Gå til innhold

Du som er singel, kan du finne på å ha sex med en som kunne vil ha det og ikke annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo singel og kjenner også på behovet. Har en gammel kjenning som plutselig spør om vi skal ha sex. Nysgjerrigheten er jo der, men føler samtidig jeg gjør noe galt😳😅 Har hatt flere slike tilfeller tidligere. Flere som kunne tenke seg å gjøre sånt? Uten tanke på forhold i bildet. 

K35

Anonymkode: 82378...600

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere?  Merkelig spørsmål, all den tid uforpliktende sex, ff, og fwb, er begreper. Det interessante her, er jo psykologien bak at du tenker det er galt. 

Anonymkode: 9d36b...b64

• Liker 1
Skrevet

Er helt normalt og greit å gjøre det. Men du må jo passe på deg selv. Ikke bare sykdommer, men psykisk helse, eller følelseslivet ditt.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er jo singel og kjenner også på behovet. Har en gammel kjenning som plutselig spør om vi skal ha sex. Nysgjerrigheten er jo der, men føler samtidig jeg gjør noe galt😳😅 Har hatt flere slike tilfeller tidligere. Flere som kunne tenke seg å gjøre sånt? Uten tanke på forhold i bildet. 

K35

Menn får typisk følelser.

Anonymkode: 7cc96...4f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke kvinner? 

• Nyttig 1
Skrevet
svartkatt skrev (17 minutter siden):

Er helt normalt og greit å gjøre det. Men du må jo passe på deg selv. Ikke bare sykdommer, men psykisk helse, eller følelseslivet ditt.

Her på KG er jo alle damer imot slike ting. Fornuftige damer som ikke gjør sånt tull. Derfor jeg spør, føles som jeg er den eneste som vil gjøre dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De fleste menn får vel ikke følelser? 

Hvorfor vil menn ha ei spesiell dame da? Er det fordi hun er attraktiv? Fin kropp? Eller rett og slett fordi han liker henne? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her på KG er jo alle damer imot slike ting. Fornuftige damer som ikke gjør sånt tull. Derfor jeg spør, føles som jeg er den eneste som vil gjøre dette. 

WHAT?

Anonymkode: 1b625...0b6

Skrevet

Hva er det for et sinnsykt tullete spørsmål? 😂 

Åpenbart har man sex bare for sexen. Livet handler jo ikke om å bli sammen med noen. Da har du et bra kjedelig liv

Anonymkode: b1c27...b92

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste menn får vel ikke følelser? 

Hvorfor vil menn ha ei spesiell dame da? Er det fordi hun er attraktiv? Fin kropp? Eller rett og slett fordi han liker henne? 

... fordi hun har sex med ham.
Menn generelt forveksler gjerne sex med kjærlighet.

Skrevet
Even Tuell skrev (Akkurat nå):

👍🏻

Skrevet
Even Tuell skrev (8 timer siden):

Men det er ikke alle damer menn vil ha sex med. Jeg kan få et enkelt ligg rimelig kjapt, men lett å føle seg billig når en holder på sånn. 

Så dere damer tar det ofte et raskt, uforpliktende ligg? 

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Menn får overhodet ikke følelser med mindre dama er minst like bra som han eller penere. Og det er jo med sjeldenheten at det skjer, om noensinne for en mann. Som regel ligger menn med damer som er mindre attraktiv enn dem selv. Det er null følelser involvert i det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Menn får overhodet ikke følelser med mindre dama er minst like bra som han eller penere. Og det er jo med sjeldenheten at det skjer, om noensinne for en mann. Som regel ligger menn med damer som er mindre attraktiv enn dem selv. Det er null følelser involvert i det. 

Svarer kun ut fra meg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 19.11):

K35

Er vel ikke noe å lure på det. kjør på

Skrevet

Er jo det beste med å være singel!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det virkelig slik? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så du som mann vil aldri ha sex med ei dame som er pen? Eller penere enn deg? Nå vet jeg ikke hvor pen du er. 

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke. Jeg blir og svært provosert når menn kommer med sånne spørsmål. Det er sosialt tilbakestående å gå rundt å be andre om å stille opp for sex.

Anonymkode: 07e9f...99a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 19.49):

🤣🤣

Anonymkode: 5d7c7...146

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...