Gå til innhold

Analsex mann

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Herlig, regner med du får helt syke orgasmer av det💥

Anonymkode: c20aa...c64

Ja, veldig! Spesielt ved å dra ut fist dildoen akkurat i det jeg kommer.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 10.07):

Noen menn her ???

1

Mann 40+ her som har lyst å få prostata orgasme, kjøpte et slik egg, prøvde å følte det presset på feil sted og vibrerte lite kontra konas vibrator, lurer nå på å kaste den for å kjøpe en litt kraftigere med vibratorer både inni og utenpå, samt den beveger seg opp og ned, noen anbefalinger ? Tips ?

2

Jeg sliter litt med blandede følelser angående analsex, synes det er digg å kjenne vibrasjonen der, å følelsen det gir meg, selv om jeg må avslutte manuelt, men innføring og uttak gjør vondt og jeg får en slags skam over meg, at dette er en grisete ting å det burde jeg ikke gjøre, da det er utgangen,men etter en liten stund er jeg keen på det igjen , er det flere som føler det slik ? 

Ts

Anonymkode: 52cf8...7f7

Min erfaring er at vibratorer ofte ikke er så egnet til analt bruk, man kjenner vibrasjonen for lite. Jeg kan heller anbefale en sexmaskin, Sinful.no har et godt utvalg modeller i ulik prisklasse og størrelse. Da får man en inn-ut-følelse som er mye bedre enn vibrasjon.

Når det gjelder smerte, er det lurt å velge riktig størrelse, riktig glidemiddel og å øve jevnlig for å unngå at det gjør vondt. Glidemiddelet «ANAL PUSH» på Meo.de hjelper meg med å slappe bedre av i rumpa.

Skamfølelser knyttet til analsex er ganske vanlig, har følt det slik jeg og.

Anonymkode: 0e524...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...