AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 God morgen! Vet at ingen har fasiten på dette spørsmålet. Men er interessant å høre hva dere tenker I løpet av neste år må vi betale cirka 50 000 i amerikanske dollar. Kronekursen gjør oss litt svette. Den siste uka har krona styrket seg ganske godt. Hadde vi betalt pengene i dag vs. om vi hadde betalt i begynnelsen av forrige uke, hadde vi spart, nesten 30 000 norske kroner. Hva ville dere gjort? Gamblet på at krona styrker seg mer? Eller kjøpt amerikanske dollar nå? Anonymkode: a805a...c1f
LadeJarl Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): God morgen! Vet at ingen har fasiten på dette spørsmålet. Men er interessant å høre hva dere tenker I løpet av neste år må vi betale cirka 50 000 i amerikanske dollar. Kronekursen gjør oss litt svette. Den siste uka har krona styrket seg ganske godt. Hadde vi betalt pengene i dag vs. om vi hadde betalt i begynnelsen av forrige uke, hadde vi spart, nesten 30 000 norske kroner. Hva ville dere gjort? Gamblet på at krona styrker seg mer? Eller kjøpt amerikanske dollar nå? Anonymkode: a805a...c1f Godt spm. Jeg har hatt mye av det jeg har i dollar siden den sto i 8,50.. Begynte å selge usd for 1 mnd siden.. Nå lurte hu meg hun sentralbankdama når det viste seg at hun hadde svære baller med hår på ..og hevet renten igjen....😂.... For å være litt alvorlig så faller de lange amerikanske rentene som en stein og markedet har begynt å prise inn synkende inflasjon...på relativt kort sikt (1-2 år fram) ville jeg hatt kroner på kistebunn og ikke dollar..etter det tror jeg oljeavhengiheten vår vil drepe krona for godt...Men ikke kom til meg om det viser seg å ikke bli sånn..😬.. Det er vanskelig å spå sies det...og særlig om framtida..😂 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Vi må styrke Krona.Du kan kjøpe 100 Nok av meg for 110 kr. Anonymkode: 61b41...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå