AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Oi oi oi..! Nå har det seg sånn at et vennepar jeg har kjent i årevis, står midt i brudd. Jeg har vært venninne med henne og venn med han. Men i dette bruddet har jeg vært mer "på hans side" og lyttet til og vært der mest for han, fordi det er hun som har vært skikkelig fæl, for å si det sånn. For noen år siden erkjente denne kompisen min at han begynte få følelser for meg, men at han ikke kom til å handle på det, han ville bare si det til meg for å gi meg et kompliment. Jeg ble smigret men tenkte ikke mer over det den gang. Jeg har vært singel i alle disse årene. Nå har det seg sånn at vi begynner nok så smått å få følelser for hverandre. Han er midt i et kaos av oppgjør og flytting og det er overhodet ikke en gunstig tid for meg og han. For det andre er han jo altså min venninnes eks. Vi har alltid hatt verdens beste kjemi og vært utrolig gode venner. Men det er det. Nå kjenner vi begge på at noe utvikler seg. Er dette noe jeg bør droppe først som sist? Noen med erfaring med å falle for en venninnes eks? Hvordan går man frem? Uff.... For en floke.... Anonymkode: eca80...f96
visp Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Hadde virkelig aldri gjort det mot en venninne. 17 7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Jeg synes hvertfall ikke du skal involvere deg noe mer nå « midt i kaoset av oppgjør og flytting». Anonymkode: 8ccaa...75a 9 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 visp skrev (Akkurat nå): Hadde virkelig aldri gjort det mot en venninne. Selv om hun er ferdig med han for lengst og nærmest hater han? Jeg tenker ikke at jeg gjør det "mot" henne, men kanskje jeg tenker feil? Derfor jeg spør her.... Ts Anonymkode: eca80...f96 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #5 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes hvertfall ikke du skal involvere deg noe mer nå « midt i kaoset av oppgjør og flytting». Anonymkode: 8ccaa...75a Dette er jeg enig i. Takk for innspill. 😊Ts Anonymkode: eca80...f96 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #6 Skrevet 17. desember 2023 Aldri, aldri, aldri gå etter en nær venninnes eks. Kunne sagt så mye mer, men skal la det ligge… Anonymkode: 0e84c...24a 6 5
visp Skrevet 17. desember 2023 #7 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selv om hun er ferdig med han for lengst og nærmest hater han? Jeg tenker ikke at jeg gjør det "mot" henne, men kanskje jeg tenker feil? Derfor jeg spør her.... Ts Anonymkode: eca80...f96 Det er bare enkelte ting som ikke lar seg gjøre smidig. Dette er en av de. 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #8 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri, aldri, aldri gå etter en nær venninnes eks. Kunne sagt så mye mer, men skal la det ligge… Anonymkode: 0e84c...24a Kan du la være å la det ligge? Vil gjerne høre om dette. Trenger det, for jeg er fryktelig usikker selv. Vet jeg mister henne som venninne men hun har vært og er en elendig venninne som tidvis er skikkelig stygg med meg (som mot eksen sin og mange flere)... Ts Anonymkode: eca80...f96
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #9 Skrevet 17. desember 2023 Går du videre med han så er det greit, da er han ikke eksen til venninnen din, da er han eksen til eks-venninnen din. Har dere flere felles venner? Disse kommer nok til å se på deg som hun som er medvirkende til brudd, og som hun som hiver seg over venners ekser i det sjansen byr seg. Anonymkode: b9d52...921 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #10 Skrevet 17. desember 2023 visp skrev (1 minutt siden): Det er bare enkelte ting som ikke lar seg gjøre smidig. Dette er en av de. Ja det er hvertfall slutten på vennskapet med henne og antakelig utsettes jeg/vi for rykter.... Anonymkode: eca80...f96 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #11 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går du videre med han så er det greit, da er han ikke eksen til venninnen din, da er han eksen til eks-venninnen din. Har dere flere felles venner? Disse kommer nok til å se på deg som hun som er medvirkende til brudd, og som hun som hiver seg over venners ekser i det sjansen byr seg. Anonymkode: b9d52...921 Ja det har du rett i. Vennskapet med henne vil være over. Ikke mange felles venner nei. Og jeg bryr meg ikke om hva folk mener. Jeg vet jo sannheten. Jeg har ikke vært medvirkende til brudd. Følelser har oppstått etter at de gikk fra hverandre. Ts Anonymkode: eca80...f96
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #12 Skrevet 17. desember 2023 Det er bare drittfolk som gjør sånne ting, du og dere vil bli stemplet for alltid. Enkelte ting gjør man bare ikke. Det er mange fisk i havet. Anonymkode: 0e84c...24a 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #13 Skrevet 17. desember 2023 Kvinner går fra noen, menn går til noen. Nå er du så søt og tilgjengelig for ham. Jeg ville ikke satset for hardt på at det er kjærlighet før hans kaos har landet, han står godt på egne ben, og fremdeles velger akkurat deg. Nå er det like sannsynlig at han bare tar det tilgjengelige og søte, i situasjonen. Dessuten er han din venninnes kjæreste/eks. Bare hold deg unna nå, og iallefall en god tid etter bruddet. Anonymkode: 4b139...ae9 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #14 Skrevet 17. desember 2023 Tenk deg når du får bilder av henne med ham i hodet ditt, når du har sex med ham. Lykke til med dét. Anonymkode: 5e33c...368 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #15 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenk deg når du får bilder av henne med ham i hodet ditt, når du har sex med ham. Lykke til med dét. Anonymkode: 5e33c...368 Null problem. De har ikke hatt sex på 10 år. Det har begge bekreftet, så dette er det minste problemet for meg faktisk 😊men takk for lykkeønskninger 😉ts Anonymkode: eca80...f96 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #16 Skrevet 17. desember 2023 Det spørs om du vil bevare vennskapet med henne eller ikke. Er det ok å miste vennskapet, så er det jo bare å kjøre på. Men ville ha satt ting på vent til det har gått noe tid. Anonymkode: 2c22c...340 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #17 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinner går fra noen, menn går til noen. Nå er du så søt og tilgjengelig for ham. Jeg ville ikke satset for hardt på at det er kjærlighet før hans kaos har landet, han står godt på egne ben, og fremdeles velger akkurat deg. Nå er det like sannsynlig at han bare tar det tilgjengelige og søte, i situasjonen. Dessuten er han din venninnes kjæreste/eks. Bare hold deg unna nå, og iallefall en god tid etter bruddet. Anonymkode: 4b139...ae9 Ja dette syns jeg var et fornuftig svar og jeg tenker det samme selv. Er ikke født i går, har absolutt ikke lyst på kjæreste nå og har det topp som singel. At dette har skjedd er jo bare leit men nå er det engang slik. Men å vente til ting har roet seg for han, det tror jeg er lurt. Følger alt du sier.👍 Ts Anonymkode: eca80...f96 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #18 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det har du rett i. Vennskapet med henne vil være over. Ikke mange felles venner nei. Og jeg bryr meg ikke om hva folk mener. Jeg vet jo sannheten. Jeg har ikke vært medvirkende til brudd. Følelser har oppstått etter at de gikk fra hverandre. Ts Anonymkode: eca80...f96 Så lenge hun ikke betyr mer for deg, og det er greit for både deg og han at dere risikerer miste felles venner... At du ikke er medvirkende til brudd, og at følelsene har kommet etterpå, det skal dere jobbe hardt for at noen tror på, du og han kommer til å være de som får skylden, uansett. Anonymkode: b9d52...921 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #19 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det spørs om du vil bevare vennskapet med henne eller ikke. Er det ok å miste vennskapet, så er det jo bare å kjøre på. Men ville ha satt ting på vent til det har gått noe tid. Anonymkode: 2c22c...340 Enig. Vennskapet med henne er ikke så verdifullt. Hun behandler meg som dritt rett som det er. Hun er ikke helt frisk. Så det er ikke et stort tap for meg. Men tror jeg skal holde meg unna til det roer seg helt. Jeg vil ikke at dettte går lenger nå. Vi har forøvrig ikke vært fysiske og skal heller ikke det. Ts Anonymkode: eca80...f96
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #20 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så lenge hun ikke betyr mer for deg, og det er greit for både deg og han at dere risikerer miste felles venner... At du ikke er medvirkende til brudd, og at følelsene har kommet etterpå, det skal dere jobbe hardt for at noen tror på, du og han kommer til å være de som får skylden, uansett. Anonymkode: b9d52...921 Ser den. Men hvorfor skal man egentlig bry seg om hva andre mener? Forstår det ikke og har aldri brydd meg. Folk får mene og tenke hva de vil. Jeg har mitt på det rene og det viktigste er at jeg kan ha god samvittighet. Ts Anonymkode: eca80...f96 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå