AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 For første gang i livet har jeg begynte å date en mann jeg i utgangspunktet bare skulle møte for sex, og det forvirret både hode og følelser. Vi hadde så god kjemi, sex og trivdes så godt sammen at begge ville møtes flere ganger. Men sexen, kjemien og det intime er så vanvittig bra, og jeg føler meg dønn forelska selv om vi strengt tatt ikke kjenner hverandre så godt ennå. Skulle gjerne hørt fra andre som har opplevd det samme, hva man bør og evt ikke bør gjøre... Anonymkode: 7ad8e...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Skjedde med meg også dette. Ble med en mann hjem fra byen. Det ble god kjemi, han ble med meg hjem første natten, jeg kjørte han hjem og jeg sov hos han en natt til. Vi så hverandre to ganger etter dette også.. trodde vi bygge noe siden alt var så bra. Men nei. Han ville bare ha det gøy. Aldri igjen, ALDRI. Anonymkode: 25d72...e77 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Man bør vel gjøre og ikke gjøre det som føles riktig dere to mellom. Selv er jeg gift på 19 året med mann som jeg bare skulle ha sex med. Det utviklet seg gjensidig følelser, og da skjedde videre det som føltes rett og riktig oss to mellom. På akkurat samme måte som om det begynte på annen måte. Anonymkode: 6161d...25d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): For første gang i livet har jeg begynte å date en mann jeg i utgangspunktet bare skulle møte for sex, og det forvirret både hode og følelser. Vi hadde så god kjemi, sex og trivdes så godt sammen at begge ville møtes flere ganger. Men sexen, kjemien og det intime er så vanvittig bra, og jeg føler meg dønn forelska selv om vi strengt tatt ikke kjenner hverandre så godt ennå. Skulle gjerne hørt fra andre som har opplevd det samme, hva man bør og evt ikke bør gjøre... Anonymkode: 7ad8e...8d3 Vær tydelig på hva du føler og vil....mine gode forhold har også startet med sextreff Anonymkode: 95588...9b5 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 Forhold starter veldig ofte med one night stand som blir til noe mer. Men det starter så å si aldri med et fuckfriend forhold. Så om dere gikk inn i dette med avtale om at det kun var sex så sårer du bare deg selv om du håper på noe mere Anonymkode: cca36...529 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Skrevet 18. desember 2023 Har opplevd det, ble veldig innviklet dessverre jeg ble mer forelsket enn han og han klarte ikke å gi slipp og være ærlig med seg og fortsatte å treffe meg og det gikk for langt. Ble vondt for begge å bryte når vi var så forbundet på det planet. Anonymkode: 1e44e...e7d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Skrevet 18. desember 2023 Vi møttes via tinder, og begge var innstilt på kun uforpliktende sex og moro. Han tok første initiativ etter noen uker og spurte om vi skulle gå ut på en skikkelig date. Og rundt den tiden ble vi enige om å se hva dette var, og ikke møte andre. Etter noen måneder tok jeg initiativ å spurte om vi skulle definere det som ett forhold. Men det gikk helt naturlig for oss, kjemien var helt fantastisk fra første møte. Ikke denne "sommerfugler i magen" kjemien, men en rolig trygghet. Anonymkode: 9ef54...d48
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 Opplevde dette for 16 år siden. Det var kjærlighet ved første sex og vi har hatt et veldig godt forhold hele tiden. To barn har det også blitt. Anonymkode: cbb67...625
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå