AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Jeg er i slutten av 30-årene og er heterofil, i hvert fall bare vært med menn. Nå har jeg lyst til å utvide horisonton og prøve noe nytt. Nemlig å date kvinner. Ikke ha sex med dem, men gå på date for å se om jeg kanskje er bifil og kan føle noe for dem. Sannheten er at jeg har jo aldri vært med kvinner, og er for å prøve det meste en gang i livet. Dere som er hetero, men binysgjerrig og datet samme kjønn. Hvordan føles det? Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 70e5a...e31
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Jeg ble singel for et par år siden, i tidlig 30-årene. Jeg var litt i samme situasjon. Ville utforske kvinner. Ble med på en kveld med Juicebox. Bare å google om du ikke har hørt om det. Mulig man bør bo sentralt på østlandet for å være med på de festene. Du trenger ikke ha sex med noen, men om du har lyst, så har du lov. Og så kan det være litt pirrende bare å være i et liberalt miljø med andre kvinner. Kanskje få tatt og følt litt på ting. Jeg fant ut at jeg er litt skeiv, men med en preferanse for menn. Har hatt sex med et par kvinner og fått kysset og tatt på flere. Koselig Anonymkode: cac26...4d3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Date kvinner så mye eller lite du vil. Men vær åpen om intensjonene dine. Lesbiske er mennesker med følelser også, og om du avtaler dates er det innforstått for mange at man er åpen for noe mer (forhold eller sex). Så husk å være ærlig med de, så du ikke kaster bort tiden eller følelsene til andre mennesker. Men utover det; utforsk i vei! Anonymkode: fad02...776 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Jeg ville ikke datet noen med det som grunnlag. Om noen gikk på date med meg, men egentlig ikke var sikre på om de var interessert i personer av mitt kjønn engang, men bare ville utforske det? Da ville jeg følt meg litt snytt. Men dra på barer, utesteder eller eventer hvor du kan treffe folk du er interessert i å utforske med. Eller vær åpen om at du søker ONS eller utforskning på datingsider. Jeg er i utgangspunktet kun interessert i forhold med et spesifikt kjønn, men har hatt flere ONS med personer av annet kjønn fordi det har passet seg slik. Fint å oppleve det om man har lyst og er nysgjerrig, tenker jeg. Men jeg ville ikke datet eller latt som jeg var interessert i forhold, når det kanskje ikke stemte. Anonymkode: af881...a57
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 Så du mener å treffe noen som kan bli venninner, sånn egentlig? Det høres jo ikke ut som at du vil date. Finn ihvertfall noen som har det på samme måte og tenker det samme som deg. Lesbiske er drittlei av binysgjerrige damer på safari, og prøver helst å unngå dem. Anonymkode: 99284...119 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå