidligere offer, uten at jeg vet annet enn at, jeg er!
Tror nemlig ikke det er så mangen som kan såpass som du og jeg - som har studert det i teorien i tillegg til at jeg er født inn i en narsissistisk familie, holder på å skrive bok om det... MEN nå skal en være veldig forsiktig med å kalle noen for noe SÅ graverende, så er det også sagt.  

Skrevet
Tinka71 skrev (13 minutter siden):

Det høres nesten ut som du også er et tidligere offer, uten at jeg vet annet enn at, jeg er!
Tror nemlig ikke det er så mangen som kan såpass som du og jeg - som har studert det i teorien i tillegg til at jeg er født inn i en narsissistisk familie, holder på å skrive bok om det... MEN nå skal en være veldig forsiktig med å kalle noen for noe SÅ graverende, så er det også sagt.  

Det er sånn at når vi er alene er han super koselig, men når andre er til stedet virker det som han ikke vil vite av meg.

Skrevet

Det er sånn at når vi er alene er han super koselig, men når andre er til stedet virker det som han ikke vil vite av meg.

BxBBjQZo_400x400.jpg

• Nyttig 1
Skrevet
Tinka71 skrev (2 timer siden):

Jeg forstår hva du mener med dette rådet, men jeg mener det ikke er et godt råd.

En person som behandler deg slik ts blir behandlet, det er en mann som man ikke bør gi mer tid. For jo mer tid man gir en slik mann, jo mer blir man som regel manipulert og skadet. Og jo mer manipulert/skadet man blir, jo vanskeligere blir det gjerne å gå - selv med kunnskap om slike personligheter.

Med andre ord, slike avslutter man forholdet med, jo før jo bedre!

Anonymkode: 0a743...490

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 23.13):

Jeg forstår hva du mener med dette rådet, men jeg mener det ikke er et godt råd.

En person som behandler deg slik ts blir behandlet, det er en mann som man ikke bør gi mer tid. For jo mer tid man gir en slik mann, jo mer blir man som regel manipulert og skadet. Og jo mer manipulert/skadet man blir, jo vanskeligere blir det gjerne å gå - selv med kunnskap om slike personligheter.

Med andre ord, slike avslutter man forholdet med, jo før jo bedre!

Anonymkode: 0a743...490

Om det her er snakk om en fullblods 'psyko' er det det beste rådet, men nå er jo ikke det sikkert og da kan en evt gå i parterapi...

Anonymkode: 923cb...ed7

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Om det her er snakk om en fullblods 'psyko' er det det beste rådet, men nå er jo ikke det sikkert og da kan en evt gå i parterapi...

Anonymkode: 923cb...ed7

Man trenger ikke være fullblods psyko som du kaller det for å være en skadelig partner. 

Adferden er skadelig, nedbrytende og manipulerende. Dette er karaktertrekk og ikke noe parterapi kan løse. Slike personer endrer seg ikke samme hvor mye man leser seg opp, trygler de, eller elsker de. Jo lengre man har med en sånn person å gjøre jo mer selvutslettet blir man. 

Det eneste gode rådet til noen i situasjon som ts er å forlate forholdet og bryte all kontakt. 

Anonymkode: 01019...e25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...