Gå til innhold

Analsex mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen menn her ???

1

Mann 40+ her som har lyst å få prostata orgasme, kjøpte et slik egg, prøvde å følte det presset på feil sted og vibrerte lite kontra konas vibrator, lurer nå på å kaste den for å kjøpe en litt kraftigere med vibratorer både inni og utenpå, samt den beveger seg opp og ned, noen anbefalinger ? Tips ?

2

Jeg sliter litt med blandede følelser angående analsex, synes det er digg å kjenne vibrasjonen der, å følelsen det gir meg, selv om jeg må avslutte manuelt, men innføring og uttak gjør vondt og jeg får en slags skam over meg, at dette er en grisete ting å det burde jeg ikke gjøre, da det er utgangen,men etter en liten stund er jeg keen på det igjen , er det flere som føler det slik ? 

Ts

Anonymkode: 52cf8...7f7

• Nyttig 1
Skrevet

1. Jeg får ikke hands off orgasmer av prostatastimulering, men det er jo godt uansett.  For meg er det beste, at det er hun som masserer meg, eller hun som kjører en dildo inn og ut. Rimming er også utrolig opphissende for meg.  Billige vibratorer, har gjerne vibrasjonen utvendig, men jeg skulle gjerne prøvd en som virker direkte mot prostata.  

2. Jeg har aldri følt skam, kanskje fordi rumpa har gitt en viss glede helt tilbake til barndommens doktorleker. Min eks gjennom 23 år, hadde noia for å leke analt, men min nye kjæreste tok initiativ veldig tidlig, og vi slikker, fingrer, og knuller hverandre, som om vi aldri har gjort annet. 

Anonymkode: a1ccb...bf1

• Hjerte 4
Skrevet

1 jeg har ikke glede/nytelse av å stimulere prosdata, så har dessverre ingen gode tips.

2 Aldri følt på type skam eller noe slikt i den forbindelse. Tenker det mest er en mental sperre du jobber deg igjennom😊

Anonymkode: 66758...c1a

Skrevet

Svarte dette på et tidligere innlegg:

Var så heldig å ha en veldig deilig anal-sex debut, som mottager, med en eldre mann mens jeg var en ung gutt. Han brukte veldig lang tid på å gjøre meg klar,  han var dyktig og fulgte med på hvordan kroppen min reagerte. Dette medførte tilslutt, etter flere timer, en kraftig orgasme som jeg ikke hadde opplevd før. Nå i «godt voksen alder» har jeg mye god analsex, med mange ulike orgasmer, også flere etter hverandre (så mange jeg orker). Anal orgasmer kan være «tørre», «våte», prostata utløst eller utløst av meget dyp penetrasjon. Synes anal orgasme er «best» uten at penis blir berørt, men det kan også være deilig med orgasme utløst av penis stimul i tillegg, ETTER en rekke anal/prostata orgasmer (både tørre og/eller våte). Dette er det viktig å bruke mye og god glidekrem (bruker en pulver basert som jeg blander ut selv, som jeg fører inn med en 40ml sprøyte kjøpt på apoteket). Til prostata stimuli bruker jeg en dildo som er fast og med glatt overflate, mens til dyp stimuli bruker jeg en som er myk. Det er vel vært å bruke tid på å utforske analsex, da orgasmene er veldig intense og gir en helt annen kroppslig velvære en orgasme kun ved penis stimuli. Det at jeg har en kone som liker å bruke strap-on på meg løfter det også opp på et «helt annet nivå»  

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Tent skrev (49 minutter siden):

Svarte dette på et tidligere innlegg:

Var så heldig å ha en veldig deilig anal-sex debut, som mottager, med en eldre mann mens jeg var en ung gutt. Han brukte veldig lang tid på å gjøre meg klar,  han var dyktig og fulgte med på hvordan kroppen min reagerte. Dette medførte tilslutt, etter flere timer, en kraftig orgasme som jeg ikke hadde opplevd før. Nå i «godt voksen alder» har jeg mye god analsex, med mange ulike orgasmer, også flere etter hverandre (så mange jeg orker). Anal orgasmer kan være «tørre», «våte», prostata utløst eller utløst av meget dyp penetrasjon. Synes anal orgasme er «best» uten at penis blir berørt, men det kan også være deilig med orgasme utløst av penis stimul i tillegg, ETTER en rekke anal/prostata orgasmer (både tørre og/eller våte). Dette er det viktig å bruke mye og god glidekrem (bruker en pulver basert som jeg blander ut selv, som jeg fører inn med en 40ml sprøyte kjøpt på apoteket). Til prostata stimuli bruker jeg en dildo som er fast og med glatt overflate, mens til dyp stimuli bruker jeg en som er myk. Det er vel vært å bruke tid på å utforske analsex, da orgasmene er veldig intense og gir en helt annen kroppslig velvære en orgasme kun ved penis stimuli. Det at jeg har en kone som liker å bruke strap-on på meg løfter det også opp på et «helt annet nivå»  

Hva tenker du om en slik vibrator som er linket over ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tanker at temu ikke er stedet å handle for ting som skal på og i kroppen. Kondomeriet og mange her i landet har trygge produkter du kan bruke. 

Anonymkode: d28f9...be6

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Personlig har jeg best erfaring med ting som ikke vibrerer, men har fasong som treffer rette punkter som feks prostata. Men vibrasjon kan være både deilig og også gjøre prostata mer følsom 

Skrevet

Ingenting å føle skam over! 

Kan ikke si jeg har funnet noe leketøy som funker veldig bra alene, men har en buttplugg som er litt bøyd mot prostata, og den gir mye kraftigere orgasmer, men eller uten dame. Å få prostataorgasme uten å røre pikken har har kun fått til en gang, men aller beste er en finger fra en dame som vet hva hun gjør. Jeg mister helt kontroll, og det blir komplett umulig å være stille  

Men legg fra deg skammen og nyt din seksualitet, du vil nok bli overrasket over hvor mange damer som synes det er spennende 

Anonymkode: d1341...eeb

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Kan svare for min mann:

Han liker best manuell stimuli av prostata, ikke vibrering. Fingre, p-plug eller dildo er det som fungerer best. Han trenger ikke å stimulere penis for å få orgasme hvis vi stimulerer prostata. Så vår anbefaling er å finne plugger og dildoer som er formet for å treffe prostata. Du finner mange slike under kategorier for prostatastimulering/analstimulering hos Sinful, Kondomeriet og andre nettsteder for sexleketøy. Hvis du så absolutt ønsker med vibrering anbefaler jeg en vibrerende p-plug slik som på bildet, så kan du velge om du vil bruke den med eller uten vibrering. 

Han følte mye skam i starten. Han hadde fantasien lenge før han åpnet seg for meg. De første gangene så kjente han veldig på skam etterpå, både når han lekte selv og når vi gjorde det sammen. Nå kjenner han ikke noe skam, bare nytelse fra start til slutt. 

DCB14575-FA2B-43F8-B72B-B74156F606B4.png

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
Frkego skrev (På 18.12.2023 den 19.04):

Kan svare for min mann:

Han liker best manuell stimuli av prostata, ikke vibrering. Fingre, p-plug eller dildo er det som fungerer best. Han trenger ikke å stimulere penis for å få orgasme hvis vi stimulerer prostata. Så vår anbefaling er å finne plugger og dildoer som er formet for å treffe prostata. Du finner mange slike under kategorier for prostatastimulering/analstimulering hos Sinful, Kondomeriet og andre nettsteder for sexleketøy. Hvis du så absolutt ønsker med vibrering anbefaler jeg en vibrerende p-plug slik som på bildet, så kan du velge om du vil bruke den med eller uten vibrering. 

Han følte mye skam i starten. Han hadde fantasien lenge før han åpnet seg for meg. De første gangene så kjente han veldig på skam etterpå, både når han lekte selv og når vi gjorde det sammen. Nå kjenner han ikke noe skam, bare nytelse fra start til slutt. 

DCB14575-FA2B-43F8-B72B-B74156F606B4.png

Hei. Gutt 21. prøvde dette for noen dager siden, kjøpte den du hadde anbefalt. Åh guuud jeg fikk så sinnsyke orgasmer, det gikk så hardt å lenge at jeg hylte faktisk, det var så intenst at jeg stønna som en gal, aldri opplevd noe så sinnsykt deilig ever ass

Anonymkode: c20aa...c64

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 10.32):

1. Jeg får ikke hands off orgasmer av prostatastimulering, men det er jo godt uansett.  For meg er det beste, at det er hun som masserer meg, eller hun som kjører en dildo inn og ut. Rimming er også utrolig opphissende for meg.  Billige vibratorer, har gjerne vibrasjonen utvendig, men jeg skulle gjerne prøvd en som virker direkte mot prostata.  

2. Jeg har aldri følt skam, kanskje fordi rumpa har gitt en viss glede helt tilbake til barndommens doktorleker. Min eks gjennom 23 år, hadde noia for å leke analt, men min nye kjæreste tok initiativ veldig tidlig, og vi slikker, fingrer, og knuller hverandre, som om vi aldri har gjort annet. 

Min mann får hands off orgasmer. Når jeg bruker en prostata vibrator med innvendig vibrering og holder denne med ganske «hardt» press rett mot prostata, da eksploderer han med hyl og skrik i de sykeste orgasmer. Men først varmer vi opp og han har først gitt meg flere heftige orgasmer. Når jeg først skal avslutte med orgasmer for han, da varmer vi opp fra typ 30 minutter til en time. Da er han så kåt at han rister og stønner stakato. Hans hender er bundet i sengestolpene. Jeg vet akkurat hvor langt jeg kan gå uten at orgasmen hans kommer, men holder han helt på bristepunktet. Mot slutten ved å prostatavibrator presset mot prostata bygger deg seg opp, høyere og høyere mot himmels. Mot slutten presser jeg vibrator hardt mot prostata med små gnikkebevegelser, min mann blir nærmest hysterisk og spenner kroppen og løfter seg opp fra sengen og skriker høyt i det orgasmen kommer

• Liker 3
Skrevet

Visste ikke at menn kunne få prostata orgasme av analsex.

