AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Kvinne 39 her. Jeg har alltid falt for mørke, høye, kjekke menn med humor og glimt i øyet. Fyldig hårmanke og gylden hud. Gjerne alfahann og litt kvikke i replikken. Nå tror jeg at jeg er i ferd med å falle for det stikk motsatte. Lav, lys, begynnende måne. Litt tykk, utrent, overhode ikke alfa. Litt unnskyld at jeg er til. Men han er så snill. Han er morsom. Han har en enorm kunnskap i sitt fagfelt, Jeg prøver å hindre meg selv i å rutsje utfor noe jeg ikke tror kan gå bra. Vi er altfor forskjellige, og han har ikke et ønske om forhold med meg. Hvorfor skjer dette? Jeg vil ut! Anonymkode: 42230...a73 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 Kanskje derfor du er singel? På tide å prøve noe nytt kanskje? Anonymkode: b016b...83c 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 Hvorfor så høye krav? Anonymkode: 50785...6b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 En person kan være veldig smigrende selvom det ikke er en du vanligvis ville gått for. Det at du tiltrekkes en annen type enn du pleier er ikke noe rart eller unormalt, men i og med at denne personen ikke vil noe med deg så forstår jeg jo at du vil ut. Da er det best å bare gå no contact og ta innover seg det faktum at dere ikke kan bli noe, og ikke fylle deg med håp og fantasier. Anonymkode: 17383...c94 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor så høye krav? Anonymkode: 50785...6b9 What the fuck er høye krav her mener du? At hun liker mørkhåra menn med glimt i øyet? Anonymkode: 17383...c94 2 1
Lava Anne Skrevet 18. desember 2023 #6 Skrevet 18. desember 2023 Har livet aldri overraska deg før? 😅 4 2
Blueberrymuffin Skrevet 18. desember 2023 #7 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): mørke, høye, kjekke menn med humor og glimt i øyet. Fyldig hårmanke og gylden hud. Gjerne alfahann og litt kvikke i replikken. Anonymkode: 42230...a73 Hva i all verden er vitsen med å fonne noen med disse egenskapene om han ikke er snill? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lav, lys, begynnende måne. Litt tykk, utrent, overhode ikke alfa. Litt unnskyld at jeg er til. Men han er så snill. Han er morsom. Han har en enorm kunnskap i sitt fagfelt, Anonymkode: 42230...a73 Hva er galt med disse egenskapene, at han er snill er vel det som burde bety noe, ikke overfladiske ting som vekt, hårmankr, hudfarge osv. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg prøver å hindre meg selv i å rutsje utfor noe jeg ikke tror kan gå bra. Vi er altfor forskjellige, og han har ikke et ønske om forhold med meg. Hvorfor skjer dette? Jeg vil ut! Anonymkode: 42230...a73 Han er snill mot deg, og du vil ut? Ja da fortjener man vel heller ikke noe bedre. God bedring med de enorme krava dine, skal du finne kjærligheten burde du gjøre noe med disse overfladiske kravende. 3 1
Frøken Rosa Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 Ja,det er litt rart hvem man faller for noen ganger😅 Heldigvis betyr personlighet mye mere enn utsende. Har et menneske en fin personlighet så blir de pene på utsiden også i mine øyne😄 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #9 Skrevet 18. desember 2023 Blueberrymuffin skrev (24 minutter siden): Hva i all verden er vitsen med å fonne noen med disse egenskapene om han ikke er snill? Hva er galt med disse egenskapene, at han er snill er vel det som burde bety noe, ikke overfladiske ting som vekt, hårmankr, hudfarge osv. Han er snill mot deg, og du vil ut? Ja da fortjener man vel heller ikke noe bedre. God bedring med de enorme krava dine, skal du finne kjærligheten burde du gjøre noe med disse overfladiske kravende. Leste du ikke hi? Han er ikke interessert i et forhold med meg. Har jeg enorme krav når menn jeg har falt for før er høye og mørke? Grunnen til at jeg ikke har vært i et forhold på en stund er fordi jeg gikk gjennom et smertefullt brudd med samboer, og ville stable livet på bena for meg og datteren min før jeg innledet noe nytt. TS Anonymkode: 42230...a73 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #10 Skrevet 18. desember 2023 Blueberrymuffin skrev (26 minutter siden): Han er snill mot deg, og du vil ut? Ja da fortjener man vel heller ikke noe bedre. God bedring med de enorme krava dine, skal du finne kjærligheten burde du gjøre noe med disse overfladiske kravende. Lær deg å lese. Hun skriver at han ikke ønsker noe forhold med henne ! Hvordan klarer du å få det til at hun har høye krav fordi hun vil ut av det?! Ikke alle er interessert i å presse seg på menn som ikke vil ha dem eller bli utnyttet som puledokke av en mann som ikke har noe ønske om å bli kjærester. Er DET kravstort å ville fjerne seg fra menn som ikke vil bli kjæreste med henne? Anonymkode: 17383...c94 4 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #11 Skrevet 18. desember 2023 Bitre incels og kvinnehatere her inne klarer fader ikke lese ferdig et innlegg engang før de fyrer seg opp for å spre det evige kvinnehatet sitt om at damer er stuck up kravstore kjerringer samme fuckings hva 🤦♀️🤦♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Hun kunne like gjerne skrevet at hun hadde falt for uteligger som ikke hadde dusjet på åtte år og fortsatt hadde en eller annen gutt her inne følt seg krenka bare fordi hun ikke falt for HAN så da er hun en kravstor bitch som fortjener å råtne alene liksom 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 17383...c94 1 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #12 Skrevet 18. desember 2023 Tiltrekning er tiltrekning. Det du finner attraktivt gir deg sommerfugler i magen, gir deg en positiv følelse. Og selv om det er annerledes enn hva du ble tiltrukket