AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Hver gang barnet kommer hjem er han full av enten urin eller avføring. I tillegg er det alltid vått tøy med. Han er straks 5 og sier ikke ifra heller, så det blir jo veldig grisete inni utedresser osv. Det har vært slik siden han sluttet med bleie for et halvt år siden. 1-4 uhell om dagen uten bedring. Uhellene skjer her også, men er mindre hos moren. Jeg bor med faren hans. Begge foreldrene er ekstremt konfliktsky og evner ikke å snakke med barnet om det i tilfelle barnet blir lei seg. Det er gjennomgående i alt som har med barnet å gjøre, og begynner selvsagt å gi atferdsutfordringer på andre områder også. Jeg skjønner ikke hvorfor bhg ikke tar tak i det eller plasserer ansvar hos foreldre, men bare lar ungen gå full av dritt? Altså skjønner de er lei, men hvorfor følger de ikke opp barnet? Det kan da ikke være vanlig praksis å la så store barn gå våte hele tiden? Hva gjør man når foreldrene ikke tar tak? Jeg prøvde en gang å si at han må si fra når han har bæsjet, fordi bæsj er skittent og skal i do, og faren fikk panikk for om ungen «skammet seg»…. Anonymkode: 849a9...b78
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Høres ut som om barnet ikke var klart for bleieslutt ut fra hva du sier egentlig. Anonymkode: a48fe...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå