Resignert Skrevet 18. desember 2023 #41 Skrevet 18. desember 2023 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Må da være bedre (billigere og mindre styrete og smertefullt) om han putter noe, en sleeve, utapå der? Hvorfor skal damer alltid gjøre vonde og/eller farlige og/eller dyre ting for at menn skal få det som de vil? Anonymkode: 5adc0...1fe Eier du en sleeve-fabrikk? Om mannen har trua på egne muligheter på "markedet" er vel det lureste å gå videre i livet, og håpe på at neste dame er litt mere seksuelt kompatibel. Vil jo tro at om han etterhvert får muligheten til sex med f.eks 10 forskjellige damer som ellers er ok, vil han kunne finne 1 eller 2 som han vil kunne ha ok sex med. Min erfaring er vel at ca 75 prosent av de jeg har hatt sex med, ikke var noe særlig. Mens den siste fjerdeparten derimot var morsomme og givende sexpartnere. Endret 18. desember 2023 av Resignert
Resignert Skrevet 18. desember 2023 #42 Skrevet 18. desember 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bruk andre stillinger og gjør andre ting enn bare penetrering. Vær litt kreativ, og det gjelder dere begge. Anonymkode: 56237...bff Min erfaring er at damer som får lite ut av penetrering, også er late når det kommer til alternative måter å gi mannen nytelse/ orgasme på. "Det er så slitsomt å runke deg" eller "du kommer jo aldri av blowjob" Så da ender det gjerne med at mannen omtrent henger i vinkelarm i lysekrona for å kunne gi dama nytelse/ orgasme, for deretter allernådigst prøve å "gjøre seg ferdig" så fort som mulig etterpå.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #43 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ny dame, og hun klager på at hun ikke får orgasme ved penetrering, som ikke er noe problem i utgangspunktet, men det er også lite spennende å ha sex da hun er litt "slapp" og har ikke opplevd det slik. Hun har to barn Flott dame, men hva kan vi gjøre for å få penetrering litt mer spennende? Jeg er normalt+ utstyrt i følge damene og cm. Anonymkode: 9c6d2...31e Noen damer? Folk har forskjellige syn på ting.. Noen kan mene 15 cm er for stort, noen kan mene 18 cm er for lite... At hun er slapp, kan være fordi at du har for liten kuk til å gi henne orgasme for og si det mildt... Anonymkode: 1c818...4e4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #44 Skrevet 18. desember 2023 Like legitimt å ta opp det, som når damer synes slapp pikk går ut over sexlivet. Men 99% av damer vil nok bli veldig såret av det, så å påpeke det er sjelden lurt, må nesten akseptere det eller gå videre, hvis ikke du har en forståelsefull dame som du kan snakke med alt om Anonymkode: daa6a...ecd
ryzorwarlock Skrevet 18. desember 2023 #45 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): TS her;Det er gøy å lese kommentarer om at det automatisk er jeg som har for liten penis når jeg prøver å øke nytelsen hos begge. Vi har det veldig fint, og prater litt om sex, og jobber oss inn i et forhold. Uavhengig av alt dette her, så mener jeg ikke at dette er hennes problem, men noe vi kan finne ut av sammen. Leser meg opp på bekkenmuskulatur og hvordan jeg kan bidra her. Hun er ikke vid og slapp, og tror vi finner ut av dette, då vi har det svært fint sammen. Anonymkode: 9c6d2...31e "at hun er for slapp" er akkuratt det samme som å si til en mann at kuken ikke e stor nok. Tilfellet her er at kuken din ikke er stor nok for henne, veldig enkelt formulert. 3
LadeJarl Skrevet 18. desember 2023 #46 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ny dame, og hun klager på at hun ikke får orgasme ved penetrering, som ikke er noe problem i utgangspunktet, men det er også lite spennende å ha sex da hun er litt "slapp" og har ikke opplevd det slik. Hun har to barn Flott dame, men hva kan vi gjøre for å få penetrering litt mer spennende? Jeg er normalt+ utstyrt i følge damene og cm. Anonymkode: 9c6d2...31e Ledig stilling som flue på veggen når du tar opp "problemet" eller..?..😂🙈.. Hvordan vil du løse det da? Sette i foring og sy igjen?..😂... Håper du troller..i motsatt fall ta 6 ukers kveldskurs i diplomati...og bruk hjelm..!!🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #47 Skrevet 18. desember 2023 Sofakona skrev (2 timer siden): 99 prosent får ikke orgasme ved penetrering...det har ikke noe å si på str med penis. Spør om hun har vibrator eller om hun var lyst på, da får hun orgasme. Forskning og statistikk viser at rundt 30% av kvinner får orgasme med penetrering, altså mildt sagt langt unna dine erfaringer Anonymkode: daa6a...ecd 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #48 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ny dame, og hun klager på at hun ikke får orgasme ved penetrering, som ikke er noe problem i utgangspunktet, men det er også lite spennende å ha sex da hun er litt "slapp" og har ikke opplevd det slik. Hun har to barn Flott dame, men hva kan vi gjøre for å få penetrering litt mer spennende? Jeg er normalt+ utstyrt i følge damene og cm. Anonymkode: 9c6d2...31e Hva mener du hun skal gjøre med det? Helt vanlig å normalt at man blir slappere der nede etter fødsler. Men ikke noe problem å fikse orgasme for henne om du jobber litt mer med deg selv istedenfor å finner ut hva hun responderer på. Også blir jo foreplay litt viktig iht å komme i mål. Anonymkode: 8231f...25b 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #49 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ny dame, og hun klager på at hun ikke får orgasme ved penetrering, som ikke er noe problem i utgangspunktet, men det er også lite spennende å ha sex da hun er litt "slapp" og har ikke opplevd det slik. Hun har to barn Flott dame, men hva kan vi gjøre for å få penetrering litt mer spennende? Jeg er normalt+ utstyrt i følge damene og cm. Anonymkode: 9c6d2...31e Kan jo være at det er du som har for liten tiss? Anonymkode: c4270...2ac 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #50 Skrevet 18. desember 2023 Resignert skrev (4 minutter siden): Min erfaring er at damer som får lite ut av penetrering, også er late når det kommer til alternative måter å gi mannen nytelse/ orgasme på. "Det er så slitsomt å runke deg" eller "du kommer jo aldri av blowjob" Så da ender det gjerne med at mannen omtrent henger i vinkelarm i lysekrona for å kunne gi dama nytelse/ orgasme, for deretter allernådigst prøve å "gjøre seg ferdig" så fort som mulig etterpå. Nå har jeg hengt lenge nok på KG til at jeg har lest alle de ekstremt negative innleggene dine om sex og samliv, så dine erfaringer velger jeg å se bort i fra. Å lese dine innlegg er som å lese den ene 1-stjernes sinnaanmeldelsen på et produkt som ellers har 4 og 5 stjerner fra kundene; man overser den fordi man skjønner at det alltid er noen som aldri blir fornøyd eller finner noe feil med alt. Anonymkode: 56237...bff 4 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #51 Skrevet 18. desember 2023 30 minutter siden, Trolltunge said: Hvor leste du dette? Jeg synes du har fått gode innspill her, blant annet om at å si slikt rett ut vil være like destruktivt for kvinner som en slik kommentar hadde vært for menn andre veien. En slik problemstillingen kan jo vris begge veier, men det du har fått påpekt er vel hvor ødeleggende slikt blir, ikke "du har liten penis"? TS her: Dette kan vris begge veier, og jeg kan vel bidra til å øke polariseringen med min kommentar. Setter pris på alle tilbakemeldinger, og spesielt de som prøver å hjelpe til med å få det bedre. Vi skal jobbe med dette, og det er ingen krise, bare et ønske om å få det bedre. Er også enig i at de fleste damer ikke får orgasme av penetrering alene, men finner stort sett en vei dit! Anonymkode: 9c6d2...31e 2
Trolltunge Skrevet 18. desember 2023 #52 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her: Dette kan vris begge veier, og jeg kan vel bidra til å øke polariseringen med min kommentar. Setter pris på alle tilbakemeldinger, og spesielt de som prøver å hjelpe til med å få det bedre. Vi skal jobbe med dette, og det er ingen krise, bare et ønske om å få det bedre. Er også enig i at de fleste damer ikke får orgasme av penetrering alene, men finner stort sett en vei dit! Anonymkode: 9c6d2...31e Ja mye, det meste, kan løses med god innstilling, god kommunikasjon og å gå frem på måter som ikke kaster ut barnet med badevannet. Altså gjør vondt verre. Jeg er en av dem som ikke kom ved penetrering alene. Det fant jeg etterhvert ut av, men jeg hadde ikke funnet ut av det uten mann som velvillig og ivrig deltok i å finne ut av det sammen med meg. Jeg fant det for eksempel ikke ut med eksen min som ikke evnet å lytte til noe som helst som antydet at han ikke knullet på perfekte måter, og tok alle innspill som kritikk. 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #53 Skrevet 18. desember 2023 Vi henne innlegget, og la henne dumpe deg. Guttunge!😂😂😂 Anonymkode: 51e86...801
Resignert Skrevet 18. desember 2023 #54 Skrevet 18. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå har jeg hengt lenge nok på KG til at jeg har lest alle de ekstremt negative innleggene dine om sex og samliv, så dine erfaringer velger jeg å se bort i fra. Å lese dine innlegg er som å lese den ene 1-stjernes sinnaanmeldelsen på et produkt som ellers har 4 og 5 stjerner fra kundene; man overser den fordi man skjønner at det alltid er noen som aldri blir fornøyd eller finner noe feil med alt. Anonymkode: 56237...bff Jeg var vel bare så heldig/ uheldig å tilfeldigvis ha den virkelig gode sexen/ gode partnere forholdsvis tidlig i livet, dermed måtte det vel kun gå nedover senere....
Trolltunge Skrevet 18. desember 2023 #55 Skrevet 18. desember 2023 (endret) Resignert skrev (3 timer siden): Min erfaring er at damer som får lite ut av penetrering, også er late når det kommer til alternative måter å gi mannen nytelse/ orgasme på. "Det er så slitsomt å runke deg" eller "du kommer jo aldri av blowjob" Så da ender det gjerne med at mannen omtrent henger i vinkelarm i lysekrona for å kunne gi dama nytelse/ orgasme, for deretter allernådigst prøve å "gjøre seg ferdig" så fort som mulig etterpå. Jeg har, ærlig talt, aldri hatt samme erfaring som deg. Heller at menn var veldig flinke til, og hadde helt naturlig forhold til, at de selvfølgelig skulle ha tilfredsstillende sex, men at det var ikke like viktig med meg. Jeg har aldri møtt en mann som har jobbet veldig mye for min orgasme/nytelse på egen bekostning. Dette sier jeg ikke for å rakke ned på menn, for min løsning på dette var å begynne å anse min tilfredsstillelse som tilsvarende viktig og naturlig, og ikke finne meg i å bli avfeid. Altså bli mer som menn. Det innebar at jeg måtte vrake noen menn som ikke hadde holdninger det da var mulig å leve med, men jeg fant jo også da mannen hvor balanse i dette ble enkelt. Fordi min tilfredsstillelse også for ham var like naturlig og viktig som egen, og det har ikke vært stress/kjedelig verken ene eller andre veien. Begge nyter veien dit, og veien dit har blitt utforsket med nysgjerrighet, interesse og nytelse. Endret 18. desember 2023 av Trolltunge 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #56 Skrevet 18. desember 2023 TS ikke hør på disse hårsåre kvinnene her inne som mangler forståelse! Dama di kan faktisk gjøre noe med problemet, hun kan ta knipeøvelse. Så hvis hun bryr seg om deres sexliv, så er hun sikkert villig til å gjøre en innsats. Hvis ikke, så er det kanskje ikke noe å satse på i lengden tenker jeg! Du kan jo ikke gjøre noe med tykkelsen på ditt utstyr og hvis det er innen snittet, så ligger jo strengt tatt ikke problemet hos deg. Men kvinner her inne klarer jo ikke å tenke så langt! Anonymkode: 757c7...c73
Trolltunge Skrevet 18. desember 2023 #57 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS ikke hør på disse hårsåre kvinnene her inne som mangler forståelse! Dama di kan faktisk gjøre noe med problemet, hun kan ta knipeøvelse. Så hvis hun bryr seg om deres sexliv, så er hun sikkert villig til å gjøre en innsats. Hvis ikke, så er det kanskje ikke noe å satse på i lengden tenker jeg! Du kan jo ikke gjøre noe med tykkelsen på ditt utstyr og hvis det er innen snittet, så ligger jo strengt tatt ikke problemet hos deg. Men kvinner her inne klarer jo ikke å tenke så langt! Anonymkode: 757c7...c73 Å ha omtanke og forståelse for hvor intimt og derfor sårbart det er å bli kritisert for å være feil i underlivet er ikke å være hårsår, det er å ha relasjonsforståelse, omtanke og klokskap i forhold til å ikke ruinere det man ønsker å fikse. 5 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #58 Skrevet 18. desember 2023 Tobias001 skrev (7 timer siden): Du bør si rett ut at hun er veldig slapp der. Finn fram noen knipeøvelser fra nett som du printer ut å gir til henne samtidig. Alternativt kan du også gi ett gavekort til en privat kirurg som kan se på om det er noe som kan fikses kirurgisk. Er du 14 år? Anonymkode: 87f75...190 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #59 Skrevet 18. desember 2023 Har litt samme problem selv. Dama har født to barn og er nok litt romslig der nede. Hun virker fornøyd, men jeg merker jo at det er lite friksjon når hun er våt. Hun klarer heller ikke å oppnå orgasme, selv om hun stimulerer seg selv. Sex er viktig for meg, så litt vanskelig situasjon, da jeg liker henne godt og har blitt glad i henne. Også redd hun hadde hatt mer utbytte av en større penis, selv om jeg er på snittet (16x 12.5) Anonymkode: 757c7...c73
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #60 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen damer? Folk har forskjellige syn på ting.. Noen kan mene 15 cm er for stort, noen kan mene 18 cm er for lite... At hun er slapp, kan være fordi at du har for liten kuk til å gi henne orgasme for og si det mildt... Anonymkode: 1c818...4e4 Man er veldig vid om 18 cm er for lite. Anonymkode: 50622...7b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå