Gå til innhold

Folk som er sjenerte og lavmælte bør ikke jobbe i kundeservice/ butikk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg glemte å få med i hovedinnlegget at hun var veldig stille og snakket så lavt at jeg omtrent ikke hørte hva hun sa

Ts

Anonymkode: 074c4...686

Og det gir mer grunn til å slenge dritt om henne?

Anonymkode: 3c6f5...0ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hva som er problemet? Du fikk henne til å hente noen som kunne svare på spørsmålene dine, og sitter da altså lenge etterpå og irriterer deg over at hun var for lite «på»? Folk er forskjellige og særlig unge trenger erfaring for å bli så gode service-medarbeidere som vi ønsker å møte på. Synes heller man skal sette ekstra pris på de som er dyktige i jobben sin enn å sutre på kvinneguiden over de som er helt nye og ikke klarer å lese kundenes behov helt enda.

Anonymkode: cdce8...833

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

I dag skulle jeg se på gravstein fordi min far har gått bort.

Jeg dro til den nærmeste steinindustributikken og ble møtt av en ung dame på kanskje rundt 20 år, som virket sjenert og snakket lavt.

Jeg har aldri før kjøpt gravstein men har lest meg litt opp på det, men forventet hjelp fra de som jobber innen faget.

Denne damen sa hele tiden at hun var ny og at hun 'ikke visste", "var usikker" eller "trodde det" når jeg stilte spørsmål om stein, skrift, symboler og hva som er inkludert i prisen, hvordan den monteres på kirkegården osv.

Detta er helt obligatoriske spørsmål å spørre om når man skal legge igjen 25 til 40 000 for en gravstein, og da bør man få riktige svar.

Jeg tenker at det er normalt å spørre kollegaen sin når man ikke vet nok om det man selger, men denne jenta bare satt der og så på meg og gjorde ikke noe, så til slutt måtte jeg be henne ta kontakt med kollegaen sin og få henne til å komme inn for at jeg skulle få svar på det jeg lurte på.

Jeg synes det var litt ubehagelig å be om å få snakke med kollegaen mtp den uvitende unge ekspeditøren som ikke var noe særlig serviceminded, men det er ikke snakk om å kjøpe en sykkel på finn til 400,- men et monument som skal stå i hundre år som minne over en person som har gått bort.

 Jeg forstår ikke hvorfor lavmælte og sjenerte personer tar seg jobb i et serviceyrke der man må være på ballen og yte service og klare å møte pårørende og etterlatte som skal  kjøpe gravstøtte?

 

 

Anony1mkode: 074c4...686

Du overlever, Karen!

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...