M35+ Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Jeg leste her forleden at å ha på sokker hadde en vesentlig positiv effekt på om kvinnen fikk orgasme. Ikke noe verdensdekkende sokkefetish, men kun det at kalde føtter er kjipt Så spørsmålet! Hva for noe sexy fotvarmetøy bruker folk? Julesokkene i ull fungerer fint for varmen de, men er noe labre på tenningsfeltet!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 M35+ skrev (4 minutter siden): Julesokkene i ull fungerer fint for varmen de, men er noe labre på tenningsfeltet! Kombiner med nisselue, så ser det bedre ut! Anonymkode: 08792...4cb 3
Frkego Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Mannen min synes at raggsokker er sexy. Lite han finner så sexy som når jeg vandrer hjemme i raggsokker, sexy truse og en stor ullgenser som nesten dekker rumpa… knestrømper kan også være sexy synes han. 2 1
svartkatt Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 Egentlig funker det med helt tynne nylonstrømper osv den slags for å unngå kalde tær og føtter. Men som regel har jeg vanlige sokker på, så.. Hvis noen ikke liker det har de ikke sagt det. 3
Gorgonzola Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Frkego skrev (På 17.12.2023 den 21.44): Mannen min synes at raggsokker er sexy. Lite han finner så sexy som når jeg vandrer hjemme i raggsokker, sexy truse og en stor ullgenser som nesten dekker rumpa… knestrømper kan også være sexy synes han. svartkatt skrev (På 17.12.2023 den 21.49): Egentlig funker det med helt tynne nylonstrømper osv den slags for å unngå kalde tær og føtter. Men som regel har jeg vanlige sokker på, så.. Hvis noen ikke liker det har de ikke sagt det. 🥰
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 Hvite tennissokker ble brukt under forskningen. Skal bidra til en signifikant økning i prognosen for orgasme. . Anonymkode: 3a90b...d66
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 Har alltid på ullsokker gjerne hjemmestrikka, sover ofte naken med kun de på🥰 Anonymkode: 01b79...65d 1 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 20. desember 2023 #8 Skrevet 20. desember 2023 Vi bruker sokker/ragg som puster, er lun og varm på vinterstid. Bedrer nattesøvn samt bidrar til færre nattbesøk på do. Jeg tar av meg sokkene når vi elsker, da jeg liker å være helt naturell. Fruen kan gjerne ha de på vinterstid. 😬
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #9 Skrevet 22. desember 2023 Hvite knelange sokker kan være sexy, hvite tennissokker som Nike kan være sexy, men ikke de med rød og svart stripe. Men knelange er nok mest sexy. Enten dyttet ned i myke folder, eller dratt opp. Kanskje det var sokkene som gjorde min kjæreste på 90-tallet så kåt og sex glad. Hun brukte alltid to par Amerika-sokker, og de var alltid på også under sexen. Eller lange sokker hun spilte håndball i. Beste sexen jeg noen sinne har hatt, og den villigste kvinnen jeg har møtt i mitt liv. Alltid lysten, alltid kåt. Kanskje var det sokkene som gjorde det? 🫣😜🧐 Anonymkode: 2e5ad...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå