Gå til innhold

Tilbakesetting før jul - hva kan jeg vente meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha innsett denne uka. Hva kan jeg forvente meg denne dagen, og hva bør jeg ta hensyn videre inn i julen? Dette er mitt første innsett, og jeg er veldig, veldig spent. 

Anonymkode: 769eb...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du merker ingenting ut over at det er ubehagelig med full blære akkurat når de setter inn. Trenger ikke ta noe hensyn til det i jula, ut over å leve som om du er gravid. 

Anonymkode: ceba3...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ha en del urin i blæren ved innsett, men ikke helt full, da kan det fort bli litt ubehagelig. Selve innsettet er gjort ganske fort - inn og ut på 10-20 min. 

Man får som regel se embryoet på en skjerm før innsett og kan ta bilde om man ønsker. 

Noen benytter utvendig UL på magen under innsett, andre steder gjør det ikke dette. 

Jeg har pleid å sørge for å holde meg varm på beina og slikt etter innsett - ingen vitenskaplig bekreftelse på at det har noe å si, men generelt sett så er blodomløpet bedre når man er varm, enn om man fryser. Ellers lever jeg som vanlig etter innsett. Går turer, husarbeid etc.. Jeg trener ikke samme dag som innsett, men andre gjør :)

Masse lykke til 🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...