AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Jeg møtte en fyr og alt var bra mens vi data, men det øyeblikket vi ble sammen var det en fullstendig endring og jeg skjønner enda ikke hva som skjedde. Det var som han gikk fra å prøve, og til å gi mest mulig f i meg med vilje fra en dag til en annen. Jeg var jo kjempelykkelig for jeg hadde blitt sammen med drømmefyren som nå behandlet meg som dritt og påstod jeg forestille meg alt, og kjeftet på meg. Det varte i 3-4 måneder hvor jeg ble kalt ting, behandlet dårlig, kjeftet på, ikke ett hyggelig kompliment kunne han gi meg, på slutten var det så ille at bare jeg kom bort til ham, etter at han selv ba meg komme så ga han meg silent treatment hele kvelden til han måtte svare meg og da var han sur. Han trengte tid og rom og det fikk han, alt ble bare verre og han sa jeg ødela og rotet med den han han og han følte seg ikke stabil. Jeg tenker tilbake på alle de stygge tingene han sa om meg og til meg, og hvordan det gikk fra å være den fineste fyren i verden til å nesten hate meg over natten. Jeg må jo være en skikkelig ræva person? Anonymkode: 1c8c2...181
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 Du må gjøre det slutt. Når du kommer til punktet der DU føler deg skyldig fordi en annen behandler deg som dritt har du blitt kuet og er sammen med en psykopatisk narsissist.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 WhisperingWind skrev (2 timer siden): Du må gjøre det slutt. Når du kommer til punktet der DU føler deg skyldig fordi en annen behandler deg som dritt har du blitt kuet og er sammen med en psykopatisk narsissist. Det er heldigvis slutt, sånn sett, jeg bare klarer ikke å legge fra meg at det må være noe feil med meg som gjorde at han ble så slem, for det ble han virkelig. Takk for at du sier det, å legge ansvar på ham! Det kan hjelpe meg å gå videre. Jeg bare sliter sånn med å forstå at noen kan gå fra å se meg som verdens beste ene dagen, og grynte og kalle meg jævla fitte bare kødda andre dagen, og verre ble det hvis jeg sa noe, da forestite jeg meg alt mulig. Anonymkode: 1c8c2...181 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er heldigvis slutt, sånn sett, jeg bare klarer ikke å legge fra meg at det må være noe feil med meg som gjorde at han ble så slem, for det ble han virkelig. Takk for at du sier det, å legge ansvar på ham! Det kan hjelpe meg å gå videre. Jeg bare sliter sånn med å forstå at noen kan gå fra å se meg som verdens beste ene dagen, og grynte og kalle meg jævla fitte bare kødda andre dagen, og verre ble det hvis jeg sa noe, da forestite jeg meg alt mulig. Anonymkode: 1c8c2...181 Har ingenting med deg å gjøre. Han ville ikke ha deg, han ville ha følelsen du gav han. Før han fikk deg var det makten han hadde ved å få deg til å like seg. Når han fikk det måtte han gjenskape den følelsen ved å være stygg slik at du krøp. Det handler om en følelse inni han som han ikke kan noe om, bare synes er deilig, makt. Du kunne vært hvem som helst. Det er flust av sånne tomme vandrende skall der ute. Drit i dem. Du har ikke gjort noe galt! Anonymkode: b865e...3a9 2
Fjellmannover190 Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bare sliter sånn med å forstå at noen kan gå fra å se meg som verdens beste ene dagen, og grynte og kalle meg jævla fitte bare kødda andre dagen, og verre ble det hvis jeg sa noe, da forestite jeg meg alt mulig. Anonymkode: 1c8c2...181 Du må ikke skylde på deg selv. Menn, eller folk generelt, som må trekke andre ned for å på mange måter skal føle seg bedre selv er ingen ting å samle på. Se etter personer som gjør deg bedre, og jeg mener det perfekte forhold er der hvor 1 pluss 1 er langt mer en 2. Her prøver han å få 1pluss 1 til å bli han. Mann i 40 årene Endret 18. desember 2023 av Fjellmannover190 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg møtte en fyr og alt var bra mens vi data, men det øyeblikket vi ble sammen var det en fullstendig endring og jeg skjønner enda ikke hva som skjedde. Det var som han gikk fra å prøve, og til å gi mest mulig f i meg med vilje fra en dag til en annen. Jeg var jo kjempelykkelig for jeg hadde blitt sammen med drømmefyren som nå behandlet meg som dritt og påstod jeg forestille meg alt, og kjeftet på meg. Det varte i 3-4 måneder hvor jeg ble kalt ting, behandlet dårlig, kjeftet på, ikke ett hyggelig kompliment kunne han gi meg, på slutten var det så ille at bare jeg kom bort til ham, etter at han selv ba meg komme så ga han meg silent treatment hele kvelden til han måtte svare meg og da var han sur. Han trengte tid og rom og det fikk han, alt ble bare verre og han sa jeg ødela og rotet med den han han og han følte seg ikke stabil. Jeg tenker tilbake på alle de stygge tingene han sa om meg og til meg, og hvordan det gikk fra å være den fineste fyren i verden til å nesten hate meg over natten. Jeg må jo være en skikkelig ræva person? Anonymkode: 1c8c2...181 Denne fine fyren viste hvem han egentlig er . Den du først så var en fantasi du forelsket deg i. Sånne vet jo at ingen vil ha dem om de viser den siden først. Så det du så var jo bare en falsk fasade. Det finnes ingen grunn til å behandle folk så dårlig. Men folk som har problemer med seg selv, kan finne på det. Å la det gå utover de som er rundt seg. Så nei, det er ikke din feil at han behandlet deg dårlig. Han behandlet deg dårlig fordi det han er, er en egoistisk drittsekk. Som er mosatt av det du forelsket deg i Anonymkode: 340a2...3af
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Skrevet 18. desember 2023 Slemme folk er ikke slem pga de rundt seg. De KAN være slem pga vond barndom. Da er det på en måte foreldrenes skyld. Slemme folk blir ekstra slemme når de ikke får viljen sin, eller de har en dårlig dag. Da kan det gå ut over de som er rundt han, helst de nærmeste (f.eks kollegaer (ikke sjef), kjæreste eller unger) Anonymkode: ce42a...748
Mr.Anon Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 (endret) Det er ikke deg som er problemet her. Mange mannfolk der ute beklageligvis er bare ute etter jakten. De får ett kick ut av å jakte på en jente men med en gang de klarer å få has på henne så er det ikke gøy lenger, for du har allerede bevist egoet hans om at han klarer å få deg. Det er synd du fikk oppleve dette her men jeg råder deg til å komme deg bort så fort du kan, det er bare spørsmål om tid før han er utro. Endret 18. desember 2023 av Mr.Anon Tilføye mer tekst
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #9 Skrevet 18. desember 2023 Du møtte en ræva person. Det er ikke du som er ræva. Terapi kan hjelpe deg å snu disse tankene og fritidsaktiviteter der du skaper noe, får til noe, yter noe kan hjelpe deg å bygge opp selvfølelsen din. Jeg vet hva jeg snakker om, har vært gjennom det samme som deg Anonymkode: ffbd4...ba2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #10 Skrevet 18. desember 2023 WhisperingWind skrev (7 timer siden): Du må gjøre det slutt. Når du kommer til punktet der DU føler deg skyldig fordi en annen behandler deg som dritt har du blitt kuet og er sammen med en psykopatisk narsissist. Men det er jo vanlig å tenke "jeg ER jo skyldig siden jeg lot han behandle meg som dritt" Anonymkode: c5bbf...dae
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #11 Skrevet 19. desember 2023 Tar til meg alt som sies, takk! Han var en egoist fra start til slutt når han endelig viste meg hvem han var, det var et sjokk, vanskelig å tenke at det ikke er meg, men dette hjelper. Anonymkode: 1c8c2...181
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #12 Skrevet 19. desember 2023 «Du forestiller deg ting» er typisk kommentar fra en psykopat med sterkt kontrollbehov. Sånne fortjener ikke og mangler evne til å være i forhold med noen. Anonymkode: 5d070...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå