AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Har et inngrodd hår i lysken som åpenbart har blitt betent eller noe, for det er blitt en stor kul. Omtrent 2 cm i diameter. Kommer det til å gå over av seg selv? Aldri i mitt 40 år lange liv opplevd dette 😳 Anonymkode: bf507...8d9
Roci Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har et inngrodd hår i lysken som åpenbart har blitt betent eller noe, for det er blitt en stor kul. Omtrent 2 cm i diameter. Kommer det til å gå over av seg selv? Aldri i mitt 40 år lange liv opplevd dette 😳 Anonymkode: bf507...8d9 Det går over, men du kan prøve å bruke en krem med litt salicylsyre for å framskynde prosessen. Salicylsyre er betennelsesdempende og kan også hjelpe til å "åpne" hårsekken slik at betennelsen går raskere over.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 Prøv å bade å se om varmt vann hjelper. Jeg hadde nok utført hjemmekirurgi, men ikke sikkert det anbefales Anonymkode: b19d4...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Roci skrev (9 timer siden): Det går over, men du kan prøve å bruke en krem med litt salicylsyre for å framskynde prosessen. Salicylsyre er betennelsesdempende og kan også hjelpe til å "åpne" hårsekken slik at betennelsen går raskere over. Tusen takk for tips, det skal jeg prøve 😀 -TS Anonymkode: bf507...8d9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Prøv å bade å se om varmt vann hjelper. Jeg hadde nok utført hjemmekirurgi, men ikke sikkert det anbefales Anonymkode: b19d4...ce2 Problemet er at jeg ikke ser godt nok til å vite nøyaktig hvor jeg skal operere 😄🙈 -TS Anonymkode: bf507...8d9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Problemet er at jeg ikke ser godt nok til å vite nøyaktig hvor jeg skal operere 😄🙈 -TS Anonymkode: bf507...8d9 Speil Anonymkode: c088f...be7 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #7 Skrevet 22. desember 2023 Jeg klemmer og pirker litt...så kommer håret og gøgga til slutt Anonymkode: 52b1c...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå