Gå til innhold

Lov å gi en liten koselig oppmerksomhet til taxisjåfør?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er dette innafor? Tenker siden det nærmer seg jul og alt. Han er fast sjåfør, vi har en god tone og snakker alltid sammen når han er på jobb. 

Endret av Ailala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er noe som bør gå under "ubetydelig verdi" som konfekt, kaffe, melkehjerter eller lignende 

Anonymkode: 877df...87c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenker det er noe som bør gå under "ubetydelig verdi" som konfekt, kaffe, melkehjerter eller lignende 

Anonymkode: 877df...87c

Såklart, tenkte ikke noe av verdi. Skal sies at vi har hatt en flørtende tone de siste mnd.

Skrevet
Ailala skrev (3 timer siden):

Såklart, tenkte ikke noe av verdi. Skal sies at vi har hatt en flørtende tone de siste mnd.

Da kan du vel gi han en bj til jul?

Anonymkode: ac28a...12d

• Hjerte 1
Skrevet

Som taxi sjåfør selv så setter jeg selvsagt pris på en liten oppmerksomhet da når de kommer. Har dere hatt en flørtende tone så er det vel innafor? Nå har jeg ikke noen flørtende tone med noen av mine passasjerer da skal sies ha ha ha... 

Men har da fått småting fra folk som jeg setter pris på jeg. Det kan jo være alt fra drops, sjokolade, kaffepenger etc. en 50 lapp. Fikk 20 euro av en fordi jeg gadd å kjøre tilbake til flyplassen fordi han hadde glemt mobilen i bilen. En tysk sådann. 

Jeg er kvinne.

Anonymkode: 74c83...2b5

Skrevet

Ja, det vil jeg si er innafor.

Jeg tror ikke taxisjåfører har et regelverk mot sånt.

Skrevet

Helt innafor tenker jeg! Men det kommer selvsagt an på hva du har tenkt å gi han. Selv om tonene har blitt noe flørtene, bør denne gaven av litt upersonlig, altså som nevnt kaffe, sjokolade eller lignende. Ikke kjør på med parfyme eller klær. 

Skrevet

Ikke gjør det. Da vil taxisjåføren bare tro du vil noe mer. 

Anonymkode: 7f3f9...841

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ikke gjør det. Da vil taxisjåføren bare tro du vil noe mer. 

Anonymkode: 7f3f9...841

Hun vil jo noe mer enn å kjøre bil, så det går fint, altså.

Anonymkode: 46bc8...92f

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det er upassende, de får ikke ta i mor gaver og han har garantert familie så det er upassende at denne tråden ligger under dating og singelliv også 

Anonymkode: acb09...c28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...