Gå til innhold

Er det noen sensorer her? Noen medelever har fått sensur før tiden - ikke jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg studerer på universitet, og har et emne som har sensurfrist 19. desember. I utgangspunktet vet jeg det kommer, men har en tendens til å overtenke ved bruk av kildebruk eller lignende, så blir fort litt ekstra nervøs når det nærmer seg. Nå har visstnok flere medelever fått, men ikke jeg. Vet det brukes forskjellige sensorer siden det er et ganske sort fag, så mulig det har noe med det å gjøre...? Vet det er flere andre i samme situasjon også. Idag fikk vi dog sensurveiledning, så nå går tankene mine mot konklusjonen om stryk. 

Pleier det som regel å legges ut samtidig, uavhengig av sensor? Eller gjør de det litt forskjellige? 

Anonymkode: b4ab4...fb3

Skrevet

Medelever på uni? Min erfaring er at det legges ut ca samtidig. Rart at sensurveildning kommer på en søndag..

Anonymkode: 198e8...3d3

• Liker 3
Skrevet

Ja, stemmer. Vet hvertfall om ei som fikk for en uke side, men vi har to forskjellige sensorer (oppført i WiseFlow). Vet om minst to til som ikke har fått sensur enda, men usikker på om de har samme sensor som meg. 

Syntes det var litt spesielt selv, og prøver å ikke overtenke. Ikke så mye jeg får gjort idag, men tenkte hvertfall å høre om noen vet!

Skrevet

Jobber på UiO. På mitt institutt legges karakter på masteroppgaver ut gør semduefristen dersom kommisjonen for den aktuelle kommisjonen er ferdig og adm har kvalitetssikret. På vanlige eksamener legges alt ut samtidig såfremt det er samme sensurkommisjon på hele kurset. 

Anonymkode: 64e83...3a2

Skrevet

Ut før sensurfristen, skulle det stå over. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jobber på UiO. På mitt institutt legges karakter på masteroppgaver ut gør semduefristen dersom kommisjonen for den aktuelle kommisjonen er ferdig og adm har kvalitetssikret. På vanlige eksamener legges alt ut samtidig såfremt det er samme sensurkommisjon på hele kurset.