av tidligere så blir du nå en gang dratt mot dette nye da. Sagt på en litt teit måte, tidligere i livet kunne jeg aldri sett for meg å bruke lyse klær, nå sitter jeg her i en pastellfarget bukse og lys jakke og liker begge plaggene veldig godt. Ellers, når det kommer til at du tror han ikke er interessert. Han har kanskje opplevd at han ikke kan stole på folk, mangel på emosjonell trygghet. Jeg vet ikke om han har sagt nei rett ut, men mange som sliter litt med selvtillit og trygghetsfølelse har behov for trygge venner først og fremst. Jeg vet ikke hvordan han er, men for meg er det attraktivt å oppleve at noen tar seg tid til å bli kjent med meg uten å stresse. Anonymkode: e44a6...288 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #13 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Leste du ikke hi? Han er ikke interessert i et forhold med meg. Har jeg enorme krav når menn jeg har falt for før er høye og mørke? Grunnen til at jeg ikke har vært i et forhold på en stund er fordi jeg gikk gjennom et smertefullt brudd med samboer, og ville stable livet på bena for meg og datteren min før jeg innledet noe nytt. TS Anonymkode: 42230...a73 Ja, det var rart du, at de ikke fikk med seg det! En fullstendig intetsigende overskrift, og et innlegg fullt av informasjon om overfladiske preferanser, samt en bitteliten halvsetning om at han ikke vil ha et forhold. Hva om du i stedet for å forsvare deg selv, spør deg selv om det kan være noe i hvordan du blir forstått av andre, og det faktum at drømmemannen ikke vil ha noe forhold til deg? Anonymkode: 388d0...e19
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #14 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, det var rart du, at de ikke fikk med seg det! En fullstendig intetsigende overskrift, og et innlegg fullt av informasjon om overfladiske preferanser, samt en bitteliten halvsetning om at han ikke vil ha et forhold. Hva om du i stedet for å forsvare deg selv, spør deg selv om det kan være noe i hvordan du blir forstått av andre, og det faktum at drømmemannen ikke vil ha noe forhold til deg? Anonymkode: 388d0...e19 Wow, snakk om patetisk gaslighting. Anonymkode: 17383...c94 1 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #15 Skrevet 18. desember 2023 53 minutter siden, AnonymBruker said: Leste du ikke hi? Han er ikke interessert i et forhold med meg. Har jeg enorme krav når menn jeg har falt for før er høye og mørke? Grunnen til at jeg ikke har vært i et forhold på en stund er fordi jeg gikk gjennom et smertefullt brudd med samboer, og ville stable livet på bena for meg og datteren min før jeg innledet noe nytt. TS Anonymkode: 42230...a73 Du er 39 - det er en alder hvor man nærmer seg overgangsalder. Det jeg aldri ble fortalt var at man kan bli veldig hormonell rett før overgangsalder. Ekstrem sexlyst, blir tiltrukket menn man normalt aldri ville sett to ganger på. Jeg skulle ønske jeg visste dette da jeg var i din alder, det hadde spart meg for en del problemer. Når jeg ser tilbake skulle jeg jo spart energien min til noen jeg faktisk ville ha, ikke den jeg valgte. (En person som minner litt om den du beskriver.) Det er ikke sikkert at det er sånn for deg. Men om du er usikker, så er du egentlig sikker. Nyt følelsene, men vit at de kan være falske. Det kan være hormoner som spiller deg et puss. At han ikke er interessert i forhold er jo positivt. Anonymkode: 4bbe8...221
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #16 Skrevet 18. desember 2023 Mange av de mørke kjekke overalt. Må tenke på at du skal bo med dette menneske og få barn. Anonymkode: 5cf29...0a2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #17 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er 39 - det er en alder hvor man nærmer seg overgangsalder. Det jeg aldri ble fortalt var at man kan bli veldig hormonell rett før overgangsalder. Ekstrem sexlyst, blir tiltrukket menn man normalt aldri ville sett to ganger på. Jeg skulle ønske jeg visste dette da jeg var i din alder, det hadde spart meg for en del problemer. Når jeg ser tilbake skulle jeg jo spart energien min til noen jeg faktisk ville ha, ikke den jeg valgte. (En person som minner litt om den du beskriver.) Det er ikke sikkert at det er sånn for deg. Men om du er usikker, så er du egentlig sikker. Nyt følelsene, men vit at de kan være falske. Det kan være hormoner som spiller deg et puss. At han ikke er interessert i forhold er jo positivt. Anonymkode: 4bbe8...221 Overgangsalder som 39-åring???? 🙈 Anonymkode: c4b87...de4 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #18 Skrevet 18. desember 2023 To ting... 1. Han er ikke interessert i deg, da bør du holde deg unna ham, for din egen del, for ikke å fôre forelskelsen. 2. Du har sett flere sider ved denne mannen og hvordan han er som person som tydelig er viktig for deg. Det vil si at selv om det ikke blir dere to, så har du lært noe om deg selv, hva som er viktig for deg hos en mann og hva du bør se etter i en ny mann. Da har ikke møtet med denne mannen vært bortkastet, fordi du er et steg nærmere å forstå hvordan din livspartner må være. Anonymkode: 8a124...291 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #19 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Overgangsalder som 39-åring???? 🙈 Anonymkode: c4b87...de4 Det er jo forsåvidt riktig, det blir jo nærmere og nærmere, selv om det gjerne er 10-15 år igjen etter fylte 40. Anonymkode: e44a6...288
Ardenus Skrevet 19. desember 2023 #20 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): han har ikke et ønske om forhold med meg. Derfor liker du han, fordi han ikke vil ha deg, så vil du ha han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå