Gå til innhold

Hvordan ta opp hun er litt slapp der nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny dame, og hun klager på at hun ikke får orgasme ved penetrering, som ikke er noe problem i utgangspunktet, men det er også lite spennende å ha sex da hun er litt "slapp" og har ikke opplevd det slik. Hun har to barn

Flott dame, men hva kan vi gjøre for å få penetrering litt mer spennende? Jeg er normalt+ utstyrt i følge damene og cm.

Anonymkode: 9c6d2...31e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ny dame, og hun klager på at hun ikke får orgasme ved penetrering, som ikke er noe problem i utgangspunktet, men det er også lite spennende å ha sex da hun er litt "slapp" og har ikke opplevd det slik. Hun har to barn

Flott dame, men hva kan vi gjøre for å få penetrering litt mer spennende? Jeg er normalt+ utstyrt i følge damene og cm.

Lol. Må være troll.. alle vet jo at de fleste kvinner kommer av klitoris-stimuli,ikke penetrering.. 

• Liker 36
  • Nyttig 8
Skrevet

Det tar du selvsagt ikke opp…….. 🤡

Det finnes jo mer med sex en penetrering. Fokuser på andre deler av sexen? Bruk leketøy?

eller kjøp deg ei penis-vakum-pumpe :)

Anonymkode: 08d47...3b9

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet
Myml1 skrev (Akkurat nå):

Lol. Må være troll.. alle vet jo at de fleste kvinner kommer av klitoris-stimuli,ikke penetrering.. 

haha, mange menn som tror at de har fått alle damer til å komme med penetrering, når sannheten er at de faket. Når jeg som kvinne sier statistikken på faking av orgasme og hvor få som faktisk kommer av penetrering, da er alle selvsagt unntaket!

Anonymkode: 08d47...3b9

• Liker 26
  • Nyttig 7
Skrevet

Alvorlig talt, det tar du ikke opp med henne. Det er på lik linje med at kvinner eventuelt tar opp at mannens penis er for liten for dem. Enten jobber du (og hun) med løsninger på det som er utfordrende (at hun kommer og at du føler nok), uten å klage på hverandres underliv, eller så avslutter man uten å si noe som kan ødelegge den andre resten av livet. 

Man kan ty til å kjøpe bøker og lignende som priser effekten av å trene opp..., men selv den er risky, og bør gjøres med forsiktighet. 

Det fantastiske er at man kan tilpasse seg godt mentalt, rent fysisk og ved å finne stillinger og teknikker som fungerer bedre. 

• Liker 16
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

99 prosent får ikke orgasme ved penetrering...det har ikke noe å si på str med penis. Spør om hun har vibrator eller om hun var lyst på, da får hun orgasme. 

Endret av Sofakona
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvordan hadde du likt at hun tokk opp at du har for liten penis? Enkelte ting tar man ikke opp! Bedre å slå opp og la henne finne en som liker henne som hun er. Eventuelt kan dere utforske og finne måter å nytte det på, uten å kritisere hverandres kropper. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva ønsker du å oppnå ved å ta dette opp? Hva hadde dama oppnådd ved å ta opp at penisen din er mindre enn hun foretrekker? Mangler du sosiale antenner?

Anonymkode: 75934...1af

• Liker 11
  • Nyttig 10
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

99 prosent får orgasme ved penetrering...det har ikke noe å si på str med penis. Spør om hun har vibrator eller om hun var lyst på, da får hun orgasme. 

Har du glemt et ikke her eller noe? 😛

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Du sier: "Tissen min er så bitteliten at den ikke fyller deg der nede. Hva gjør vi med det? Skal vi finne en dildo?"

Anonymkode: fe896...46a

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

TS her. Jeg mente ikke å ikke vise respekt. Og jeg klarer fint å stimulere på andre måter, men har opplevd tidligere at damene strammer til og har aktivitet i muskulaturen der nede, her var det ingen ting. Jeg vil ikke ta det opp, men finnes det noe jeg kan gjøre utenom å finne andre gode måter og stimulere hverandre?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. Jeg mente ikke å ikke vise respekt. Og jeg klarer fint å stimulere på andre måter, men har opplevd tidligere at damene strammer til og har aktivitet i muskulaturen der nede, her var det ingen ting. Jeg vil ikke ta det opp, men finnes det noe jeg kan gjøre utenom å finne andre gode måter og stimulere hverandre?

Så hun klarer ikke å stramme når dere har sex? Det er jo rart, men mulig hun har en fødselsskade? Har du spurt henne om hun kan stramme/bruke musklene når du er inne i henne?

Anonymkode: 59344...245

• Liker 1
Skrevet

Du tar det opp med henne på samme måte som du ville at noen hadde fortalt deg at din pikk ikke strakk til. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Litt relevant kjenner jeg, men har konkludert med at det er for risky å ta opp. Jeg har en ny kjæreste, som jeg matcher seksuelt med på alle måter, bortsett fra at jeg er litt tynn, og hun mangler knipemuskulatur. De andre jeg har ligget med, har jeg kjent noe slutte om fingrene hele veien inn, og de har også kunnet knipe rundt meg. Når jeg stikker en finger inn her, så kan jeg vifte rundt, uten å treffe veggen. Det er trolig helt vanlig, men går ikke så godt sammen med at jeg mangler følelse fra før av.  

Anonymkode: 22e6b...fef

• Nyttig 1
Skrevet

Du kan ikke akkurat ta opp at det ikke føles optimalt for deg, men mulig du kan stimulere til nysgjerrighet på bekkenbunnstrening som et middel til å gi bedre orgasmer for henne, og at du får sekundærgevinst? 

Forbered deg med noen googlesøk, og så vinkler du det til at du har googlet litt for å se om noe kan hjelpe på å få til vaginale orgasmer. Ls om bekkenbunnstrening for å styrke menns seksualfunksjon også, så kan dere gjøre noe sammen. 

Obs, vurder hvor stor flink du er til å virke troverdig på halvsannheter. Det er veldig lett såre i stedet for å motivere, og du bør nok spesielt være veldig forsiktig om forholdet er nytt.

Anonymkode: 1bec3...72f

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Du bør si rett ut at hun er veldig slapp der. Finn fram noen knipeøvelser fra nett som du printer ut å gir til henne samtidig. Alternativt kan du også gi ett gavekort til en privat kirurg som kan se på om det er noe som kan fikses kirurgisk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen min ber meg rett som det er å stramme til mens vi har sex. Han elsker det? Og jeg synes selv det er ganske godt. Hva med om du spør henne neste gang dere har sex, om hun kan prøve å klipe til da du syns det er veldig deilig? Ser ikke hvordan det spørsmålet skal føles krenkende ovenfor henne, også finner du ut om hun evt. har en skade som gjør at det er vanskelig for henne.

Anonymkode: 8e61f...2ea

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Be henne finne en annen å ha sex med da du ikke kjenner henne fordi hun er for vid for deg. Ikke alle er en match made in heaven seksuelt sett. Men det er heldigvis mange muligheter der ute🪽

Anonymkode: 4d8ce...a2f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tobias001 skrev (37 minutter siden):

Du bør si rett ut at hun er veldig slapp der. Finn fram noen knipeøvelser fra nett som du printer ut å gir til henne samtidig. Alternativt kan du også gi ett gavekort til en privat kirurg som kan se på om det er noe som kan fikses kirurgisk.

Ikke følg dette rådet

Anonymkode: fa271...293

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet

Kan du legge fokuset i samtalen på at du synes det er så deilig om hun kniper/strammer det til mens dere har sex?

Å si hun er slapp virker like unyttig som å si at en kar sin pikk er for liten. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...