Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er jeg ufattelig forbanna!!! :evil: :evil: :evil:

Hva i huleste er det som går av mannfolk for tida??? Begynner å bli skikkelig lei av at prinser forvandler seg til de mest ufordragelige frosker. Her treffer jeg en mann som møysommerlig og grundig river ned mitt forsvarsverk og får meg til å tro på den store kjærligheten igjen. Overtaler meg etter mange heftige turer frem og tilbake til å gi opp alt og flytte til hans by. Når dagen for billettbestilling er kommet får jeg en kort beskjed på telefonen at han ikke vil snakke med meg mer, han er nå sammen med ei som var ei venninne av ham - trodde jeg! Type hadde hun og greier, og selv om jeg ikke tror på "bare" vennskap mellom mann og kvinne, velsignet jeg dette vennskapet og stolte på ham! FOR en idiot jeg har vært! Hva i svarte h***ete var vitsen med å noen timer før ringe meg og gråtende bekjenne sin sterke kjærlighet til meg????? For ikke å snakke om at han ringte døgnet rundt i de siste to ukene, med store planer om å stifte familie og kjøpe hus??? Fytte rakkern!!! Når jeg prøver å ringe han for å få ei forklaring, er det ny-dama som svarer. Han nekter å snakke!!!! Hva ER dette slags oppførsel??? Og dette er en person all beundrer og ser opp til: Politisk profil, adm.dir i et veldedig fond, eget entreprenørfirma osv, osv....

Nei, FY F***!!!!

Beklager til dere av gutta som er inne på forumet, men jeg kommer

ALDRI MER TIL Å STOLE PÅ MENN!!! Og bare " en god venninne" - den må dere lenger ut på landet med!!!!!

Takk for oppmerksomheten, det hjalp. Hvis det er flere frustrerte og forbannede sjeler der ute, kom igjen - BLÅS UT!

:evil: :evil: :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper det deg hvis jeg sier at du ikke er den eneste som har opplevd noe slikt?

Hjelper det deg hvis jeg sier at det faktisk finnes andre mennesker som igjen kan gjøre deg lykkelig?

Hjelper det deg hvis jeg sier at du kan ihvertfall være glad du ikke er hun som nå er hans kjæreste?

Hjelper det deg hvis jeg sier at det er godt du blir skikkelig forbanna når folk tråkker på deg?

Neppe.

Men jeg sier det likevel!

God klem til deg -og det er noe i klisjéen "alt som ikke dreper deg, gjør deg sterkere"

Klem igjen fra

Vibeke

Skrevet

Leit å høre at du har opplevd dette.... det er for jævelig at noen kan leke slik med et menneskes liv og følelser, enten det er mann eller kvinne som gjør dette.

Beklager til dere av gutta som er inne på forumet, men jeg kommer ALDRI MER TIL Å STOLE PÅ MENN!!! Og bare " en god venninne" - den må dere lenger ut på landet med!!!!!

Skjønner jeg godt..... man pleier å føle slik etter et svik.... men det går seg til etter hvert..... for som Vibeke sier, det finnes helt sikkert en annen som vil gjøre deg lykkelig.

Ellers må jeg bare få si i forhold til "landet" når det gjelder venner av det motsatte kjønn..... så finnes det noen som er "bare venner"... I know that.

Skrevet

Uffda, det var triste greier.

Noen er skikkelige drittsekker, men det gjelder jo absolutt ikke alle menn.

Men hvor lenge hadde du kjent han egentlig?

Det var det som falt meg inn først.. Man bør bli kjent med en person før man bestemmer seg for å flytte sammen.

En treffer helt sikkert en mann som er verdt deg.

Lykke til :D

Gjest sexysadie
Skrevet

Oppsøk Rasshøllet og forlang ett svar!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, hei, har roet meg ned et par hakk nå...

Takker for all oppmuntring, det hjelper faktisk. Heldigvis har jeg klart å bevare ørlite bakkekontakt siden jeg traff ham for fem måneder siden, så jeg er ikke helt knust av dette. Er mest forbanna på meg selv for at jeg i det hele tatt kunne la meg rive med - drittsekker har jeg da opplevd før, jeg burde visst bedre! Hadde altså ikke kjent ham så voldsomt lenge, men vi rakk å dra på lang ferie og tilbragte mer tid sammen enn fra hverandre. Grunnen til at jeg gikk med på å flytte var at vi umulig kunne fortsatt sammen med så mange mil imellom oss, og han overtalte meg dessuten etter alle kunstens regler!

Gidder rett og slett ikke bruke penger på flybillett for å finne ut av dette, men hadde fyren vært i nærheten kan du være sikker på at jeg hadde oppsøkt han, sexysadie! Får være måte på hva man skal finne seg i!!!

Kristian, det er mulig at noen gutte-jente-vennskap er totalt uskyldige, men jeg har dessverre ikke til dags dato hatt et slikt vennskap uten at den ene egentlig var litt hemmelig småbetatt av den andre. Kommer neppe til å være sammen med en mann med nære venninner mer, tar ikke sjansen på at vennskapet "bare" er uskyldig. Foretrekker heller å være alene. Så om jeg skulle være så heldig å møte deg en gang, og vi skulle finne på å like hverandre, hadde det dessverre ikke gått likevel :wink:

Klem fra ny-dumpa og litt mindre forbanna meg

Skrevet

nei sadie..ikke oppsøk fyren for en forklaring..ta en prat med den gode venninnen :)

Gjest Anonymous
Skrevet

:x

For en dust du var så uheldig å dumpe borti da!

Men tenk på hvor HELDIG du er som har kommet deg bort fra ham!!!

Ta tiden til hjelp...

en dag dukker det opp en som har helt andre måter å behandle en god jente på!

Føler avskyen din ovenfor denne mannen og forstår deg godt!

Skrevet
Sexysadie's svar er et typisk fjortissvar.

Åherregud. Mer møkk fra "gjester".....

Kan du holde deg til temaet ????????

Skrevet

- Føler med deg på alle måter!! - En slik oppførsel burde vært straffet.

Jeg har mange ganger sitte og lurt på hvorfor enkelte menn ofte kan få seg til å oppføre seg så lusent i forhold til kvinner - det gjelder spesielt dette med å love "gull og grønne skoger" og så plutselig forsvinne ut i intet.......man sitter igjen som et eneste stort spørsmålstegn og lurer på hva man gjorde galt.- Vi kvinner legger ofte skylden på oss selv, men det er jeg nå sluttet med.

Og sier til meg selv at jeg skal være glad til at jeg ble kvitt ham.....men likevel så lurer jeg fortsatt litt.......jeg har ikke tall på alle de flotte ferieturene som menn har forespeilet;- Roma,Brasil, Egypt etc......neste gang jeg hører noe slikt, skal jeg be om å få se billetten først! :lol:

Og jeg regner meg slett ikke som hverken blåøyd eller godtroende - har lyst å dele menn i to grupper:- de som holder det de lover, og de som ikke gjør det......... :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...