Gå til innhold

Har lyst på et sexliv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel kvinne, har ikke et sexliv. Chatter med mange menn fra nettet. Men stanser der, jeg orker ikke tanken på bli-kjent fasen. Jeg har lyst på en fast partner, men orker ikke jobben med det. Jeg vil finne en mann med mye sexlyst og treffes når begge kan, i et litt forpliktet forhold. Er passert 40 for lengst😅 Har begynt å tenke på å treffe noen i nærheten, bli kjent på butikken feks. Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: dcb74...799

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg orker ikke tanken på bli-kjent fasen. Jeg har lyst på en fast partner, men orker ikke jobben med det.

Du ønsker deg noe, men gidder ikke legge ned nødvendig innsats?  Med andre ord latskap, eller du ønsker det ikke sterkt nok?  Hvordan skal du plutselig havne i et seksuelt forhold med en du møter på Rema, uten en viss innsats? 

Jeg anbefaler deg å lage en profil på Cupido, Nakentid, SpicyMatch og lignende steder. Da har du seksuell interesse allerede som en forutsetning. Hvis du bruker vanlige datingsider, så beskriv akkurat hva du er ute etter, og filtrér hardt på dette. 

Anonymkode: 96a95...5d0

• Nyttig 2
Skrevet

Dette finner du lett på nettet...chat litt å snakk om det du vil først, så et rent sextreff etterhvert. Gjerne bare blowjob.

Anonymkode: f3d73...d8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette finner du lett på nettet...chat litt å snakk om det du vil først, så et rent sextreff etterhvert. Gjerne bare blowjob.

Anonymkode: f3d73...d8d

Har som sagt mange tilbud på nett. Men det stopper der😅 

Skrevet

Man kan jo fint ha et sexliv på egenhånd også :)

Anonymkode: 732bf...b7f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er singel kvinne, har ikke et sexliv. Chatter med mange menn fra nettet. Men stanser der, jeg orker ikke tanken på bli-kjent fasen. Jeg har lyst på en fast partner, men orker ikke jobben med det. Jeg vil finne en mann med mye sexlyst og treffes når begge kan, i et litt forpliktet forhold. Er passert 40 for lengst😅 Har begynt å tenke på å treffe noen i nærheten, bli kjent på butikken feks. Noen som har erfaring med dette?

Hadde du ikke skrevet dette som AB hadde du nok druknet i tilbud fra både menn å kvinner

Anonymkode: caefd...e04

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For deg som er kvinne så er det flere som vil ha sex med deg. Gå på chat.no eller neo så finner flere som vil. Men snakke en del med de som vil. Finn ut hva de ønsker før du sier hva du ønsker og møt de først på et offentlig sted. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg kan bare svare for meg selv, men ....da er vi 2 🤣

Skrevet

Jeg gikk aktivt inn for det i løpet av et par hektiske sommermåneder bare. Brukte Tinder, lå med tre gråstein før jeg fant gull. Alt her i livet krever litt innsats.

Anonymkode: 5d37d...800

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 11.39):

Ja det er fint. Ett lite treff så finner man it om kjemi og så velger man veien videre 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...