Gå til innhold

Tinder- hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny på Tinder, og har ikke datet på 20 år (nettopp separert). Jeg har matchet med et par menn. Han ene har nå skrevet : Hei, hei😊

Hva i all verden skriver jeg da???😅

Anonymkode: 178c2...031

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂

Anonymkode: 2c1e8...a81

Skrevet

Hvis en mann skriver hei, hei trenger du egentlig ikke å svare, med mindre du synes at profilen hans er ganske interessant. 

• Liker 2
Skrevet

Du skriver hei tilbake og spør om de kan fortelle litt om seg selv og hva de er ute etter 

Anonymkode: a506f...85b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ny på Tinder, og har ikke datet på 20 år (nettopp separert). Jeg har matchet med et par menn. Han ene har nå skrevet : Hei, hei😊

Hva i all verden skriver jeg da???😅

Anonymkode: 178c2...031

Gjorde også det en gang. Da svarte jeg:

Hei, hei :)

Skrevet

Hei, så hyggelig med match. Hvem er du da? 😃

Skrevet

Du kan bare skrive "Hei" tilbake om du er interessert! Alternativt stille et spørsmål om noe på profilen hans! 

Gjest WhisperingWind
Skrevet

😂

Du er meg for 7 mnd siden 🤭

Om du finner fyren attraktiv og han har en interessant profil sier du «Hei» tilbake.

Ta det fra der. Se an hvordan han skriver til deg. Føler du det blir en fin flyt still noen grunnleggende spørsmål som om han har vært gift, hvor lenge han har vært på datingapps(du er noob), har han barn, ønsker han flere barn, hobbyer, interesser etc. 

For meg var det viktig å vite at de jeg evt skulle møte var ferdig med tidligere forhold og ikke ønsket flere barn. Når jeg følte chatten fløt fint og vi klikket møtte jeg de for en kaffe. 

Ble positivt overrasket over hele prosessen, selv med de det bare ble en kaffe med. Datet et par stk litt mer seriøst en liten periode før jeg traff han jeg nå har blitt kjæreste med der det SMALT ved første møte🥰

Viktigste er å tenke at du skal møte nye mennesker og ikke legg for mye inn i noe før dere møtes og kjenner at kjemien klaffer og dere har møttes noen ganger. Ha det gøy og kos deg i prosessen❣️

Skrevet

Du kan jo gå mot strømmen, og svare "pule?" Jeg kan garantere at du bryter isen ganske fort, og finner ut hva hans egentlige motiv er. Vil han noe mer, så tar dere det det inn med humor. Prøv, så skal du se.  

For meg var det viktig å sile ut dem som ikke kan skrive, melde morsomt, eller generelt holde en god samtale. 

Anonymkode: 072cb...559

Skrevet

Jeg vet at mange synes at det er uendelig kjedelig med kun «hei😊» som start. Men det er så mange som ikke gidder å svare på tinder at det ikke er vits å legge sjela i en omstendelig åpningsreplikk. Da er det bedre å lodde stemninga med et enkelt hei. Svar noe enkelt tilbake, ikke overtenk😊

Anonymkode: 74c95...2f0

• Liker 1
Skrevet

Du kan også si hei. Prøv deg litt fram. 

Du kan si, hei, så hyggelig, takk for melding, d sier jeg ofte. 

Anonymkode: a79c9...38c

Skrevet

Eller si at du er også interessert i det som han er interessert i for eksempel.. 

Jeg er kvinne på 48 år. 

Av 100vis av matcher på tinder i alle aldre, har jeg så langt møtt en som var helt feil. En annen som jeg hadde sex med. En som er 26 år ble god støtte da jeg fortalte om at jeg ble dumpet av forrige date (han hadde også kjærlighetssorg). 

Flere har blitt venner på snap, tre-fire har sendt dickpic og en sendte runkevideo. Beklager, men d skjer. 

En som jeg nå er seriøst interessert i. 

Anonymkode: a79c9...38c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...