AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Er gravid for 6. gang, og håper selvfølgelig det går bra denne gangen, men jeg er selvfølgelig livredd. Det som er annerledes denne gangen er at jeg får støttemedisiner som prednisolon, albyl e, klexane og prolutex. Spm mitt er: dere som har hatt mange aborter, var det noe som hjalp dere for at dere skulle ha mindre bekymringer/få tiden til å gå fortere etc, ved ny graviditet? Setter pris på alle tips/tilbakemeldinger/erfaringer. Anonymkode: 40ffc...e18 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 For min del er det eneste som fungerer å dra på ultralyder oftere enn ordinært. Uke 15 nå og tillater meg nesten ikke å tenke tanken at det går bra. Hadde ul i uke 6 (offentlig), 9 (privat), 12 (tul) og 14 (privat). Neste blir uke 19 (oul) og da håper jeg at jeg kan roe meg litt mer ned, samt kjenne mer liv. Merker for hver ultralyd at jeg klarer å slappe mer og mer av, men fortsatt noe i bakhodet som sier at snart kommer bomben og skuffelsen. Selv om alt heldigvis tilsier at det skal gå bra denne gangen, så er det klart det er en belastning for oss som har mistet mange ganger❤️ Krysser fingrene for deg og meg Anonymkode: e4db1...fa7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 lykke til Anonymkode: e4423...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå