AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Lurte på om noen kunne spå meg med tanke på økonomien fremover og jobbmuligheter.. Anonymkode: 162b6...8b3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Er du kvinne? Følsom, eller et vanntegn (Queen of Cups)? Har det skjedd mye fæle ting på jobb og rundt økonomi? Noen som gir deg brødsmuler og ikke er rettferdig? Anonymkode: a54de...d35
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Skrevet 19. desember 2023 Kvinne, følsom, ildtegn. Søker jobb… Økonomien går nå enn så lenge fint rundt, men fremover..? Anonymkode: 162b6...8b3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinne, følsom, ildtegn. Søker jobb… Økonomien går nå enn så lenge fint rundt, men fremover..? Anonymkode: 162b6...8b3 Jeg er usikker om kortene som vises er noe du allerede har opplevd eller kommer til å oppleve. Men.. Ville vært forsiktig med fremtidige kontrakter, sjefer og medarbeidere, spesielt om de er bekjente. Lytte til intuisjonen ❤️ Heller være arbeidsledig enn i dårlig arbeidsforhold. Sånn på siden, er det noe du kunne tenkt deg å starte for deg selv? Anonymkode: a54de...d35
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 I de neste 4 månedene vil du oppleve en økonomisk reise. I løpet av den første måneden vil du se en uventet lønnsøkning på 10% på jobben din, noe som vil gi deg ekstra økonomisk frihet. Den andre måneden vil imidlertid bringe uforutsette utgifter. Din bil vil få en uventet motorfeil, og reparasjonen vil koste deg 15 000 kr. Dette vil føre til en midlertidig økonomisk belastning. I måned tre vil det være en liten nedgang i din økonomiske situasjon på grunn av disse uforutsette utgiftene, men du vil fortsatt klare deg fint. Du vil fokusere på å bygge opp en nødsparing for å takle slike situasjoner i fremtiden. Måneden etter vil imidlertid bringe en uventet utfordring. Rentesatsene vil øke dramatisk, og din boliglånsrente vil stige med 2%. Dette vil medføre høyere månedlige utgifter, og du må revurdere ditt budsjettopplegg for å tilpasse deg den nye situasjonen. Anonymkode: 6e20b...a68
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: I de neste 4 månedene vil du oppleve en økonomisk reise. I løpet av den første måneden vil du se en uventet lønnsøkning på 10% på jobben din, noe som vil gi deg ekstra økonomisk frihet. Er arbeidsledig og søkende, så lønnsøkning blir nok litt vanskelig. Den andre måneden vil imidlertid bringe uforutsette utgifter. Din bil vil få en uventet motorfeil, og reparasjonen vil koste deg 15 000 kr. Dette vil føre til en midlertidig økonomisk belastning. Har ny elbil så at den får en motorfeil så kjapt kan jeg vanskelig se for meg. 15k tar 1/100 av buffersparen. I måned tre vil det være en liten nedgang i din økonomiske situasjon på grunn av disse uforutsette utgiftene, men du vil fortsatt klare deg fint. Du vil fokusere på å bygge opp en nødsparing for å takle slike situasjoner i fremtiden. Min nødsparing er 6M. Måneden etter vil imidlertid bringe en uventet utfordring. Rentesatsene vil øke dramatisk, og din boliglånsrente vil stige med 2%. Dette vil medføre høyere månedlige utgifter, og du må revurdere ditt budsjettopplegg for å tilpasse deg den nye situasjonen. Har ikke bolig lån. Anonymkode: 6e20b...a68 Ok 😐 Hadde du virkelig sett meg, så hadde du ikke skrevet det der. Ingenting stemmer. Anonymkode: 162b6...8b3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #8 Skrevet 19. desember 2023 On 12/17/2023 at 5:19 PM, AnonymBruker said: Lurte på om noen kunne spå meg med tanke på økonomien fremover og jobbmuligheter.. Anonymkode: 162b6...8b3 Vanskelig å gi noe håndfast uten noe som tilhører deg. Men: det vil bli litt problemer i rundt 1-2 kvartal neste år. En/ei i din nærmeste omgangskrets har vært utro og du vil bli dratt inn i det. Jeg klarer ikke se om det er din partner eller noen bare nærme deg. Beklager. Økonomisk vil du ha det litt vanskeligere enn i år, men ikke så mye at du egentlig trenger tenke over det. Jobbmessig blir nok ikke helt topp neste år, du vil slite mye med sykdom. Føle deg trett og utmattet. Mye mulig grunnet long-covid men kan også ha andre grunner. Anonymkode: ebae8...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå