Gå til innhold

Noen som vet om dette er farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg svelget uheldigvis en plastbit som er ca 3.7 cm lang, 0.5 cm bred og formet som et rektangel der tykkelsen er som et knviblad.

siden det er relativt hard plast ble jeg jo bekymret for om dette kan skade meg på noen måte innvendig i fordøyelsesprosessen.

Noen som vet hva man gjør i et slikt tilfelle? jeg er ikke en urolig type normalt sett, men dette gjorde meg jo litt stressa. Har ikke lyst at den skal føre til min død.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ringe og forhøre deg med legevakt.

Anonymkode: 8b071...411

• Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor ringer du ikke legevakta for å forhøre deg med helsepersonell?

Anonymkode: b489e...798

• Liker 3
Skrevet

ring legevakta du.... om den vil skade deg innvendig er det jo ingen her som kan svare deg på

Anonymkode: 56eda...7c6

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

ring legevakta du.... om den vil skade deg innvendig er det jo ingen her som kan svare deg på

Anonymkode: 56eda...7c6

jeg gjorde det og hun jeg snakket med virket usikker. Jeg fikk egentlig ikke noen gode svar da hun bare sa at jeg skulle si ifra om det førte til noe ubehag de neste dagene.

Jeg tenkte kanskje at massen som eksisterer her har opplevd noe lignende og eventuelt kunne delt noe info om det generelt er farlig eller ikke. 

Skrevet

Mest sannsynlig tar magesyra seg av dette. Men vær litt oppmerksom på blod i vesker det ikke skal være blod i.

Anonymkode: f043c...5b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mest sannsynlig tar magesyra seg av dette. Men vær litt oppmerksom på blod i vesker det ikke skal være blod i.

Anonymkode: f043c...5b8

Magesyren? Vi kan jo ikke bryte ned plast og papir?

Anonymkode: 30836...c7b

• Liker 2
Skrevet
megda skrev (32 minutter siden):

jeg svelget uheldigvis en plastbit som er ca 3.7 cm lang, 0.5 cm bred og formet som et rektangel der tykkelsen er som et knviblad.

siden det er relativt hard plast ble jeg jo bekymret for om dette kan skade meg på noen måte innvendig i fordøyelsesprosessen.

Noen som vet hva man gjør i et slikt tilfelle? jeg er ikke en urolig type normalt sett, men dette gjorde meg jo litt stressa. Har ikke lyst at den skal føre til min død.

Det er jo ikke lenge siden du poste et lignende innlegg.

Anonymkode: d4c08...f56

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke lenge siden du poste et lignende innlegg.

Anonymkode: d4c08...f56

jeg har kun postet et innlegg. du kan jo se historien fra brukeren min om du er i tvil. 

Skrevet

Hvor lenge er det siden? Hvis biten fortsatt er i magesekken ville jeg spist hermetisk asparges. Jeg gir det til hunden min når han finner og sluker i seg kyllingben på tur. (Utrolig hva folk slenger fra seg). Kyllingben kan lett gi rifter og ødelegge tarm for hunder. Asparges (hermetisk) tvinner seg rundt så bena lettere kommer ut av kroppen uten å skade tarm.

Anonymkode: 6343a...1cb

Skrevet

Hvordan vet du st den er akkurat 3,7 cm lang???

Anonymkode: 96522...63c

Skrevet

Så lenge du ikke driter den ut igjen om noen dager bør du ta kontakt. Eller hvis du får smerter, da den kan ha kilt seg fast. 
Jeg svelget svømmeknappen min med nål bak, 2 ganger faktisk, dreit den ut igjen.. 80 tallet, visste ikke bedre. Lurt å følge med avføringen og hakke i den med ei penn for å se. Hvis ikke blir det røntgen 

Anonymkode: a5283...23d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan vet du st den er akkurat 3,7 cm lang???

Anonymkode: 96522...63c

Fordi kanskje det er et materiel greier han hadde som han viste lengden på ? Lov  å tenke før du skriver.

Anonymkode: 85753...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...