Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe ny pc fra komplett.no , er dette uproblematisk? Har kjøpt småting derfra, men en pc som nærmer seg 10K..... har dere gode erfaringer 

Anonymkode: 41448...220

Skrevet

Komplett er stedet å kjøpe PC. 
PC er jo et av kjerneproduktene deres. 

De har også (i det minste tidligere) hatt veldig god kundeservice om noe skulle vise seg å ikke være i orden. 

Jeg har fått kjapp retur og erstatningsprodukt på demovarer (PC-deler) som sluttet å virke etter kort tid. 

Vi har kjøpt nesten alle våre PC'er og PC-deler fra dem de siste 20 årene. 

Anonymkode: 31de3...f40

• Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vurderer å kjøpe ny pc fra komplett.no , er dette uproblematisk? Har kjøpt småting derfra, men en pc som nærmer seg 10K..... har dere gode erfaringer 

Du høres ut som en uerfaren person. Med din mangel på kunnskap så burde du heller handle på Elkjøp eller lignende, der har dem egen PC service som kan hjelpe deg igang med oppsett og lignende. Da slipper du å plage alle du kjenner med dette!

Skrevet
Tobias001 skrev (3 minutter siden):

Du høres ut som en uerfaren person. Med din mangel på kunnskap så burde du heller handle på Elkjøp eller lignende, der har dem egen PC service som kan hjelpe deg igang med oppsett og lignende. Da slipper du å plage alle du kjenner med dette!

Kan jo plage deg,  for deg kjenner jeg ikke😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Komplett er stedet å kjøpe PC. 
PC er jo et av kjerneproduktene deres. 

De har også (i det minste tidligere) hatt veldig god kundeservice om noe skulle vise seg å ikke være i orden. 

Jeg har fått kjapp retur og erstatningsprodukt på demovarer (PC-deler) som sluttet å virke etter kort tid. 

Vi har kjøpt nesten alle våre PC'er og PC-deler fra dem de siste 20 årene. 

Takk!

Skrevet
Tobias001 skrev (Akkurat nå):

Komplett har ferdige PC'er, og de har kundeservice som hjelper folk som trenger hjelp med PC'en sin også. 

- Komplett.no

Jeg ville heller handlet på komplett og fått hjelp av dem, enn å handle hos Elkjøp der du mest sannsynlig møter en 18 år gammel deltidsansatt som ikke kan noe som helst om PC når du trenger hjelp. 

• Nyttig 2
Skrevet

Bare gode erfaringer med komplett.

Kjøper du en bygd PC fra komplett, må du også være forberedt på å sende inn hele PCen om det er noe galt med den.

Anonymkode: 2a98e...446

• Nyttig 1
Skrevet

Bare positivt å melde her også. Handlet hos komplett i 20 år.

Anonymkode: 66ec7...b2a

• Nyttig 1
Skrevet

Tusen takk for hjelpen folkens!

Skrevet (endret)

Jeg har handlet i mange år fra komplett. Alt fra "billige" varer til dyre varer. Seneste jeg kjøpte meg var en Macbook pro 14 M3 til 24.000. Aldri hatt problemer med Komplett uansett hva jeg har kjøpt. Har det vært problemer med Posten underveis har Komplett sendt ny vare med en gang. Svært kort leveringstid har di også. Bestiller jeg før kl 14:00 så har jeg pakken stort sett neste dag, og jeg bor i et annet sted i landet enn hvor komplett holder til.

Endret av Kanino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...