Gå til innhold

En jeg rotet litt med for 2år siden tar opp kontakten når han er full...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde dame på det tidspunktet og også nå, han fikk dårlig samvittighet og vi endte opp med å ikke ha sex, men vi rotet. Dama hans bor et stykke unna og jeg vet det er noe han syntes er vanskelig. Nå ett år etter sist kontakt, så fikk jeg mld og tlf fra han om vi skulle møtes. Liker han meg sånn innerst inne? Eller hva er det med meg som gjør at han plutselig får idé om å kontakte meg? 

Neste morgen sender ham meg ; beklager inatt🤪🤪 

Anonymkode: 457a4...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger vikar.

Anonymkode: 9a14a...939

• Liker 6
Skrevet

Så du vil kanskje se om en utro kar er noe for deg? Han er jo ikke det nå men han var det en gang, blir det sikkert igjen.

Han har nok flere han sender melding til. Ville aldri svart han om det er sent på kveld, han er full eller på søndager/helligdager man har fri. Bare bortkastet tid å bruke på sånne her karer. De fisker etter noe lettvint i kontaktlista si. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Fighter83 skrev (4 minutter siden):

Så du vil kanskje se om en utro kar er noe for deg? Han er jo ikke det nå men han var det en gang, blir det sikkert igjen.

Han har nok flere han sender melding til. Ville aldri svart han om det er sent på kveld, han er full eller på søndager/helligdager man har fri. Bare bortkastet tid å bruke på sånne her karer. De fisker etter noe lettvint i kontaktlista si. 

Men sist fikk han så dårlig samvittighet for denne yngre damen hans. Hvorfor da begynne igjen med meg? Føler han er litt svak for meg, vi koste oss desverre litt mye den kvelden. Begge er litt småbetatt. Men jeg har ikke sendt han én mld etter den kvelden for to år tilbake... Bare lurer på om det skranter litt mellom de to eller om de har kranglet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men sist fikk han så dårlig samvittighet for denne yngre damen hans. Hvorfor da begynne igjen med meg? Føler han er litt svak for meg, vi koste oss desverre litt mye den kvelden. Begge er litt småbetatt. Men jeg har ikke sendt han én mld etter den kvelden for to år tilbake... Bare lurer på om det skranter litt mellom de to eller om de har kranglet? 

Det må du spørre han om.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det må du spørre han om.

Jeg veg menn ofte vil ha seg, spes om det er på "fylla". Men jeg må jo ha vært i hans tanker? 

Nei jeg stod imot da han hadde kjæreste. Vi har ikke hatt sex, så jeg er nok ikke den enkleste og mest tilgjengelige. 

Skrevet

Hvor i landet holder han til?

Anonymkode: 2cbd8...29f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

vi koste oss desverre litt mye den kvelden.

Uten å være utro? Tok dere en Clinton?

Anonymkode: 2b45d...a1b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor i landet holder han til?

Anonymkode: 2cbd8...29f

Kan ikke si spesifikt. 

Men hva er greia? Ringer meg når han er full... Det har han gjort flere ganger. Har han det innerst inne ikke helt greit hun damen? 

Hun studerer 15t unna og skal studere ett års tid til. De er på ulike nivåer i alder, han barn - hun ikke. 

Skrevet

Ringer når de er fulle... eh.. la meg se... kåt kåt kåt.. du er lettere tilgjengelig enn dama. Hadde han likt deg hadde han kutta ut henne og tatt opp kontakten med deg. Sånn langdistanse er vanskelige greier. Men mannfolk som tar kontakt når de er fulle har jeg aldri kunnet ta seriøst. Men det er nå meg da. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Han liker deg tydeligvis. Det kom frem i et svakt øyeblikk i fylla. Kanskje forholdet hans er dårlig. Meldingen virket som en god idé når han var Reiulf.

Han skjønte dagen etter at det ikke var så genialt allikevel. Du har sett tidligere at han har en samvittighet som tar ham igjen.

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Han hadde dame på det tidspunktet og også nå, han fikk dårlig samvittighet og vi endte opp med å ikke ha sex, men vi rotet. Dama hans bor et stykke unna og jeg vet det er noe han syntes er vanskelig. Nå ett år etter sist kontakt, så fikk jeg mld og tlf fra han om vi skulle møtes. Liker han meg sånn innerst inne? Eller hva er det med meg som gjør at han plutselig får idé om å kontakte meg? 

Neste morgen sender ham meg ; beklager inatt🤪🤪 

Hallo, dette er jo en klassisk bootycall. Han er full og kåt, og vil ligge med deg. Dette har ingenting med følelser å gjøre. 

Anonymkode: 2a6cf...a8b

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Isambard skrev (4 timer siden):

Han liker deg tydeligvis. Det kom frem i et svakt øyeblikk i fylla. Kanskje forholdet hans er dårlig. Meldingen virket som en god idé når han var Reiulf.

Han skjønte dagen etter at det ikke var så genialt allikevel. Du har sett tidligere at han har en samvittighet som tar ham igjen.

Når er man Reidulf ?😂😂😂

• Nyttig 1
Skrevet

Han liker deg ikke. Han respekterer deg ikke. Han ser deg bare som en bootycall i fylla og sender nok samme meld til 8 andre damer 

Anonymkode: bbd4d...a9d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han liker deg ikke innerst inne uansett hvor mye du håper på det. 

Ikke har han respekt for deg eller kjæresten sin heller.. 

Han er ute etter oppmerksomhet, trekker i fiskekroken for å se om du fremdeles holder i den. 

Han er full og kåt. Om du er eneste han sender melding til tviler jeg på.. klassisk fylla bootycall.. Been there, done that.. 

Han er kun ute etter sex og bekreftelse på at du fremdeles er tilgjengelig. 

Anonymkode: a9055...f3e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Alt skranter av og til. Alle krangler av og til. Det finnes øyeblikk da andre er mer interessante, særlig i fylla. 

Jeg er tror at du er blant de damene han liker.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (3 timer siden):

Når er man Reidulf ?😂😂😂

Når man er full. Det er et gammelt uttrykk, men jeg er gammel.

• Nyttig 1
Skrevet
Isambard skrev (3 timer siden):

Når man er full. Det er et gammelt uttrykk, men jeg er gammel.

Kan bli in igjen nå som Makta går på NRK.

Anonymkode: 211a6...c06

• Nyttig 1
Skrevet
I Grosny skrev (8 timer siden):

Alt skranter av og til. Alle krangler av og til. Det finnes øyeblikk da andre er mer interessante, særlig i fylla. 

Ja det står vel enda mer på sannvittigheten hans om han sendte til meg, pluss 2 andre. Jeg tror nok også han liker meg litt selvom dette skjedde i fylla. Han må jo ha tenkt på meg. Vi har ikke hatt sex og jeg har vist at jeg ikke er lett tilgjengelig, så den kan han ro langt med 😊

Skrevet
I Grosny skrev (18 timer siden):

Ts her, så nettopp ei mld hun sendte til han på Instagram. Der stod det at hun elsket han og gledet seg til de møttes igjen. Med andre ord bare 3 dager etter han ringte meg. Hva tenker dere rundt alt dette? Forstår ikke helt hvorfor han ringer meg om han elsker henne? Er han i tankegods om det vil holde mellom de to? 

Jeg vet han sa til meg at han slet litt med avstandsforholdet som også etter hennes studietid vil ende opp med avstandsforhold for alltid om hun får jobb der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...