AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Jeg har nylig fått meg en kattunge på nesten 4 mnd. Har hatt flere katter før (men aldri hatt kattunge før) og alle har stått og trampet før de legger seg til. Denne kattungen gjør ikke det, er det noe de begynner med seinere, eller er det noe «galt» med den? Den hopper opp i sofaen eller en stol, og legger seg rett ned. Er liksom vant med en hel liten seremoni før de finner en god liggestilling😄 Noen som har en formening om dette? Prøvde å finne noe om det på nettet men det står bare at det er vanlig å gjøre det.. Den er ellers «normal» tror jeg. Den er leken, kosen, spiser godt. Går også på alle bord og kjøkkenbenk, og småbiter under kos/lek. Maler også godt når den koser seg🥰 Anonymkode: 4192b...652
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Høres ut som en helt normal pus 👍🏻 Anonymkode: bdd2d...b79 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Av de seks kattene jeg har hatt, så er det kun en som gjøre, og det er ikke ofte hun heller gjør det. Det er kun når hun skal legge seg på noen spesifikke pledd at hun tråkker rundt først. Ellers legger hun seg rett ned. Anonymkode: 00523...b56
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 Ok, godt å høre😀 trodde alle katter automatisk gjorde dette ja, da alle mine tidligere katter har gjort det. Anonymkode: 4192b...652
Gliffy Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Jeg har to katter, den ene (hannkatten) tråkker rundt hver gang den skal legge seg. Han legger masse arbeid idet og reiser seg gjerne nå og da for å tråkke litt mer også. Hunkatten legger seg bare rett ned uten noe mer om og men.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 16.29): Jeg har nylig fått meg en kattunge på nesten 4 mnd. Har hatt flere katter før (men aldri hatt kattunge før) og alle har stått og trampet før de legger seg til. Denne kattungen gjør ikke det, er det noe de begynner med seinere, eller er det noe «galt» med den? Den hopper opp i sofaen eller en stol, og legger seg rett ned. Er liksom vant med en hel liten seremoni før de finner en god liggestilling😄 Noen som har en formening om dette? Prøvde å finne noe om det på nettet men det står bare at det er vanlig å gjøre det.. Den er ellers «normal» tror jeg. Den er leken, kosen, spiser godt. Går også på alle bord og kjøkkenbenk, og småbiter under kos/lek. Maler også godt når den koser seg🥰 Anonymkode: 4192b...652 på lik linje som at ingen mennesker er like er heller ingen dyr like. Anonymkode: 52f6b...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå