Gå til innhold

Tinder og Sukker, hvor mye av de samme er der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Tinder en god stund (er kvinne), og nå etterhvert opplever jeg at jeg kjenner de fleste menn fra før, at det kommer lite nytt.

Hvor mye vits er det å melde seg på Sukker i så tilfelle? Opplever dere at det er en del på Sukker som ikke er på Tinder (eller som ikke blir vist på Tinder)? Har det noe for seg? Jeg ønsker uansett å søke lokalt bare (40 km radius) da jeg ikke er interessert i langdistanse.

Anonymkode: 94c93...5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring som mann 35 er at de samme som er på Sukker også er på Tinder stort sett. 

Hvis du kun kan date lokalt finner du mange flere på Tinder.

Anonymkode: e1e09...f02

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at du finner noen på Sukker som ikke er på Tinder. Og det er mange færre på Sukker nå sammenlignet med for noen få år siden.

Anonymkode: bc56d...900

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

På sukker får du flere treffdetaljer da, kanskje lettere å sortere?

Anonymkode: 99410...05c

• Liker 1
Skrevet

Forferdelig utvalg på Sukker. Mye verre enn på Tinder, stort sett helt utdaterte vrak av noen menn. Noe med tidsånden, menn tror de kan vinne storpremien med null i innsats. Så surrer de rundt i damedammen til de fyller 40 og blir utrangert.  Men fordi de av og til får litt oppmerksomhet fra en dame antar de at de er tilbake på hesten, behandler den helt ok dama de har funnet som dritt og venter i spenning på de 40 neste matchene de skal få som sikkert er bedre. Gamblerskallen er påkoblet, damene stort sett avkoblet (men belønning virker mye kraftigere om man bare av og til vinner). Og lurer på hvorfor de ikke har unge damer svermende rundt seg fortsatt. Ti prosent av alle menn er aktuelle etter fylte 40 år også, de har litt forlenget holdbarhet og bukker ikke under før de er 50 år. Eller penger. Mye penger. For å kompensere.

Anonymkode: 3504b...2bc

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forferdelig utvalg på Sukker. Mye verre enn på Tinder, stort sett helt utdaterte vrak av noen menn. Noe med tidsånden, menn tror de kan vinne storpremien med null i innsats. Så surrer de rundt i damedammen til de fyller 40 og blir utrangert.  Men fordi de av og til får litt oppmerksomhet fra en dame antar de at de er tilbake på hesten, behandler den helt ok dama de har funnet som dritt og venter i spenning på de 40 neste matchene de skal få som sikkert er bedre. Gamblerskallen er påkoblet, damene stort sett avkoblet (men belønning virker mye kraftigere om man bare av og til vinner). Og lurer på hvorfor de ikke har unge damer svermende rundt seg fortsatt. Ti prosent av alle menn er aktuelle etter fylte 40 år også, de har litt forlenget holdbarhet og bukker ikke under før de er 50 år. Eller penger. Mye penger. For å kompensere.

Haha, akkurat sånn er det. 

Anonymkode: 96ce8...e41

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan se det for meg. Ønsker ikke meg selv så vondt. 

og hva er ‘sukker’ for et navn.. 🫣🥴 uff, litt sånn kleint. 🥲

Anonymkode: e5183...888

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det er sånn det er.. de single altså. Og så er det de gifte mennene, jo eldre de er, jo mer tror de at på Tinder kan man bare spørre om noen vil ligge med deg, så gjør det det. Tror ikke mennene har opplevet at noen faktisk har gjort det, men de holder på , de samme med samme bildet år etter år. Eller som du skriver 1-2 gevinster har det kanskje vært. Så de beholder troen 😂

Anonymkode: dd1f8...612

• Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har brukt Tinder en god stund (er kvinne), og nå etterhvert opplever jeg at jeg kjenner de fleste menn fra før, at det kommer lite nytt.

Hvor mye vits er det å melde seg på Sukker i så tilfelle? Opplever dere at det er en del på Sukker som ikke er på Tinder (eller som ikke blir vist på Tinder)? Har det noe for seg? Jeg ønsker uansett å søke lokalt bare (40 km radius) da jeg ikke er interessert i langdistanse.

Anonymkode: 94c93...5b1

Happen er bedre. Truffet mye fine menn der, inkludert kjæresten min🤗

Skrevet
12 hours ago, WhisperingWind said:

Happen er bedre. Truffet mye fine menn der, inkludert kjæresten min🤗

Merkelig, jeg traff nok like mye dritt på Happn, kan ikke si jeg syns det er særlig bedre. Eneste forskjellen er at man møter noen mer i "nabolaget", men det er 90% mann-svin der også. Dessverre ser det ut som største delen av mennene er sex fokuserte og har ingen interesse av hvem du er kun ute etter sex. Resterende 10% er aseksuelle arbeidsnarkomane egoister som heller ikke har interesse av hvem du er.  Alle vil sende risky naken bilder og se hvor langt de kan trekke det. Utrolig trst hva en mann i dag har blitt. Eller slik ei klok jente sa til meg: Kanskje de bra mennene er i forhold allerede. Ja,ja, får vel stjele en da... hvilke andre muigheter er det? haha. 

Traff mye av de samme mennene med samme sjekkefrasene frasene på møteplassen og sukker. Har aldri vært på Tinder og ante ikke at Tinder og Sukker hadde sammenheng. 

Anonymkode: 499df...303

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har aldri vært på Tinder og ante ikke at Tinder og Sukker hadde sammenheng. 

De har jo ikke det, annet enn brukere. Jeg har prøvd Tinder, Match, Sukker, Møteplassen, og FB.  Færrest gjengangere fant jeg på Match og FB. Mann. 

Anonymkode: 1305c...c1b

Skrevet

Jeg møtte mannen min på sukker.no. Vi har vært sammen i over 10 år, gift i snart 7 år. Dette var før tinder sin tid da. Men det var ganske bedre matching på sukker (tror jeg) fordi man måtte bruke tid på å svare på masse spørsmål. Ikke bare personlighet og preferanser, men også livsmål og sånt. :) Verdt å prøve da.. .

Anonymkode: 04b91...909

Skrevet

Hvordan er det med hinge, okcupid og bumble, er det noen i Norge på disse?

Anonymkode: 2ecab...8f4

Skrevet

Jeg liker Sukker jeg. Skjer ingenting der og alltid de samme mennene. Helt supert! Det er best med folk som ikke går noen steder😂 

Anonymkode: 46b5b...d0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...