Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Hei...jeg har farget håret mitt med henna (rød) i noen år nå, og det funker kjempebra :D (for dem som vil prøve det, bare sitt med det i tre-fire timer...jo lenger jo bedre -faktisk...hvis du har tid og tålmodighet!) MEn, det jeg lurer på nå er hvordan jeg skal få min naturlige hårfarge tilbake? :-? skal jeg stripe/bleke/ta avfarging? Dette vil jo SKADE håret... :evil: noe jeg IKKE VIL! har noen noe forslag? Jeg har veldig langt hår, så bleking er uansett uaktuelt...jeg har mørkeblondt hår... håper noen har noen tips til meg... (det er jo så fantastisk fint med henna-rødt hår, men jeg vil bare prøve min egen farge igjen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 få frisøren til å avfarge/bleke det for deg. vet ikke om dette skjer hos frisøren også men forsøker du selv å farge det blondt blir det oransje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå