AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Legen måtte ramse opp det som kunne gå galt, som f.eks blodpropp. Har prøvd å google meg frem til hvor stor sjanse det er for det, men finner ikke noe. Det er vell høyst uvanlig, eller? Hilsen nervøs mamma Anonymkode: 35222...849 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legen måtte ramse opp det som kunne gå galt, som f.eks blodpropp. Har prøvd å google meg frem til hvor stor sjanse det er for det, men finner ikke noe. Det er vell høyst uvanlig, eller? Hilsen nervøs mamma Anonymkode: 35222...849 De er pliktige å opplyse om risiko. Alt har risiko. Selv pakningsvedlegget på paracet har en liste med risiko. Det går nok helt fint. Operasjon hadde ikke blitt innvilget om risikoen var større enn nytteverdien. Anonymkode: 6e773...399 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Hei☺️ kan forstå din bekymring, hvilken operasjon er det? Google etter informasjon kan noen gang være mer skremmende enn nyttig. samme dag som operasjon så vil både anestesi lege og operatør komme å snakke med deg, barnet vil bli nøye undersøkt, å er det noe da som sier at barnet ikke skal opereres, så utsettes den, ofte er en liten luftveisinfeksjon nok. vet ikke praksis på alle sykehus, men hvor jeg jobber så får barnet nesespray som gjør det søvnig. Du og barnet blir fulgt inn på operasjonsstuen hvor barnet ofte får narkose i sengen. Barnet sover før narkose og merker ikke noe. Når barnet er under natkose blir du fulgt ut av en operasjonssykepleier, barnet blir nøye passet på av en anestesisykepleier, lege og ofte en lege under spesialisering. Lege er oftes tilstede ved barn og veldig syke pasienter. Alt blir nøye monitorert alt fra pust, til hvor dyp narkosen sitter, er det noe som ikke er optimalt så stoppes operasjonen til alt er normalt ( har enda ikke skjedd som jeg har vært med på) etter operasjon blir barnet trillet på oppvåkning å du blir hentet. håper dette kan hjelpe for at du skal føle deg tryggere☺️Det er mange inne på en operasjon, alt fra 6-8 personer å alle gjør sitt beste for at resultatet skal bli bra Anonymkode: 08b52...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå