AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Del Skrevet 18. desember 2023 Hadde en håndtverker her for et oppdrag som tok ca 2 timer. Han måtte tilbake til kontoret fordi han manglet utstyr som han vanligvis hadde i bilen, men han hadde ikke sjekket om det var der før han dro. Det tok en halvtime for ham å hente det, må jeg betale for den halvtimen? Anonymkode: 5f1bf...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Del Skrevet 18. desember 2023 Ja, stort sett så må man det. Anonymkode: ff326...bee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 18. desember 2023 #3 Del Skrevet 18. desember 2023 Selvfølgelig må du betale for dette! Her har han brukt av sin tid på å forsøke å hjelpe deg. Jeg regner med at du ikke hadde beskrevet oppdraget godt nok, og han hadde dermed ikke med det han trengte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Del Skrevet 18. desember 2023 Han kommer nok til å fakturere for dette, meb hvis du vil være kjip og prinsippfast er det bare å klage… Anonymkode: 15513...caf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Del Skrevet 18. desember 2023 Ja. Anonymkode: b40df...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg opplevde nylig det samme, og jeg slapp å betale. Jeg kunne dog vise til mail der jeg hadde beskrevet jobben som skulle gjøres, slik at de innrømmet at de ikke var godt nok forberedte da de møtte opp uten de nødvendige delene. Anonymkode: 4993a...60c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Del Skrevet 18. desember 2023 Nei om det ikke dukket opp noe uventet som krevde spesialutstyr. Anonymkode: a6c45...4f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #8 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg synes det er utrolig urettferdig at kunden skal betale slikt. Og jeg har firma selv, og opplever innimellom at jeg glemmer ting som gjør at jeg bruker ekstra tid. Men kunne falt meg inn å belaste kunder for mitt rot🧐Heldigvis ikke så ofte det skjer da. Anonymkode: eea41...8b8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #9 Del Skrevet 18. desember 2023 Ja, det må man betale for. Noe jeg synes er helt feil, i alle fall så lenge det skyldes elendig planlegging fra håndverkerens side (noe det vanligvis gjør). Anonymkode: 09ad8...831 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #10 Del Skrevet 18. desember 2023 Takk for svar alle! Jeg tenker at det er litt slurvete å ikke sjekke at man har standard utstyr i bilen, men skal selvsagt betale om det er sånn det funker. Litt av grunnen til at jeg blir skeptisk er at vedkommende brukte 30 minutt til kontoret som ligger 2 km unna, synes det var litt lenge, men kanskje han måtte lete, hva vet jeg. TS Anonymkode: 5f1bf...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #11 Del Skrevet 19. desember 2023 Ja, de prøver sikkert å fakturere, men jeg synes du kan nekte å betale for dette om du kan vise til at du har beskrevet oppdraget godt nok og at dette er utstyr han vanligvis ville hatt i bilen. Vi bestilte håndverker som skulle komme klokka 08, han kom i stedet 07.15 og dro igjen da ingen åpnet. Vi ringte 10 min etterpå og ba han om å snu, men da var det for sent og han var på vei til neste oppdrag. Vi klagde, og slapp å betale for "bomtur". Han kunne fint ha snudd og vært tilbake innen 08 som var avtalt tid. Anonymkode: 07a10...98f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå