AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Er det ene mye bedre enn det andre, hvorfor? Legen sa at jeg kan få en av delene siden diverse tabletter funker dårlig og en ny runde med piller ikke funka. Snakka med legesekretær for å bestille time og avtale jerntilførsel. Hun sa at rett i muskel kan fikses på apoteket, hun mente det hørtes "ekstremt" ut å få det intravenøst på sykehuset. Mens legen måtte lese litt om begge deler, mente det ikke var anbefalt å sette rett i muskel og sendte henvisning til sykehuset for intravenøst. Dette kan vel ta tid.. Jeg er slapp, trøtt, sliten, har høy puls, ujevn puls, plages endel med hodepine.. Vil bare få tilført jern nå snart kjenner jeg. Erfaringer? Anonymkode: 44d74...0d5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun sa at rett i muskel kan fikses på apoteket Anonymkode: 44d74...0d5 På legesenteret mente jeg såklart. Husker ei jeg kjenner fikk jern rett i muskel i ny og ne for noen år siden, tror ikke det var problematisk.. Anonymkode: 44d74...0d5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): På legesenteret mente jeg såklart. Husker ei jeg kjenner fikk jern rett i muskel i ny og ne for noen år siden, tror ikke det var problematisk.. Anonymkode: 44d74...0d5 Det har de sluttet med pga mye bivirkninger og muskelskade. Nå er det iv som gjelder. Anonymkode: d91be...5f3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det har de sluttet med pga mye bivirkninger og muskelskade. Nå er det iv som gjelder. Anonymkode: d91be...5f3 Ok. Kjekt å vite😊 Anonymkode: 44d74...0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå