Gå til innhold

Hvordan ta opp hun er litt slapp der nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Å ha omtanke og forståelse for hvor intimt og derfor sårbart det er å bli kritisert for å være feil i underlivet er ikke å være hårsår, det er å ha relasjonsforståelse, omtanke og klokskap i forhold til å ikke ruinere det man ønsker å fikse. 

Jeg sier ikke at han skal si dette direkte til henne, men dette var ,mer et utsagn til de kvinnen her som legger skylden på TS og at han har alt ansvaret. Problemet er fortsatt hvordan han skal klare å kommunisere dette på en god måte, uten å såre!

Anonymkode: 757c7...c73

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS ikke hør på disse hårsåre kvinnene her inne som mangler forståelse!

Dama di kan faktisk gjøre noe med problemet, hun kan ta knipeøvelse. Så hvis hun bryr seg om deres sexliv, så er hun sikkert villig til å gjøre en innsats. Hvis ikke, så er det kanskje ikke noe å satse på i lengden tenker jeg!

Du kan jo ikke gjøre noe med tykkelsen på ditt utstyr og hvis det er innen snittet, så ligger jo strengt tatt ikke problemet hos deg. Men kvinner her inne klarer jo ikke å tenke så langt!

Helt vanlig dette også. Bare se på idiotkommentarene.

Anonymkode: 50622...7b4

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sier ikke at han skal si dette direkte til henne, men dette var ,mer et utsagn til de kvinnen her som legger skylden på TS og at han har alt ansvaret. Problemet er fortsatt hvordan han skal klare å kommunisere dette på en god måte, uten å såre!

Ja selve problemstillingen er å fikse dette uten å samtidig ødelegge mer. Gjerne uopprerttelig. 

Jeg anbefaler god kommunikasjon rundt sex generelt, og å lokke frem positive endringer på gode måter. Som måten jeg allerede har foreslått. Altså ikke med fokus på hva som er feil, men på hva som er deilig. Det er dette vi kvinner må gjøre også, enten når mannen treffer feil eller handler feil, fordi menn ofte er svært sårbare på seksuell kritikk. Det er nok kvinner også. Det er et intimt og sårbart felt, så å være raus, klok og god er nok bedre enn å buse ut med ting. Å oppmuntre det bra er derfor ofte smartere enn å kritisere det negative. Spesielt om det negative går på ren fysikk, siden slikt er ekstra sårt. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Skrevet
Hulderen skrev (7 timer siden):

Er skjeden hennes som et åpent rør, altså? Du beskrev det veldig godt. Jeg visste ikke at skjeder kunne være på den måten. Når jeg stikker en finger inn i egen skjede, så kjenner jeg jo veggene mot fingeren fra alle kanter. Og jeg kan bruke skjedemusklene til å knipe mot den. Jeg skjønner at det må være vanskelig med penetrering for dere begge hvis din penis er mindre i diameter enn det hennes «åpne rør» er. 

Nå er ikke jeg ts altså, men ja, det er et hulrom der, og det er uvant for meg. Hun setter pris på penetrering, og har aldri klagd. Jeg bunner henne, og det liker hun heldigvis også.  

Alt etter om det er vaginalt eller analt samleie, så hjelper det på at hun har noe i det andre hullet, som fyller litt ut. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tror forresten ikke det er mulig for en normal penis å ikke få orgasme pga vagina er for slapp. Da er isåfall den penisen så desensibilistert av hard runking at den ikke er like sensitiv som den skal være. 

Jeg har stor vagina, men har knullet menn med penis like tynn som tommelen min som allikevel kommer fort og skammer seg over at de kommer "for fort". Så en stor vagina er faktisk ikke et reelt problem, da er problemet at penisen får for lite stimuli ikke pga vaginaen men pga den er herdet og runkeskadet. 

Det finnes flere fysiologiske årsaker til nedsatt følelse i penis. Er alle kvinner med lav følsomhet i klitoris, onaniskadde? 

Anonymkode: 22e6b...fef

Skrevet

Fått høre flere ganger at jeg er så trang. Tror faktisk på det nå... Så dette klarer jeg ikke å relatere meg til. Beklager, men har ingen gode råd😑

Anonymkode: 4d8ce...a2f

Skrevet
Sofakona skrev (11 timer siden):

99 prosent får ikke orgasme ved penetrering...det har ikke noe å si på str med penis. Spør om hun har vibrator eller om hun var lyst på, da får hun orgasme. 

Hallo, 99%?

Hadde du sagt 80% så hadde det vært i området, men jeg tipper flere kan om stimuleringen er god nok...

Anonymkode: 280fb...510

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ny dame, og hun klager på at hun ikke får orgasme ved penetrering, som ikke er noe problem i utgangspunktet, men det er også lite spennende å ha sex da hun er litt "slapp" og har ikke opplevd det slik. Hun har to barn

Flott dame, men hva kan vi gjøre for å få penetrering litt mer spennende? Jeg er normalt+ utstyrt i følge damene og cm.

Anonymkode: 9c6d2...31e

Du får gro deg en større kuk da.Burde løse problemet.

Anonymkode: 337a3...098

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mannen min ber meg rett som det er å stramme til mens vi har sex. Han elsker det? Og jeg synes selv det er ganske godt. Hva med om du spør henne neste gang dere har sex, om hun kan prøve å klipe til da du syns det er veldig deilig? Ser ikke hvordan det spørsmålet skal føles krenkende ovenfor henne, også finner du ut om hun evt. har en skade som gjør at det er vanskelig for henne.

Anonymkode: 8e61f...2ea

Enig med denne, du kan si det mens dere holder på: "ååå så deilig elskling, knip til meg, kom igjen, kniiip" Hvis du da kommer så får hun jo erfaringen med at dette er godt til deg. Jeg tror nemlig at hun aldri har lært at man kan knipe. Hun har sikkert aldri gjort det. 

Så istedet for å ta det opp som et tema som lett kan føles som kritikk så kan du gjøre det på måten jeg sa, for det er mye mer sexy og effektivt 😉

• Liker 2
Skrevet (endret)
Trolltunge skrev (10 timer siden):

Du kan jo for eksempel ha penis inni henne, kose og kysset, og be henne "melke" penis. Ikke som i at du gjør det for å få henne til å trene musklene, eller få bedre kontroll på musklene, men fordi du gir utrykk for å nyte at hun gjør det. Å få godt tak på de musklene er faktisk ikke bare lett alltid. Jeg selv skjønte ikke hva jeg gjorde galt angående dette, men så viste det seg etterhvert at menn hadde det med å knulle for fort til at jeg og min muskelkontroll klarte å henge med. Menn måtte roe ned for at jeg virkelig skulle kunne bruke mine muskler godt, og få dreisen på det. 

Så kan mannen selvfølgelig gire opp etterhvert, men da kan jeg fremdeles ikke henge med i hastighet på å bruke mine muskler godt. De er rett og slett litt tregere enn hastig bom,bom, bom.

Faktisk veldig sant dette. Ang at man må ha et visst samarbeid om man ønsker å kjenne knipingen og faktisk ha kontroll på den eller trene på å ha kontroll på den. 

En erfaring jeg har ang å ikke kjenne kniping og trene den opp igjen:  Jeg mistet helt følelsen og kontroll på knipingen etter fødsel nr 2. Klarte ikke å kjenne dette i det heletatt. Godt mulig jeg kunne knipe men jeg kunne ikke selv kjenne dette eller ha kontroll på det. Prøvde mer sex, mer trening, ulike leketøy/hjelpemidler mm uten effekt. Etter noen år så tok jeg kontakt med en fysioterapeut med spesialisering innen Quintet i behandling. Hun var helt super, veldig profesjonell. Det var litt småkleit de første gangene der man måtte ha en probe inni skjeden og truse over men med ledninger fra proben utenfor bukselinningen som man koblet til et apparat. Men dette ble så innmari vellykket👏 etter 6 mnd tid med mange veiledninger ved bruk av apparatet og mye egentrening👏 jeg var så enormt happy over endelig å kjenne kniping og ha noe kontroll på det. Må fortsatt trene på dette men det gjør meg ikke noe. Har bestemt meg for å kjøpe mitt eget quintetapparat men har ikke tatt meg råd til det enda. Har et veldig billig et fra annet merke som fungerer men det er langt fra like bra.

Jeg tenker at det viktigste er at man prøver det man kan👏

Endret av Fighter83
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Etter fødsel var jeg nesten ikke i kontakt med muskulaturen i skjeden og omegn. Smertefull feilsying gjorde i tillegg mye berøring utholdelig. Jeg oppsøkte etterhvert lege og fikk operasjon, noe som bedret smertene litt.

Litt senere begynte jeg å få noen form for inkontinens, og havnet hos Fysioterapaut som hadde spesialutdannelse på bekken og underliv. Jeg fikk nevrofeedbackapparat, og måtte bruke det daglig i lang tid i tillegg til øvelser før jeg opplevde bedring. Samtidig oppdaget jeg knip og push rundt penis.