Vil det si at menn har mere "utbytte" av analsex enn kvinner? 

Anonymkode: 4f947...5c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Visste ikke at menn kunne få prostata orgasme av analsex.

Vil det si at menn har mere "utbytte" av analsex enn kvinner? 

Anonymkode: 4f947...5c0

Det hevdes jo hardnakket. Jeg har hørt om like mange kvinner som kommer av analsex, uten klitorisstimulering, som jeg har hørt om menn som kommer, uten å stimulere penis. Når det gjelder nerver og godfølelse rundt anus, så er vi nok ganske like. 

"utbyttet" ligger nok mer på person, enn på kjønn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det hevdes jo hardnakket. Jeg har hørt om like mange kvinner som kommer av analsex, uten klitorisstimulering, som jeg har hørt om menn som kommer, uten å stimulere penis. Når det gjelder nerver og godfølelse rundt anus, så er vi nok ganske like. 

"utbyttet" ligger nok mer på person, enn på kjønn. 

Menn har prostata, det har ikke kvinner. Men selve nytelsen omkring analåpningen er likt for begge kjønn. Jeg får ikke særlig mye ut av penetrering, men lek og fingring i åpningen er jeg stor fan av.

Kvinne 34

Anonymkode: 81061...b69

• Liker 1
  • Hjerte 1
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer og spekulasjoner.

Sciurus, mod

Skrevet

Jeg er veldig glad i analsex. Har hatt ca 15 forskjellige typer leketøy, alt fra vibrator og oppblåsbare til prostatastimulerende. Men det som jeg liker mest er å kjenne følelsen av å virkelig bli fylt opp, så det jeg bruker mest nå er en litt større buttplugg(6.5cm diam) og Master Series fist dildo.

Men savner en litt større dildo, så det blir nok det neste. Godt med litt variasjon.

AnonymBruker
Skrevet
Mann47 skrev (1 minutt siden):

Jeg er veldig glad i analsex. Har hatt ca 15 forskjellige typer leketøy, alt fra vibrator og oppblåsbare til prostatastimulerende. Men det som jeg liker mest er å kjenne følelsen av å virkelig bli fylt opp, så det jeg bruker mest nå er en litt større buttplugg(6.5cm diam) og Master Series fist dildo.

Men savner en litt større dildo, så det blir nok det neste. Godt med litt variasjon.

Herlig, regner med du får helt syke orgasmer av det💥

AnonymBruker
Skrevet
On 12/18/2023 at 10:07 AM, AnonymBruker said:

Noen menn her ???

1

Mann 40+ her som har lyst å få prostata orgasme, kjøpte et slik egg, prøvde å følte det presset på feil sted og vibrerte lite kontra konas vibrator, lurer nå på å kaste den for å kjøpe en litt kraftigere med vibratorer både inni og utenpå, samt den beveger seg opp og ned, noen anbefalinger ? Tips ?

2

Jeg sliter litt med blandede følelser angående analsex, synes det er digg å kjenne vibrasjonen der, å følelsen det gir meg, selv om jeg må avslutte manuelt, men innføring og uttak gjør vondt og jeg får en slags skam over meg, at dette er en grisete ting å det burde jeg ikke gjøre, da det er utgangen,men etter en liten stund er jeg keen på det igjen , er det flere som føler det slik ? 

Ts

Det er bare et mindretall av menn som klarer å få orgasme bare ved å massere prostata (jeg er en av dem). Så får du ikke til, får du ikke til. Men fortsett gjerne å prøve. 

Det som fungerer best for meg er om min partner bruker en strapon med litt bøy, som treffer. Kåthet av å se puppene svaye, kline og se hennes blikk hjelper med å få meg nærme. Jeg eier også en Loki prostata vibrator som funker bra. Den vibrerer og beveger seg slik at den masserer godt. 

Hvis du når til så kan fingrene massere nøyaktig. 

Med tanke på smerte, ikke start med noe stort. Bruk silikon eller oljebasert glidemiddel, ikke vannbasert. Google glidemiddel som er ment for anal. Det er tjukkere, varer lengre og gir bedre glid. Masse glid. Det kan ikke bli for mye. 

Å føle seg skammfull er en helt normal følelse. Derfor diskuteres ofte "aftercare" I kink miljøer. Jeg tror det kommer av at det er masse endorfiner og dyp nytelse som plutselig blir revet bort ved orgasme. Plutselig forsvinner de gode følelsene og du syntes denne mannen som gjorde dette ikke er helt deg i din "edru" tilstand

Anonymkode: c1912...390

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...