Jamomilla Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Jeg er en kvinne i starten av 40årene som akkurat har laget tinderkonto. Jeg synes det er vanskelig å få igang/holde igang en samtale med noen jeg ikke kjenner overhodet. Jeg vil si jeg er en ganske artig person, og det kommer frem naturlig når jeg snakker med noen jeg kjenner, men merker at jeg blir veldig stotrete og formell i meldingsutveksling på Tinder og at samtalen ofte blir lite naturlig og flytende. Har inntrykk av at de jeg melder med sliter med det samme. Noen som har noen gode tips?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 Mann(50): fortell litt om hva du liker å gjøre, en god/morsom hverdagshistorie fra den siste tiden som du vil dele. Kan godt være noe dumt eller teit du har gjort, men da viser du at du ikke tar deg selv så høytidelig. Jeg liker muntre damer som byr litt på seg selv uten at det er så viktig tema alltid. Anonymkode: 8b8a7...028
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 Bare vær ærlig: "Du, jeg er ikke så glad i å chatte, men kunne godt tenke meg å få litt bedre inntrykk av deg. Kan du fortelle litt om deg og livet ditt og hva du ser etter her inne?" Da er det viktig å være klar over at de som skriver noe annet enn ordrett kjæreste, er ute etter bare uforpliktende sex og pulevenn. De er flinke til å pakke det inn med "Tjaaa vet ikke helt jeg, får jo se, en koselig dame er jo ikke feil, men får ta det som det kommer!" og lignende. Du kan også være direkte med ting som er viktig for deg i en partner. For eksempel "Hvilken side står du på politisk? Hva er viktige hjertesaker for deg? Har du godt forhold til familien din? Hvor lenge har du vært singel og føler du deg klar for et forhold?"(om det er forhold du selv søker). Anonymkode: cfe6c...dce 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Jeg driter meg ut på et eller annet hver dag, det er alltid en vinner det. Når jeg forteller om det så sier jo deres reaksjon på det mye om dem. Det bør lette stemninga og gir dem mulighet til å respondere eller fortelle om når de driter seg ut, evt sympatisere med deg etc. Anonymkode: 74d7d...4a5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Bare vær ærlig: "Du, jeg er ikke så glad i å chatte, men kunne godt tenke meg å få litt bedre inntrykk av deg. Kan du fortelle litt om deg og livet ditt og hva du ser etter her inne?" Da er det viktig å være klar over at de som skriver noe annet enn ordrett kjæreste, er ute etter bare uforpliktende sex og pulevenn. De er flinke til å pakke det inn med "Tjaaa vet ikke helt jeg, får jo se, en koselig dame er jo ikke feil, men får ta det som det kommer!" og lignende. Anonymkode: cfe6c...dce Dette må jeg innrømme at jeg også tenker. Vært på tinder et halvt års tid. I starten tenkte jeg ikke noe over det - men nå har jeg bare erfart at alle som ikke sier kjæreste er stort sett useriøse. Godt mulig jeg misser en seriøs kandidat, men herregud så mye ræl jeg slipper Anonymkode: 250aa...adf 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette må jeg innrømme at jeg også tenker. Vært på tinder et halvt års tid. I starten tenkte jeg ikke noe over det - men nå har jeg bare erfart at alle som ikke sier kjæreste er stort sett useriøse. Godt mulig jeg misser en seriøs kandidat, men herregud så mye ræl jeg slipper Anonymkode: 250aa...adf Ja nettopp! Også kan "en koselig dame" bety så mangt. Det kan bety å sjenke full og få til sengs å aldri snakke med igjen, det kan bety en pulevenn, det kan bety en å henge med å leke kjærester med uten forpliktelse så lenge som det går til hun innser at det ikke går noen vei, det kan bety at de har en drøm om kjæreste men har issues i livet eller med seg selv så de ikke er emosjonelt tilgjengelig for å utvikle en seriøs relasjon eller ikke har tid praktisk og bare ønsker en selskapdame mens de kommer over exen osvosvosv. De som vil ha kjæreste, og som er emosjonelt klar for det i livet sitt , de sier rett ut at det er en kjæreste og sjelevenn de er ute etter, og punktum. Uten noe tjaaaa hmmmmm neeeei joooo jauda innpakninger. Anonymkode: cfe6c...dce 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 Jeg stilte dem spørsmål jeg synes var viktig å finne ut av for min egen del. Vært gift/hvor mange barn/ønskes flere barn/hvor lenge singel/hva forhold er de ute etter/hvor lenge har de vært på datingapp(hva har erfaringen vært hittil-mye morsomme historier🤭) etc Når jeg hadde funnet ut om de var seriøse og svarte ærlig om de grunnleggende tingene begynte vi å prate om hobbyer, interesser, film, musikk og så bare fløt egentlig samtalene av seg selv. Nå er jeg ekstrovert og veldig rett frem og ikke redd for å spørre og grave da. De jeg har chattet med har synes det var veldig kult da det føltes veldig lett å prate med meg. De slapp guarden ned raskt og følte de kunne prate åpent og enkelt. Da vi så møttes til kaffe var det som vi allerede kjente hverandre og det ble veldig koselig. Det var der kjemien ble testet og der jeg ikke kjente på det ble det med en hyggelig kaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå