AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Del Skrevet 18. desember 2023 Hei, er det noen her som har gjort dette eller har sett noen gjøre det? Vi vurderer dette, kun oss to, på vår tiårs bryllupsdag. ❤️ Anonymkode: d38f4...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Del Skrevet 18. desember 2023 Høres bare merkelig og amerikansk ut. Litt som å delta for andre gang på russefeiring. Skal ikke være gledesdreper da. Det er koselig også . Anonymkode: 9cca1...37c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 18. desember 2023 #3 Del Skrevet 18. desember 2023 Dette synes jeg er utrolig merkelig. Å feire bryllupsdagen er mer enn nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18. desember 2023 #4 Del Skrevet 18. desember 2023 Det skader vel ingen? Jeg har ikke gjort det (feiret tjue års bryllupsdag med skilsmisse), men hva med å reise bort alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg antok at det ville bli negative svar ja 😂 Har lyst til å gjøre det for oss to. Var veldig forelsket når vi giftet oss men følelsene er enda sterkere. Synes det er romantisk! Anonymkode: d38f4...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå