AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Hva hjalp deg du som har rosacea eller av andre grunner rød nese? Anonymkode: fcc79...2ad
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 Jeg har ikke rosacea, men merker at minimalt med produkter hjelper meg og ikke noe sminke selvom det virker fristende. Jeg bruker bare spenol. Ellers solfaktor om sommeren. sol hjelper også.. Anonymkode: 3eb0e...1c5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 Denne. Har brukt den daglig i noen år. Lå nettopp syk noen dager, da tok jeg meg ikke bryet. Det angrer jeg på nå, har fått skikkelig kjip hud. Det skjer hver gang jeg kutter den ut noen dager, så den er i alle fall ekstremt bra for min del https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/ansiktsrens/la-roche-posay-la-roche-posayla-roche-posay-rosaliac-rosaliac-3-in-1-micellar-gel,5001601 Anonymkode: 6fe20...b0f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Sulfactil rens og SOS paste fra Elixir har hjulpet meg. De er ganske dyre, men varer lenge! Nå har jeg masse dype kviser på nesa. Produktene jeg nevner hjelper kun preventivt, så de har ikke så god effekt hvis man først har utbrudd. Mulig jeg hadde hatt mindre kviser hvis jeg startet med de tidligere, men det vet man aldri. Anonymkode: 1810c...8e2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Soolantra, azelainsyre/Finacea og fuktighet:) Anonymkode: 67d60...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå