Gå til innhold

Lekker ved orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lekker noenganger ved orgasme. Noen ganger lite, men det kan også være ganske mye. Hvordan forholde seg til det?

Det stresser meg og ofte holder det meg tilbake fordi jeg er redd for at jeg skal tisse på meg. 

Hvordan forholde seg til det? Jeg er redd for å ødelegge madrassen til kjæresten.

PS: Jeg har et apparat som hjelper meg å trene bekkenbunnmuskelaturen så det jobber jeg med.

Anonymkode: 60d33...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg lekker noenganger ved orgasme. Noen ganger lite, men det kan også være ganske mye. Hvordan forholde seg til det?

Det stresser meg og ofte holder det meg tilbake fordi jeg er redd for at jeg skal tisse på meg. 

Hvordan forholde seg til det? Jeg er redd for å ødelegge madrassen til kjæresten.

PS: Jeg har et apparat som hjelper meg å trene bekkenbunnmuskelaturen så det jobber jeg med.

Huff... Prat med legen?

Aldri hørt om problemet.

Det eneste jeg oppdager etter forsker var lekkasje om jeg hoppet høyt på en trampoline!🙈

Anonymkode: 96026...c12

Skrevet

Er du helt sikker på at det er urin?

Anonymkode: e57a0...8b5

Skrevet

Fødsler*

Anonymkode: 96026...c12

Skrevet

Du squirter. 

Mange som gjør det. 

Anonymkode: d8aa7...dcd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du urinerer

Mange som gjør det. 

Anonymkode: d8aa7...dcd

Fiksa kommentaren din.

Anonymkode: b3fc2...c65

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Fiksa kommentaren din.

Forfalsket kalles det du gjorde!

Anonymkode: 212cd...29e

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er en helt vanlig reaksjon...Veldig mange jenter/damer ejakulerer når de blir kåte/lystne....Det er ingenting å tenkte på. Jeg tenker heller på din nytelse oppi alt dette...Ble du kåt/våt?

• Liker 5
Skrevet

Squirting er urin.

Anonymkode: e92cd...26e

• Liker 1
Skrevet

Det gjør menn også

Anonymkode: 5f759...c85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Squirting er urin.

Det er definitivt ikke det. Alle som måtte føle seg usikre rundt det, hør her - de som uttaler seg som det her har garantert aldri vært borti det. Det finnes en masse menn og sikkert også kvinner man kan ha som seksualpartnere som digger det, så bare ei det og prøv å nyte egenskapen, folkens. 

Anonymkode: 3907f...ba5

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fiksa kommentaren din.

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Squirting er urin.

Altså har det noe å si? Hvorfor er det altid folk som poengtere dette? Jeg aner ikke hva det er selv. Men når dette er noe kvinner opplever, hvorfor behovet for å påppeke at du mener det er urin? Hvordan hjelper dette de det gjelder? Tenker dere det blir lettere og akseptere denne delen av seg, om man får vite at AnonymBruker på KG mener det er urin? Det finnes nok skam og stigma rundt seksualitet, jeg forstår ikke behovet for å fortelle folk at de tiser på seg.

Jeg tenker altid det må være snak om veldig bitre utilfredsstillte mennesker som skriver slikt. At de har et behov for å fremstille andre mennesker som faktisk får seg noe, som mindre bra. Litt sån jeg er kjedelig og intørka, så jeg vill helst at alle andre skal være like kjedelige som meg. For det er jo en helt ufattelig meningsløs kampsak å ha.

Jeg tror ikke det er urin, men uanset hva det er TS så er det en naturlig greie! Jeg tipper de fleste menn drømmer om å få møtte en damme så deg en gang, og at de vill synes det er ekstra kult 🙂 Og sikkert mange lesbiske kvinner også, om du er intresert i den legningen. 

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Helt normalt. Ta det helt med ro, menn syntes bare det er deilig og blir ekstremt stolt/kåt over at du blir så våt/ejaktulerer. Påpek det gjerne for han "du gjør meg så jævelig våt". Så skal du se gliset som former seg 😉

Til det mer praktiske, om det blir veldig vått finnes det beskyttende laken man kan få kjøpt. Har en samboer som "edger" meg og får meg til å renne ganske kraftig av og til. Så vi må ha tydd til det 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Squirting er urin.

En gang - når du blir gammel nok, skal også du ha sex. I mellomtiden må du la de med erfaring svare på spørsmålene som dukker opp på forumet her.
Kanskje du lærer noe om du rett og slett lar være å svare på ting du ikke kan noe om - og heller leser svarene fra de som faktisk kan noe om det de svarer på?

Anonymkode: 36a65...133

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Squirting er urin.

Feil. Hvorfor gidder ikke folk google litt før de sprer gammel desinformasjon? Squirt er en veske som produseres av kjertler. Det er ikke kroppens avfallstoffer 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Da hadde det lukta urin også hvis det hadde vært det.

Anonymkode: 4ada8...fff

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Squirting er urin.

Nei, det er det ikke. Men det kan inneholde små mengder urin.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det finnes en liten operasjon so fikser det for deg. De setter inn et tråd som stoppe tisset i å komme. Er ikke sikker på hvordan men de heiser opp urinrør eller neo. Det gjør at når du skal tisse så må du ikke presse på for da kommer det ikke noe. Du bare setter deg på do og slapper av så kommer det. jeg kjenner ei som er veldig fornøyd. Hadde du vert registrert her så kunne jeg forklart mer detaljer. 

Endret av feliek54
Skrevet
feliek54 skrev (3 minutter siden):

Det finnes en liten operasjon so fikser det for deg. De setter inn et tråd som stoppe tisset i å komme. Er ikke sikker på hvordan men de heiser opp urinrør eller neo. Det gjør at når du skal tisse så må du ikke presse på for da kommer det ikke noe. Du bare setter deg på do og slapper av så kommer det. jeg kjenner ei som er veldig fornøyd.

Det ts spør om har ingenting med tiss å gjøre, men kvinnelig ejakulasjon...

Anonymkode: 0def9...834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...