AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Da jeg var yngre hadde jeg min helt egne teknikk på å få orgasme. Jeg presset beina og underlivet hardt sammen, noe jeg antar skapte friksjon og et slags press - og fikk lett klitorisorgasme. Etter fire fødsler og en operasjon, har jeg strevd veldig med å få orgasme. Det bikket nok etter den siste fødselen. Jeg revnet mer, ble sydd for raskt, sting gikk opp - og jeg fikk begynnelsen til fremfall. Operasjonen var vellykket. Jeg ble trang som en 18-åring og alt fungerer bra... - unntatt dette med orgasme. Det er som om noen nervetråder er skadet/ kuttet. Finner ikke helt ut av hvordan få orgasme igjen. Har klart det med myyyye forskjell, mye klemming av bein/underlivet, mye stimuli osv, men det er mye vanskeligere enn før. Jeg er kåt og våt, så problemet ligger ikke der. Har noen erfaring med lignende? Hva kan jeg gjøre? Hjelper det å trene bekkenbunnsmuskulaturen mer? Jeg antar dette kan spille inn. Kan man øve opp følsomhet og nerver? Har lest om funksjonshemmede som klarer å trene opp følsomhet osv. Hva kan jeg gjøre HELT KONKRET? Jeg er lutter øre. Jeg vil at kåtskapen skal ende i heftige orgasmer som før. Om ikke hver gang, så i alle fall oftere. Anonymkode: b0c93...f28
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 *mye forspill, skulle det stå. Anonymkode: b0c93...f28
Fioljenta Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 Hmm… vet ikke om jeg har så gode ideer her. Men for meg har det hjulpet å gi slipp på orgasmen. Altså, jo mer jeg stresser for å få orgasme, jo lettere glipper den unna. Kroppen min ble litt annerledes etter fødsler. Jeg måtte liksom bli kjent med den på ny. Kanskje det er lettere å eksperimentere og finne ut hvordan kroppen reagerer nå i stedet for å prøve å få den til å reagere som før? Trening har også hjulpet meg. Altså trene på å slappe av og nyte. Kroppen har jo fått litt juling under fødselen, så jeg tror det er lurt å gi den tid, kjærlighet og tålmodighet. Og, ja, trene pc-musklene er en god ide. Men, altså, har du allerede trent en del, så er det jo ikke sikkert det hjelper å trene enda mer. 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Mitt tips (hvis du er i et forhold) er å motta intimmassasje (gjerne helkropps). En slik massasje kan avdekke områder som er ekstra mottakende for berøring/trykk etc. Kanskje du da kan avdekke nye måter å få orgasme på? Vi har oppdaget mye på slike «ferder». Kanskje fokusere rundt G-punktet først?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 Mr. Ron skrev (6 minutter siden): Mitt tips (hvis du er i et forhold) er å motta intimmassasje (gjerne helkropps). En slik massasje kan avdekke områder som er ekstra mottakende for berøring/trykk etc. Kanskje du da kan avdekke nye måter å få orgasme på? Vi har oppdaget mye på slike «ferder». Kanskje fokusere rundt G-punktet først? Ikke for å kuppe tråden din, ts 😬😬 Har du funnet noen gode erogene soner for din egen del? Kjæresten min har liksom ett område, det er undrlivet. Han liker ikke stimulering av øreflipp, hals, armhule, knehase, brystvorter... ei heller lett pusing og stryking, det kan han bli irritert over 🙊😅😅 Anonymkode: 1dd8d...8ac
Gjest Mr. Ron Skrevet 18. desember 2023 #6 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du funnet noen gode erogene soner for din egen del? Kjæresten min har liksom ett område, det er undrlivet. Han liker ikke stimulering av øreflipp, hals, armhule, knehase, brystvorter... ei heller lett pusing og stryking, det kan han bli irritert over Hvis det et meg du siktet til så liker jeg absolutt de nevnte punktene du nevner, pluss hodebunn. Etter at fruen oppdaget at jeg likte at hun knipet på brystvorten, har hun tatt litt av den veien., 🤪
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Skrevet 18. desember 2023 Jeg ville forsøkt hypopressiv trening. Du trener underlivet på en annen måte en de typiske knipemusklene. Du kobler sammen underlivet og overkroppen via pusten. Det finnes flere norske aktører som har kurs via nett, og det finnes videoer på YouTube. Anonymkode: 2159c...6f5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #8 Skrevet 20. desember 2023 Fioljenta skrev (På 18.12.2023 den 21.22): Hmm… vet ikke om jeg har så gode ideer her. Men for meg har det hjulpet å gi slipp på orgasmen. Altså, jo mer jeg stresser for å få orgasme, jo lettere glipper den unna. Kroppen min ble litt annerledes etter fødsler. Jeg måtte liksom bli kjent med den på ny. Kanskje det er lettere å eksperimentere og finne ut hvordan kroppen reagerer nå i stedet for å prøve å få den til å reagere som før? Trening har også hjulpet meg. Altså trene på å slappe av og nyte. Kroppen har jo fått litt juling under fødselen, så jeg tror det er lurt å gi den tid, kjærlighet og tålmodighet. Og, ja, trene pc-musklene er en god ide. Men, altså, har du allerede trent en del, så er det jo ikke sikkert det hjelper å trene enda mer. Takk for godt svar! Jeg har jobbet mentalt med å gi slipp på kravet om orgasme, og ser at både mannen og jeg har tjent på det. Vi blir vel så opptatt av det som skjer her og nå - nyte her og nå liksom - og orgasme er ikke tegnet på om noe er digg. Han merker jo jeg er kåt, vill og vakker. Ha ha 😅 Jeg passer på å gi han muligheten til utløsning, da. Det blir vår felles greie, og det er jo digg for han. Han er veldig tent på meg, og dette her har heldigvis ikke ført til store problemer i vårt sexliv. Men han føler jo med. Han skjønner at jeg ønsker å få orgasme. Det er jo så deilig! Jeg får fortsette å knipe. Muskler vokser jo når de blir sterkere. Så rent logisk vil de jo fylle ut mer? Hm. *kniper febrilsk her nå* 😅 Anonymkode: b0c93...f28
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #9 Skrevet 20. desember 2023 Mr. Ron skrev (På 18.12.2023 den 22.47): Mitt tips (hvis du er i et forhold) er å motta intimmassasje (gjerne helkropps). En slik massasje kan avdekke områder som er ekstra mottakende for berøring/trykk etc. Kanskje du da kan avdekke nye måter å få orgasme på? Vi har oppdaget mye på slike «ferder». Kanskje fokusere rundt G-punktet først? Takk for konkret tips, Mr Ron! 👌🏻 Elsker slike konkrete ting. Ikke bare vas liksom. Noterer meg intimmassasje. Og ja, er i forhold. Gift i mange år. Veldig glad i hverandre. (Selv om jeg også merker at jeg tenner på andre, tenner på å bli begjært/ kastet blikk på av andre som jeg synes er flotte. Tar med begjært-følelsen inn i forholdet. Mannen vet om det og unner meg feelingen.) Hvor kan jeg lære om intimmassasje? Utenom random googling Anonymkode: b0c93...f28
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #10 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 22.56): Ikke for å kuppe tråden din, ts 😬😬 Har du funnet noen gode erogene soner for din egen del? Kjæresten min har liksom ett område, det er undrlivet. Han liker ikke stimulering av øreflipp, hals, armhule, knehase, brystvorter... ei heller lett pusing og stryking, det kan han bli irritert over 🙊😅😅 Anonymkode: 1dd8d...8ac Helt innafor med litt minikupping og avsporing. Bare bra 👍🏻😊 Anonymkode: b0c93...f28
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #11 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 19.12.2023 den 0.55): Jeg ville forsøkt hypopressiv trening. Du trener underlivet på en annen måte en de typiske knipemusklene. Du kobler sammen underlivet og overkroppen via pusten. Det finnes flere norske aktører som har kurs via nett, og det finnes videoer på YouTube. Anonymkode: 2159c...6f5 Takk for tips! Har vært inne på tanken. 👍🏻 Anonymkode: b0c93...f28
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #12 Skrevet 20. desember 2023 Mr. Ron skrev (På 18.12.2023 den 22.47): Mitt tips (hvis du er i et forhold) er å motta intimmassasje (gjerne helkropps). En slik massasje kan avdekke områder som er ekstra mottakende for berøring/trykk etc. Kanskje du da kan avdekke nye måter å få orgasme på? Vi har oppdaget mye på slike «ferder». Kanskje fokusere rundt G-punktet først? En til kommentar: Altså spørsmål. Kan du dele noen ting dere har oppdaget? Eksempler. Jeg har veldig erogene soner og kan få orgasme av rett stimuli/kos/kyssing/napping av puppene/brystvortene, men da gjerne kombinert med å klemme underlivet sammen. Det er denne siste skansen jeg strever litt mer med nå. Må nok på ferd og lete frem enda flere soner 😄 Anonymkode: b0c93...f28
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #13 Skrevet 20. desember 2023 Nå ble jeg brått litt nervøs her. Jeg har først de siste årene fått orgasmer av penetrering (ikke hver gang, men innimellom når alt klaffer) og har generelt blitt mer følsom under sex og kan oppleve multiorgasmer. Sexlysten er på topp og jeg nyter til det fulle! Problemet er at jeg har et fremfall i bakre skjedevegg (kun skjedevegg, ikke livmor eller blære) og skal snart inn for operasjon hvor de skal stramme opp skjedeveggen samt feste musklene i bakre ende da de har blitt påvirket av fremfallet. Musklene er sterke og jeg kan fint knipe rundt en pekefinger, men siden de er festet til skjedeveggen må disse festes på nytt igjen. Fikk forklart at de skal operere 2/3 oppover skjedeveggen. Nå ble jeg brått redd for at jeg skal miste følsomheten der nede og miste evnen til orgasme 🥺 Håper du finner en løsning på problemet og at du deler her når den tid forhåpentligvis kommer ♥️ Anonymkode: fe3f0...4ad 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 21. desember 2023 #14 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gift i mange år. Veldig glad i hverandre. (Selv om jeg også merker at jeg tenner på andre, tenner på å bli begjært/ kastet blikk på av andre som jeg synes er flotte. Tar med begjært-følelsen inn i forholdet. Mannen vet om det og unner meg feelingen.) Hvor kan jeg lære om intimmassasje? Utenom random googling Litt som oss da!🥰. Intimmassasje har jeg holdt på med en del år, men litt vanskelig å forklare sånn i en travel førjulstid. Kom over en fin video som er ganske lik fremgangsmåten jeg har brukt. Kjøpte videoen via; https://www.kristinamerete.no/gratisyonimassasje Linken viser til et arbeidshefte i yoni-massasje. Ta kontakt med Kristina for å kjøpe selve videoen - registrering. Videoen viser en veldig fin fremgangsmåte, som både du og mannen din absolutt vil like (hvis dere tåler nakenhet i læringsøyemed). 🙄
Gjest Mr. Ron Skrevet 21. desember 2023 #15 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har veldig erogene soner og kan få orgasme av rett stimuli/kos/kyssing/napping av puppene/brystvortene, men da gjerne kombinert med å klemme underlivet sammen. Så spennende, skulle gjerne ha lært litt mer av det. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan du dele noen ting dere har oppdaget? Eksempler. G-punkt orgasme med squirt, stimulering av a-punkt og nedre del av vagina som har ført til sterkere vaginale orgasmer. Etter massasje kan penis mer målrettet brukes mot visse områder (det kan være stor forskjell på å gå inn på skrå mot høyre eller venstre side for eksempel). En ny favoritt har blitt på skrå fra venstre mot høyre (misjonærstilling). Som du sier er også er også muskelbruken viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå