L'amie Skrevet 18. desember 2023 #21 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg ser for meg at det er veldig upraktisk med stor vask hvis man ikke har blandebatteri med dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 18. desember 2023 #22 Del Skrevet 18. desember 2023 On 12/17/2023 at 4:06 PM, AnonymBruker said: Jeg ønsket meg først en kjøkkenvask i fint (les: klassisk) utseende, men med dusj, enten separat fra kranen eller innebygd i kranen. Men nå er jeg i en situasjon der jeg må velge mellom kjøkkenvask jeg liker utseende på, eller velge en vask med utseende jeg ikke liker men med dusj. Noen som har en dusj på/ved blandebatteriet sitt som kan si litt om det er verdt det eller ikke? Bruker dere den mye, eller blir det en sånn greie som brukes masse de første ukene også slutter man å bruke den? Og når jeg sier "med dusj" så mener jeg altså noe tilsvarende dette om noen skulle være usikre. Anonymkode: 8036e...dda Hvis dette er en hybel du skal leie ut så vil jeg minne om at det ikke er tillat å ha baderom å kjøkken i ett. Du kan med andre ord ikke forvente at leietaker skal dusje i kjøkkenvasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #23 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er noe ala dette jeg ønsker meg. Veldig gammeldags i utseende. Finner ikke noe i sånn stil med dusj. Det eneste jeg har funnet er en med dusj ved siden av kranen, men siden vasken allerede er bestilt (som sagt) og den bare har ett hull til krane og ikke noe dusj, ser jeg for meg at det blir problematisk. Anonymkode: 8036e...dda Joda, det finnes: Her , her og her , blant annet. Anonymkode: bc50e...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #24 Del Skrevet 19. desember 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Joda, det finnes: Her , her og her , blant annet. Anonymkode: bc50e...f98 Oi, tusen takk! ❤️ Jeg har lett og lett og ikke funnet noe sånt. Den første er fra en nettside jeg har sett mye innpå tidligere men aldri funnet den der, veldig rart. Tusen takk uansett!! Anonymkode: 8036e...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #25 Del Skrevet 19. desember 2023 13 hours ago, Tobias001 said: Hvis dette er en hybel du skal leie ut så vil jeg minne om at det ikke er tillat å ha baderom å kjøkken i ett. Du kan med andre ord ikke forvente at leietaker skal dusje i kjøkkenvasken. Er dette en spøk? Anonymkode: 8036e...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 19. desember 2023 #26 Del Skrevet 19. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er dette en spøk? Anonymkode: 8036e...dda Nei, sånne løsninger er ganske vanlige blant kyniske utleiere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #27 Del Skrevet 19. desember 2023 1 minutt siden, Tobias001 said: Nei, sånne løsninger er ganske vanlige blant kyniske utleiere Hvis du ser på bildene som det har blitt lenket til, er det bare snakk om en liten dusj som man bruker til å spyle av frukt, grønt, og eventuelle ting man vasker, eller som andre har foreslått, å fylle opp ting med vann så man slipper å ha dem i vasken. Kan ikke se for meg at det er mange som godtar å dusje på kjøkkenet i Norge. Det er vel også en så liten stråle som kommer ut at det neppe lar seg gjøre med mindre man er på størrelsen med tommeliten. Jeg kjenner ingen så små. Anonymkode: 8036e...dda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #28 Del Skrevet 19. desember 2023 Det brukes mye. Anonymkode: 69f8b...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #29 Del Skrevet 19. desember 2023 Jeg har uttrekkbar tur med dusjfunksjon på vaskerommet! Elsker den! På kjøkkenet har jeg og uttrekkbar, et must for store vasker, men den har ikke dusjfunksjon. Det skulle den gjerne hatt 😃 Anonymkode: 8b4dc...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 19. desember 2023 #30 Del Skrevet 19. desember 2023 Elsker vår. Bruker den mye og er helt supert for å skylle hele vasken, stekeplater eller andre ting. Bytter kjøkken nå på hytta, og har valgt det samme der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #31 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, tusen takk! ❤️ Jeg har lett og lett og ikke funnet noe sånt. Den første er fra en nettside jeg har sett mye innpå tidligere men aldri funnet den der, veldig rart. Tusen takk uansett!! Anonymkode: 8036e...dda Bare hyggelig 😊 De har også på qvesarum. Anonymkode: bc50e...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. desember 2023 #32 Del Skrevet 19. desember 2023 Vi hadde en sånn der jeg bodde før, i rekkehus, og vi brukte den dusjen mye i alle fall. Veldig mye enklere å skylle store ting som gryter osv når man kan føre vannstrømmen hit og dit nedi vasken. Bakebrett også, f.eks. Så ja, jeg synes den er verdt pengene. Brukte den veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 20. desember 2023 #33 Del Skrevet 20. desember 2023 Har hørt påstått at rørleggere aldri har slike hjemme. Kanskje en rørlegger kan bekrefte eller avkrefte om det er mye lekkasjeproblemer fra disse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #34 Del Skrevet 20. desember 2023 Har blandebatteri med dusj i krana. Tenkte det var unødvendig luksus fram til vi fikk det selv. Dusjen brukes mye. Anonymkode: 82146...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #35 Del Skrevet 20. desember 2023 3 hours ago, spinner said: Har hørt påstått at rørleggere aldri har slike hjemme. Kanskje en rørlegger kan bekrefte eller avkrefte om det er mye lekkasjeproblemer fra disse. Svigerfar er rørlegger og har ikke opplevd flere lekkasjer fra disse kranene enn vanlige. Flesteparten av lekkasjene han har vært borti på jobb har skyldtes feilmontering. Han har to stykk hjemme hos seg selv (kjøkken og vaskerom). Anonymkode: 82146...319 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diablito Skrevet 20. desember 2023 #36 Del Skrevet 20. desember 2023 Enda flere http://no.htapware.com/hemoon-pull-out-sink-mixer-with-metal-lever-product/ Det finnes også med kokende vann … bare å lete 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 20. desember 2023 #37 Del Skrevet 20. desember 2023 spinner skrev (7 timer siden): Har hørt påstått at rørleggere aldri har slike hjemme. Kanskje en rørlegger kan bekrefte eller avkrefte om det er mye lekkasjeproblemer fra disse. Vi kjøpte vårt første hus av en rørlegger (det er snart 20 år siden), og der var faktisk kran med dusj på kjøkkenet. Det var helt nytt for oss, men så utrolig praktisk! Da vi bygget hus selv så var det er must. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 20. desember 2023 #38 Del Skrevet 20. desember 2023 Skal da ikke være noen større grunn til lekkasje på et dusjhode enn vanlig blandebatteri. Trykket reguleres jo med spaken på siden uansett. De blir kanskje slitne etter mange års bruk, og kanskje kan dryppe litt mens vannet går, men ut over det er det ingen forskjell skulle man tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #39 Del Skrevet 21. desember 2023 On 12/20/2023 at 10:02 AM, spinner said: Har hørt påstått at rørleggere aldri har slike hjemme. Kanskje en rørlegger kan bekrefte eller avkrefte om det er mye lekkasjeproblemer fra disse. Trådstarter her. Rørleggeren vår anbefalte faktisk oss å unngå det, fordi om selve dusjen blir ødelagt kan det hende (avhengig av hvordan den henger sammen/type) at kjøkkenkranen ikke fungerer i det hele tatt. Sånn at man blir helt uten vann på kjøkkenet fordi man trykket for hardt på dusjen over tid og ødela den, f.eks. Men jeg tenker nok jeg tar sjansen likevel, siden det høres kjempesmart ut å ha i hverdagen. Anonymkode: 8036e...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #40 Del Skrevet 22. desember 2023 Bruker den omtrent daglig. Hadde det forrige sted jeg bodde, og der brukte jeg den også daglig. Flyttet hit hvor det ikke var og savnet det ekstremt. Pusset opp kjøkkenet (skulle det uansett) og fikk satt inn med uttrekkbardusj. bruker den til å spyle kjørler med, mye lettere å få bort flekker uten å måtte skrubbe så mye. Genial til å vaske selve vasken med. Veldig greit å kunne trekke dusjen bort til feks store gryter som skal fylles med vann, men er for store for vasken. vi kjøpte vår på megaflis nå, meget fornøyd. Anonymkode: 1bc39...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå