AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Jeg har et barn ifra før av Jeg og barnefar har prøvd, eller jeg! Hvis jeg skal være ærlig har prøvd å komme tilbake til han etter nesten 2 år som singel. Det ble slutt pga. Krangler og uenigheter ikke noe utroskap typer. Jeg merket at barnefar ikke var interessert i forhold med meg, og har mistet interessen. Vi hadde ligget sammen en kved etter at barnet hadde lagt seg. Vi brukte hoppe av I svingen metoden..kan man bli gravid? Uansett. Så har jeg sagt til barnefar at dette blir helt feil. Han behandlet meg som en fjern venn og ikke noe annet..så det ble slutt igjen" han kunne bare ikke bry seg mindre og lo av det. Jeg er aktiv på dating sider og har matchet med en good guy vi ha datet nå en liten stund. Men jeg tror jeg kan vare gravid av eksen da jeg har gravitet syntomen og er redd for å ta test. Ja ønsker meg et barn til, og vil gjerne gi barne mitt søsken. Men blir ikke dette helt feil? Og hva hvis det blir noe seriøst med mannen jeg dater. . Noen som har hvert I den kjipe situasjonen? Anonymkode: bfb19...d6b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Hvor gammel er du egentlig siden du lurer på om man kan bli gravid av å hoppe av svingen? Anonymkode: 7ce7d...d38 6 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Ja fu kan bli gravid av å hoppe av i svingen. Ta en test. Anonymkode: b30a9...112 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 Du fremstår jo ikke moden nok for verken ett eller to barn. Anonymkode: af811...902 2 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #5 Skrevet 17. desember 2023 Du bør bestille deg en time til fastlegen for prevensjonsveiledning. Lykke til. Anonymkode: a231c...762 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #6 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor gammel er du egentlig siden du lurer på om man kan bli gravid av å hoppe av svingen? Anonymkode: 7ce7d...d38 Jeg er i 20 årene. Hva har alderen min med dette å gjøre? 😊 Anonymkode: bfb19...d6b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #7 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du fremstår jo ikke moden nok for verken ett eller to barn. Anonymkode: af811...902 Hva er moden nok for deg? Anonymkode: bfb19...d6b
Sparkling_Pink Skrevet 17. desember 2023 #8 Skrevet 17. desember 2023 Det er en enkel graviditetstest som skal til for å finne ut av den delen. Alt det andre løser du best ved å ha fornuftige samtaler med de involverte. Jeg har ikke satt meg i en akkurat sånn situasjon som du beskriver, men har fått erfare at det ikke er sikker prevensjon å hoppe av i svingen. I tillegg har jeg hatt perioder hvor jeg har hatt graiditetstegn uten at jeg var gravid. Da er en test veldig avklarende.
IkkeStudentLenger Skrevet 18. desember 2023 #9 Skrevet 18. desember 2023 Å hoppe av i svingen er ikke god prevensjon. Ja, du kan være gravid. Eneste måten å finne det ut av på er å ta en test. Grunnen til at folk lurer på hvor gammel du er er fordi du ikke brukte prevensjon når du ikke ville bli gravid, det er noe man lærer allerede på barneskolen, og det å spørre her istedenfor å ta en test er litt spesielt siden vi ikke kan svare på om du er gravid eller ei. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #10 Skrevet 18. desember 2023 1 - Ja man kan bli gravid av hopp av i svingen. Det er ingen prevensjonsmåte og absolutt ikke en trygg måte å hindre graviditet på. 2 - du slipper MYE unødvendig bekymring om du bare tar en graviditetstest. 3 - hva vi mener om situasjonen har ingenting å si.. Er du gravid så er dette en situasjon kun du kan avgjøre hva du skal gjøre med - sammen med eventuelt barnefar dersom du vil beholde. 4 - i 20 årene burde du vite at man kan bli gravid av å hoppe av i svingen. Anonymkode: d987d...bc3 1
Sofakona Skrevet 18. desember 2023 #11 Skrevet 18. desember 2023 Ta test..om du er gravid må du jo bare finne ut om du vil beholde og kanskje bli alene mor til 1 til...eller ts abort og se an om du finner deg en bedre mann bedre gang.. Og bruk alltid kondom..hoppe i sving..og p piller du forsatt bli gravid på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå