AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 I august i år fikk jeg plutselig en nummen følelse på høyre side av kroppen. Aldri opplevd før. Det var fra topp til tå på høyre side. Var på utredning hos nevrolog. Tok spinalpunksjon, mr 2 ganger både med og uten kontrastvæske + blodprøver. Ingenting fant de. Det gikk over, men det kom igjen, men denne gangen på venstre side. Ble igjen henvist til nevro. Nye prøver, men igjen fant de ikke noe. Jeg blir gal. Blir gal fordi de ikke finner noe… Jeg har aldri i hele mitt liv opplevd en slik nummenhet. Det gjør ikke vondt, men er svært ubehagelig. Har vært så mange ganger redd for at det kunne være et hjerneslag, men har fint klart å prate og snakke. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har kontaktet legevakt også. Noen som har opplevd noe sånt før? Anonymkode: 0f3d6...a06 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 Hadde ikke slått meg til ro før det er tatt en cerebralangiografi men det gjøre de kanskje ikke her til lands uten at du har mer symptomer eller funn på MR/CT. Anonymkode: 0c76a...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå