Gå til innhold

Risting av arm

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går da jeg spiste middag og holdt kniv og gaffel begynte den høyre armen å riste noe helt forferdelig. Den venstre armen gjorde ikke det. Jeg klarte å holde bestikket men det var så ubehagelig at jeg slutta å spise og måtte legge med ned på sofaen for å hvile armen.

Noen som vet hva dette er for noe? Det var akkurat som om hele armen skalv. Kan hende det var fordi jeg holdt kniv eller gaffelen der men jeg skjønner ikke hva dette kan være siden det kun var høyre arm?

Anonymkode: 0d19f...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ungdomstiden fikk jeg en nevromuskulær betennelse som gav meg risting i høyre arm, ingen andre steder på kroppen. Ble sjekket for det meste på sykehuset, men de fant ikke ut av hva det var, og konkluderte med at det måtte være en nevromuskulær betennelse. Jeg gikk regelmessig til fysioterapeut og til slutt ble jeg kvitt skjelvingen i armen. 

Ikke godt å si hva det kan være for deg, men om det skjer flere ganger bør du ta deg en tur til fastlegen. Om det ikke skjer var musklene dine kanskje ekstra slitne i høyre arm i går. 

Anonymkode: 4e7e0...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...