Jeg er kjempetakknemlig for at partneren min på den tida ikke sa noe om den helt reelle slarken jeg hadde. Det jeg savnet med han var en åpen, utforskende kommunikasjon underveis, både i livet og sexen. Senere har jeg møtt folk som «hva kjenner du nå?  Enn dette? Åh, det der var deilig! Hva gjorde du nå? Mer, åh, ja, mer av det! Deilig»

Siden det er ren gjetning hvor problemet oppstår i de beskrevne situasjonene, er de konkrete tingene jeg foreslår mindre viktig enn at dere har det bra og kommuniser godt og åpent:

Forslag: teste ut om det å varme henne opp til godt forbi hennes første orgasme før samleie, gir mer grip. Teste ut om hun kan få på plass vakuum, dvs. pikk inn, push følelse ut/ knærne hennes opp, som i å sitte på huk, ligge med knærne opp eller stå på knærne med baken opp. (Tips, får hun luft i skjeden er dere på rett vei)! Fingring og utforsking av kjønnsorganene deres med tilhørende vipping av pikk eller kysselepper på klitoris dvs. knip.

Om muskulaturen ikke er skadet, bare litt avkoblet, kan det ta tid å få de i form igjen. 

Anonymkode: da3ae...972

• Nyttig 3
Skrevet
Fighter83 skrev (18 minutter siden):

Faktisk veldig sant dette. Ang at man må ha et visst samarbeid om man ønsker å kjenne knipingen og faktisk ha kontroll på den eller trene på å ha kontroll på den. 

En erfaring jeg har ang å ikke kjenne kniping og trene den opp igjen:  Jeg mistet helt følelsen og kontroll på knipingen etter fødsel nr 2. Klarte ikke å kjenne dette i det heletatt. Godt mulig jeg kunne knipe men jeg kunne ikke selv kjenne dette eller ha kontroll på det. Prøvde mer sex, mer trening, ulike leketøy/hjelpemidler mm uten effekt. Etter noen år så tok jeg kontakt med en fysioterapeut med spesialisering innen Quintet i behandling. Hun var helt super, veldig profesjonell. Det var litt småkleit de første gangene der man måtte ha en probe inni skjeden og truse over men med ledninger fra proben utenfor bukselinningen som man koblet til et apparat. Men dette ble så innmari vellykket👏 etter 6 mnd tid med mange veiledninger ved bruk av apparatet og mye egentrening👏 jeg var så enormt happy over endelig å kjenne kniping og ha noe kontroll på det. Må fortsatt trene på dette men det gjør meg ikke noe. Har bestemt meg for å kjøpe mitt eget quintetapparat men har ikke tatt meg råd til det enda. Har et veldig billig et fra annet merke som fungerer men det er langt fra like bra.

Jeg tenker at det viktigste er at man prøver det man kan👏

Samme, fikk apparat fra Quintet, og har det tilgjengelig fremdeles.

Anonymkode: da3ae...972

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hallo, 99%?

Hadde du sagt 80% så hadde det vært i området, men jeg tipper flere kan om stimuleringen er god nok...

Anonymkode: 280fb...510

Ja herregud, 1 av 100?😅 Greit nok at flertallet av kvinner ikke får orgasme under penetrering, men prosenten er nok mye lavere enn det ja.

Statistikken jeg har lest viser at ca 25-30% av kvinner får orgasme kun med penetrering, uten ekstra stimuli, det er ikke veldig mange egentlig, men enorm forskjell fra 1 av 100 

Anonymkode: daa6a...ecd

• Liker 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor er det noe du skal ta opp? Det er ikke noe hun kan gjøre noe med uansett. Alternativt kan du begynne å bruke sleeve når du har sex med henne. 

Men hvorfor mener du at det ikke er noe problem(for deg) at hun ikke får orgasme? For de fleste er det et problem, så her må dere bruke andre midler som fingre, tunge eller leketøy. 

Jeg tror forresten ikke det er mulig for en normal penis å ikke få orgasme pga vagina er for slapp. Da er isåfall den penisen så desensibilistert av hard runking at den ikke er like sensitiv som den skal være. 

Jeg har stor vagina, men har knullet menn med penis like tynn som tommelen min som allikevel kommer fort og skammer seg over at de kommer "for fort". Så en stor vagina er faktisk ikke et reelt problem, da er problemet at penisen får for lite stimuli ikke pga vaginaen men pga den er herdet og runkeskadet. 

Anonymkode: 692dc...248

Dette er ikke riktig, gjenspeiler ikke «sånn er det for alle».

Mange her som er veldig opphengt i «skader». teit å lese hver bidige gang noe ikke stemmer.

Skrevet
Tobias001 skrev (17 timer siden):

Du bør si rett ut at hun er veldig slapp der. Finn fram noen knipeøvelser fra nett som du printer ut å gir til henne samtidig. Alternativt kan du også gi ett gavekort til en privat kirurg som kan se på om det er noe som kan fikses kirurgisk.

Haha, er du seriøs? De kommer aldri noen sinne til å få god sex i etterkant.

• Nyttig 2
Skrevet
Resignert skrev (15 timer siden):

Min erfaring er at damer som får lite ut av penetrering, også er late når det kommer til alternative måter å gi mannen nytelse/ orgasme på. "Det er så slitsomt å runke deg" eller "du kommer jo aldri av blowjob"  Så da ender det gjerne med at mannen omtrent henger i vinkelarm i lysekrona for å kunne gi dama nytelse/ orgasme, for deretter allernådigst prøve å "gjøre seg ferdig" så fort som mulig etterpå. 

Du må ha vært veldig uheldig på damefronten med alle disse ekstremt negative kommentarene rettet mot kvinner som seksualpartnere her inne… i hver enda tråd kommer det oppgulp i negativ retning mot kvinner. Har du ikke tenkt tanken på at du kan være fellesnevneren her?

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva mener du hun skal gjøre med det? Helt vanlig å normalt at man blir slappere der nede etter fødsler. Men ikke noe problem å fikse orgasme for henne om du jobber litt mer med deg selv istedenfor å finner ut hva hun responderer på. Også blir jo foreplay litt viktig iht å komme i mål.

Anonymkode: 8231f...25b

Nei, det er ikke normalt å bli slappere etter fødsel hvis man trener underlivet sitt slik som anbefalt. Gjør man dette vil man ikke bli videre enn før fødsel med mindre man har fått fysiske skader der nede (noe som er sjeldent og i de aller fleste tilfeller lan fikses ved operasjon). Hormoner kan også påvirke bekkenbunnen den første tiden etter fødsel og når man ammer, men dette vil gå seg til av seg selv. 

Jeg er mye strammere etter tre fødsler enn hva jeg var før. Mannen bekrefter dette (jeg er strammere enn han runker og jeg kan trekke tilbake forhuden hans med fitta samt knipe ham til orgasme) og jeg merker det godt med bekkenbunnkulene jeg bruker (kan løfte vekt med det minste jade-egget nå og det hadde jeg ikke sjans til før). Trener bekkenbunnen daglig, noe jeg ikke gjorde før jeg fikk barn. Kjøpte meg egg og baller i første svangerskap og oppdaget at jeg var veldig dårlig trent. Etter at jeg begynte å trene aktivt har jeg fått en utrolig sterk muskulatur. 

Så manglende trening øker sjansen for skader under fødsel og det kan føre til at bekkenbunnen blir ekstra svak ifm. svangerskap og fødsel. Ved å ha en trent bekkenbunn kan man derimot føde flere barn uten at underlivet blir slapt. 

Så ja, det er vanlig å bli slapp nedentil hvis man ikke trener. Tror dessverre at mange kvinner bagatelliserer viktigheten av treningen….

Anonymkode: 84761...7d6

Skrevet
23 minutter siden, Rosa Dartle said:

Haha, er du seriøs? De kommer aldri noen sinne til å få god sex i etterkant.

Det er jo akkurat det de kommer til! Det er jo hele poenget med å gi beskjed. 

Skrevet

For meg er det motsatt. Jeg blir øm og får smerter hvis hullet er for trangt.

Skrevet
Tobias001 skrev (55 minutter siden):

Det er jo akkurat det de kommer til! Det er jo hele poenget med å gi beskjed. 

Man skal kommunisere, men dette er et betent tema. Hun kommer dermed til å bruke all sex-tid på å bekymre seg for hvordan hun er, om hun bruker musklene nok, å slite med å komme osv.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ny dame, og hun klager på at hun ikke får orgasme ved penetrering, som ikke er noe problem i utgangspunktet, men det er også lite spennende å ha sex da hun er litt "slapp" og har ikke opplevd det slik. Hun har to barn

Flott dame, men hva kan vi gjøre for å få penetrering litt mer spennende? Jeg er normalt+ utstyrt i følge damene og cm.

Anonymkode: 9c6d2...31e

Du blir litt større nedentil.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har litt samme problem selv. Dama har født to barn og er nok litt romslig der nede. Hun virker fornøyd, men jeg merker jo at det er lite friksjon når hun er våt. Hun klarer heller ikke å oppnå orgasme, selv om hun stimulerer seg selv. Sex er viktig for meg, så litt vanskelig situasjon, da jeg liker henne godt og har blitt glad i henne. Også redd hun hadde hatt mer utbytte av en større penis, selv om jeg er på snittet (16x 12.5)

Hva er det med sexen deres som plager deg? Det høres nesten ut som du vurderer å gå fra henne pga dette? Eller er du egentlig redd hun ikke blir tilfredsstilt av deg? 

Kjæresten min er snittet ÷, og jeg er så kåt på han at jeg blir fryktelig våt. Jeg har unnskyldt meg gang på gang, og tilbyr selvfølgelig å tørke underveis, men han bedyrer at han liker det og at sexen er deilig. Han klarer å komme inni meg etter en kort stund. Så da må det vel være trangt nok? Selv om jeg ikke kjenner stort? 

Jeg har forøvrig født barn jeg også, uren rifter og sting.

Anonymkode: 941ea...e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...