Gå til innhold

Føles som at sorgen over eksen ikke går bort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt slutt for 3 måneder siden. Var sammen i over 2 år. Har ikke hart noe kontakt med han siden. 
Trodde jeg var klar for å date og hadde ordnet meg datingprofil. Kom i snakk med en fyr jeg begynte å like. Møtte han og hadde det så bra. Nå tror jeg han har ghostet meg… Jeg vet ikke hva det er med meg, men virker som jeg dater bare for å finne en å erstatte eksen min med. Før når jeg datet som singel var det bare gøy. Men nå som jeg er fersk som singel og enda ikke er helt over eksen så virker det som at å date noen bare får meg til å føle meg verre.

Er jeg ikke over han allikevel? Jeg trodde det, men tydeligvis ikke. Har nok undertrykt de følelsene veldig fordi nå kjenner jeg virkelig på savnet etter han… 

Anonymkode: f7e9e...e4c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre mnd er kort tid. Gi deg selv lengre tid. 

Anonymkode: d8512...2fd

• Liker 2
Skrevet

Er ikke alltid lett å gå videre når du hadde et spesielt forhold. Det tar tid. Eg har selv mistet noen eg var veldig glad i for 1 år siden og føle eg ikke er klar for noe nytt enda

Anonymkode: abf18...a12

Skrevet

Du kan være over ham og ikke. 3 måneder etter 2 år er ikke så lenge. Når du var singel, var du nok vant til det og da er det gøy. Men når man er singel etter en kjæreste, har man ofte et seg etter kjærlighet, man er også vant til en viss type oppmerksomhet og nærhet. Det tar tid før kroppen kvitter seg med den lengselen. Kjennes ut som en slags abstinens.

Anonymkode: ee48b...d6f

• Liker 1
Skrevet

Har eksen din gått videre. Siden dere ikke har hatt noe kontakt

Anonymkode: abf18...a12

Skrevet

Du er bare nettopp blitt singel

Anonymkode: 2d0f8...fac

Skrevet

Tre måneder er ingenting. Sliter fortsatt med kjærlighetssorg etter fire år her.

Anonymkode: 58f6c...7b2

Skrevet

Tre måneder er ikke så lenge. Kjærlighetssorg tar tid. Har fortsatt rester av kjærlighetssorg her etter nesten tre år, etter ti år med forhold. Men ting blir bedre. :) Så smør deg med tålmodighet. Finn på ting som gir deg glede. Date når du føler for det. Per nå virker det ikke som at du er helt klar, og det må være greit å kjenne på.

Anonymkode: 6f23e...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...