AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Hender det at bomselskapene fører feil dager? jeg var bortreist 5 uker, og ca en uke før jeg kom hjem har jeg visst vært ute og kjørt😄Jeg er glemsk, men er 100% sikker på at jeg reiste med fly, og kom hjem med fly😂 Anonymkode: 2d411...88e
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 De gjør feil støtt og stadig, ja. Du kan be om å få se bilde av bilen - den kan ikke ha blitt kjørt av noen andre enn deg? Anonymkode: 4a237...091
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De gjør feil støtt og stadig, ja. Du kan be om å få se bilde av bilen - den kan ikke ha blitt kjørt av noen andre enn deg? Anonymkode: 4a237...091 Nei, kun jeg som har nøkkel. Summen driter jeg i, men av prinsipp er jeg lei av å bli feilfakturert. For eks får jeg regninger på 79kr innimellom, ved en parkering som er gratis inntil 3 t. Det meste er fakturagebyr, som jeg ikke klarer å endre, selv om jeg står maks 2 t parkert og egentlig ikke skal betale noe. Å betale for andres rot er en gjenganger😖 Anonymkode: 2d411...88e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå