AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Poden er 18 om noen dager. Tips til ei skikkelig god kake? Som også ser litt fin ut? Anonymkode: b62d2...df3
Daisy-love Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 Hvilken kake ønsker ungdommen? Det meste kan lages pent, men kanskje viktigst at «bursdagsbarnet» får velge selv 🥳 Jeg hadde kanskje gått for en oreokake (enten vanlig eller iskake), Kindereggkake, snickerskake (igjen enten vanlig eller iskake), eller ostekake om jubilanten ikke har så mange ønsker. Jeg er selv glad i banankake og krydderkake, begge med moccakrem. Kan pyntes pent. Nå skal ikke jul få bestemme om jubilanten har noen tanker om hva den ønsker, men om den ikke har det så hadde jeg gjerne ikke tatt noe veldig julete, men gjerne noe annet som ikke går igjen i julen. Derfor gjerne ikke noe med krydder rett før jul, og om dere pleier å ha bløtkake eller iskake så kanskje tatt noe annet enn det også.
Daisy-love Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Denne her ser god ut og kombinerer litt 😋 Kan pyntes annerledes også. https://www.detsoteliv.no/oppskrift/oreokake-med-peanottfromasj-og-sjokolademousse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå