CAPS LOCK Skrevet 17. desember 2023 #1 Del Skrevet 17. desember 2023 Det er en stund siden jeg har sett slike, og andre skriver at innlegg forsvinner uten at jeg ser ryddemelding 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 17. desember 2023 #2 Del Skrevet 17. desember 2023 Hei. Nei, det har vi ikke sluttet med. Er det noen spesielle tråder dette har skjedd i, at innlegg forsvinner uten ryddemelding? Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. desember 2023 #3 Del Skrevet 26. desember 2023 CAPS LOCK skrev (På 17.12.2023 den 22.50): Det er en stund siden jeg har sett slike, og andre skriver at innlegg forsvinner uten at jeg ser ryddemelding På sosial prat har det skjedd litt ja. Ikke sett det i det siste da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 27. desember 2023 #4 Del Skrevet 27. desember 2023 Hei! Det skal legges igjen ryddemeldinger i tråder vi rydder manuelt. Men dersom en bruker blir registrert som en spammer eller reklamebruker så vil samtlige innlegg fra den aktuelle brukeren automatisk bli slettet. _popcorn_, adm 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå