Gå til innhold

Hoven rundt ett øye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det altså skjedd for sikkert tiende gang på 1,5 år at jeg hovner opp og blir rød rundt øyet. Alltid samme øye. Klør gjør det også. Noen ganger blir det andre øyelokket også litt affisert, men alltid verst på samme hver gang. Forrige gang ble jeg dårlig. Fikk ikke åpnet øyet. Noen ganger har det vart 3 uker og andre 3 dager. Denne gangen har det igjen kommet tilbake og det har blitt mer og mer rødt. Så jeg kommer nok til å våkne verre i morgen. Har vært hos legen, og legen mente bare en allergisk reaksjon på produkter og kunne ikke hjelpe meg annet enn å gi allergitabletter. Det har varierende effekt. Jeg bruker så og si samme produkter hele tiden (uten parfyme) og jeg kan ikke finne noe rød tråd mellom det jeg har brukt og de gangene det har skjedd. Denne gangen vasket jeg nok øyelokket litt for hardt. Eller jeg tørket vekk øyeskygge med håndkle. Har allerede begynt å ta allergitabletter, så jeg håper det ikke blir verre. Noen som vet hva dette er? IMG_2774.thumb.jpeg.7f5954f5bf9b025df7e6ea0fd9074815.jpeg

Anonymkode: aff73...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...